Версия за печат

00165-2017-0012

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695114

BG411, Министерството на образованието и науката, бул. Княз Ал. Дондуков 2А, За: Силвия Йоцова, България 1000, София, Тел.: 02 9217671, E-mail: s.yotsova@mon.bg, Факс: 02 9217612

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): https://mon.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://zop.mon.bg/navigator/cat_ezop22.aspx?PcCTtBMKr6jjIR8nSFD4ACXToJeWxS9ND+hqkQseTlDmr8IxscRR2vpfIsXHwHlBV0HUag/94QJs6dyKZ5jvxM3f4j4Dod4QLWstZJooTGw=.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Образование



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Доставки
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: Р01-41 от 27.04.2017 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00165-2017-0012
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

„Доставка на канцеларски материали, копирна хартия и тонери за копирни и печатащи устройства за нуждите на проекти и програми, по които Министерството на образованието и науката е бенефициент“


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: Д03-16 от 22.06.2020 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

рамково споразумение

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG321, Производителна кооперация на инвалидите Царевец, ул. Мармалийска No 39, България 5000, Велико Търново, Тел.: 00359 62621643, E-mail: pki_tzar@abv.bg, Факс: 00359 62520695

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

„Доставка на канцеларски материали, копирна хартия и тонери за копирни и печатащи устройства за нуждите на проекти и програми, по които Министерството на образованието и науката е бенефициент“ по обособена позиция № 4 „Доставка на канцеларски материали, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП“, необходими за изпълнението на проект BG05M2OP001-2.005-0001 „Поддържане и усъвършенстване на разработената Рейтингова система на висшите училища – Фаза 1“

ІІI.6) Срок на изпълнение
Крайна дата

30.06.2020 г. 

ІII.7) Стойност, посочена в договора
2010 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз
Финансирането е 100% от стойността на договора.

IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

30.06.2020 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
2010 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

01.07.2020 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Ангелина Георгиева Ламбрева
VII.2)
Длъжност: Ръководител на проект BG05M2OP001-2.005-0001 „Поддържане и усъвършенстване на разработената Рейтингова система на висшите училища – Фаза 1“