Версия за печат

00550-2020-0015

BG-Шумен:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

6. ВиК инженерство


Решение номер ОП-126 от дата 12.06.2020 г. 

І: Възложител

Секторен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 837068284

BG333, Водоснабдяване и канализация - Шумен ООД, пл. Воин №1,, За: Дарина Недева, България 9700, Шумен, Тел.: 054 876860, E-mail: dnedeva@vik-shumen.net, Факс: 054 874821

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): https://vik-shumen.net.

Адрес на профила на купувача (URL): https://vik-shumen.net/index.php?option=com_content&view=category&id=55&Itemid=165.

I.4) Основна дейност

Водоснабдяване


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: Правно основание

Чл. 132 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Изпълнение на инженеринг (работно проектиране, строителство, доставка на материали/оборудване и авторски надзор) във връзка с изпълнение на дейности по рехабилитация и реконструкция на техническа инфраструктура за водоснабдяване и канализация на гр. Нови пазар по 2 обособени позиции:

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

•Преглед и анализ на наличната проектна документация за планираните дейности, както и привеждането при необходимост й в съответствие с действащите български норми за проектиране и строителство, ЗУТ и подзаконовите нормативни актове по прилагането му; •Изготвяне на инвестиционен проект във фаза работна, съгласно Наредба № 4 от 21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, ЗУТ и подзаконовите нормативни актове по прилагането му; •Съгласуване на проекта с всички контролни органи, експлоатационни дружества и институции съгласно изискванията на нормативната база; •Получаване на всички необходими становища и разрешения, съгласно българското законодателство за издаване на разрешение за строеж; •Получаване на разрешение за строеж и законосъобразно започване на строителството; •Изпълнение на строително-монтажни работи – изграждане на обекта, изпълнение на съпътстващи строителството мероприятия, проби, замервания и предаване на обекта на Възложителя; •Осъществяване на авторски надзор по ЗУТ, технически решения, доработки на проекта, технологичен контрол и съдействие при въвеждане на обекта в експлоатация. •Изготвяне на екзекутивна документация и кадастрални заснемания на целия обект съгласно Закона за кадастъра и имотния регистър; •Предаване на Обекта и приемането му от Възложителя, с акт Образец 15 от Наредба №3 за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; •Съдействие при въвеждане на обекта в експлоатация с протокол Образец 16 от Наредба №3 за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; •Отстраняване на дефекти в Гаранционните срокове, съгласно Наредба№ 2 от 31.07.2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи. Обособена позиция №1: Изпълнение на инженеринг (работно проектиране, строителство, доставка на материали/оборудване и авторски надзор) на обект: Рехабилитация и реконструкция на техническата инфраструктура за водоснабдяване на гр. Нови Пазар Количество и обем: -Основен ремонт на довеждащ водопровод от НВ 3000 до град Нови пазар Строителството на участъка ще се изпълни с тръби: HDPE DN 450, PN 16 879м HDPE DN 450, PN 16 103м -Реконструкция на тласкател от ДС „Бешика“ до ПС „Парка Строителството на участъка ще се изпълни с тръби: HDPE Dn 200, PN 16 873 м HDPE Dn 315, PN 16 238 м Обособена позиция №2: Новоизграждане на част от канализационна мрежа на територията на гр. Нови Пазар и рехабилитация и реконструкция на техническа инфраструктура за канализация и пречистване на гр. Нови пазар Строителството на участъка ще се изпълни с тръби: PP DN 315, SN8 – 104 м PP DN 315, SN8 – 383 м В обхвата на поръчката е включено и Ремонт на преливник №6 от довеждащ колектор към ПСОВ - Нови Пазар – 28 м3.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

ДА

Идентификация на проекта

Средствата, необходими за изпълнението на обекта, ще се осигурят по Оперативна програма „Околна среда 2014 - 2020”, съфинансирана от Кохезионен фонд и Република България.

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 1416756.13 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Възложителят обявява настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка на основание чл. 132 във връзка с чл. 18, ал. 1, т. 1 от Закона за обществените поръчки (ЗОП), съобразявайки общата стойност на обществените поръчки със сходен предмет, която попада в стойностните прагове по чл. 20, ал. 1, т. 3, б. "б" от ЗОП.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от: 1. изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация. 2. в случаите по чл. 196, ал. 5 от ЗОП - уведомяване за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

12.06.2020 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Жанета Станимирова Георгиева - Панайотова

VIII.2) Длъжност

Управител на "ВиК -Шумен "ООД, гр. Шумен