Версия за печат

05983-2020-0001

BG-гр. София:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

-- Извън списъка


Решение номер 151-00-151 от дата 12.06.2020 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 130439965

BG411, Конфедерация на работодателите и индустриалците в България-КРИБ гласът на българския бизнес, ул. Хан Аспарух № 8, За: Галя Петрова, България 1463, гр. София, Тел.: 02 9819169, E-mail: gpetrova@ceibg.bg, Факс: 02 9816776

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://krib.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://krib.bg/bg/s/profile/.

I.2) Вид на възложителя

Друг: Друг: Юридическо лице с нестопанска цел

I.3) Основна дейност

Друг: защита интересите на работодателите


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Пряко договаряне


IІI: Правно основание

Чл. 182, ал. 1, т. 5 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Организиране и провеждане на публични събития по две обособени позиции: Обособена позиция № 1 „Провеждане на фокус групи и международен дискусионен форум“. Обособена позиция № 2 „Провеждане на обучения на екипите, в предприятия за внедряване на нов модел за управление на ЧР“.

IV.2) Обект на поръчката
Услуги
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

А. По Обособена позиция № 1 „Провеждане на фокус групи и международен дискусионен форум“ От Изпълнителя се очаква да организира и проведе 3 бр. фокус групи с участието на представители на целевите групи по проекта – работодатели и заети лица, както и представители на различни заинтересовани страни (браншови организации/секторни сдружения, сдружения на работниците, синдикати) и партньорите. Всяка от фокус групите следва да бъде проведена с минимум 15 бр. участници. В събитията ще участват и експерти и представители на Възложителя. За всяка фокус група следва да бъде извършена организация и логистика по провеждането на събитието. От Изпълнителя се очаква да организира и проведе и 1 бр. международен дискусионен форум. За провеждането на международния форум участниците са идентични като профил с този на фокус групите, като е задължително да се осигури участие и на чуждестранни експерти с необходимото професионално ниво и опит по темата на проекта – представители на работодатели, заети лица, експерти – лектори. В събитията ще участват и експерти и представители на Възложителя. Форумът следва да се проведе с минимум 50 участници общо за дните на провеждане на форума. Периодът за провеждане на форума е 3 дни. Б. По Обособена позиция № 2 „Провеждане на обучения на екипите, в предприятия за внедряване на нов модел за управление на ЧР“: Заложено е изпълнението на 3 бр. двудневни обучения (пилотни обучения) които се очаква да бъдат реализирани с минимум 100 участници общо за 3-те обучения, обучения на място на минимум 6 бр. работодатели със специфични особености на средата се предвижда участието на представители на целевите групи по проекта работодатели (мениджъри, представители на екипите за организация на човешките ресурси и заети лица). В пилотните обучения ще участват и експерти и представители на Възложителя. Списъкът с предприятията, които ще учaстват в обученията, както и представителите на техните екипи, ще бъдат предоставени на Изпълнителя от Възложителя. Разходите за логистиката, организирането и провеждането на обученията се обезпечават изцяло от Изпълнителя. Целта на обученията е екипите да получат необходимите знания за внедряване на новия модел за управление на ЧР, чрез който ще се повиши компетентността на работодателите и заетите лица в областта на човешките ресурси, заетите в отделите „Човешки ресурси“, мениджърските екипи и ще се получи мотивация за качество на работата, което ще съдейства за баланса на организационните интереси и подобряване на качеството на работната среда, което е основна съдържателна характеристика на СЦ2 по проекта. Пълният обхват на дейностите, които трябва да се извършат са посочени в Техническото задание.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

ДА

Идентификация на проекта

Възложителят обявява настоящата обществена поръчка в качеството му на бенефициент по проект „Разработване на нов модел за управлението на човешките ресурси с цел развитие на устойчив социален капитал“ с рег. № на договора BG05M9OP001-1.051-0005-C01 в рамките на процедура „Съвместни дейности на социалните партньори“, Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014 – 2020 г.

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 130283.33 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Поръчката включва организиране и провеждане на събития (код по CPV 79952000 - Услуги, свързани с организирането на събития и 8050000 – Услуги по обучение, като въпросните услуги са включени в Списъка на социалните услуги и други специфични услуги (Приложение № 2 към чл. 11, ал. 3 от ЗОП). Съгласно чл. 182, ал. 1, т. 5 от ЗОП възложителите могат да проведат процедура на пряко договаряне с определени лица, само когато обществената поръчка е за услуги по приложение № 2 и е на стойност от 70 000 лв. без ДДС до 1 000 000 лв. без ДДС (чл. 20, ал. 2, т. 2 от ЗОП). Настоящата поръчка попада в този ценови диапазон и в това приложение. Предвид горепосоченото, същата следва се възложи чрез пряко договаряне с определени лица.

V.2) Лица, до които се изпраща поканата за участие в процедура по договаряне без предварително обявление, договаряне без предварителна покана за участие, договаряне без публикуване на обявление за поръчка, пряко договаряне

1. Марияна Хамънова - УПРАВИТЕЛ НА Клийнтех България ООД, ЕИК 203637577 област София (столица), община Столична гр. София 1407, район р-н Лозенец бул. ЧЕРНИ ВРЪХ No 32 Г, ет. 2, ап. 1 e-mail: info@cleantech.bg 2. Боян Боянов Томов УПРАВИТЕЛ НА „БРАНД ПР“ ЕООД, ЕИК 131221556, гр. София, жк Яворов бл.39 вх.Б ет.1 ап.13 e-mail: office@brandpr.bg 3. Николай Илиев Папанов УПРАВИТЕЛ НА „ТРЕНД ГЛОУБ” ЕООД, ЕИК 201613798, гр. София; Район р-н Триадица; Квартал кв. Кръстова вада; ул. Иван Андонов 8; e-mail: office.trendglobe@gmail.com 4. Десислава Павлова Илиева УПРАВИТЕЛ НА „ХЕДОН КОНСУЛТ“ ЕООД ЕИК 201374348, гр. София, ул. „Осогово“ № 60, ет. 3 e-mail: office@hedonconsult.eu; 5. ВЕСЕЛИНА КОЛЕШЕВА-ДИМИТРОВА УПРАВИТЕЛ НА „ГЕОГРАФИКА“ ООД ЕИК 200062954, гр. София ж.к. Люлин, бл. 387, ап. 48 e-mail: office@geographica.bg;

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

поканата за участие

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Жалбата се подава в 10-дневен срок от публикуване на решението за провеждане на процедура на пряко договаряне, съгласно чл. 197, ал.1, т. 5, б. а от ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

12.06.2020 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Евгений Якимов Иванов

VIII.2) Длъжност

упълномощен възложител съгласно чл. 7, ал. 1 от ЗОП