00172-2020-0004
Технически редакции | ||
12.06.2020 14:56 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
12.06.2020 14:55 ч. : | 12/06/2020 14:49 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
12.06.2020 14:55 ч. : | 12/06/2020 14:49 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-с.Хитрино:
Решение за откриване на процедура
2. Строителство на сгради и съоръжения
І: Възложител
Публичен
BG333, Община Хитрино, ул.Възраждане № 45, За: Ахмед Ахмед - зам.- кмет на Община Хитрино, България 9780, с.Хитрино, Тел.: 05341 2250, E-mail: kmet@hitrino.org, Факс: 05341 2120
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): http://www.hitrino.org/.
Адрес на профила на купувача (URL): https://sop.bg/hitrino-809/.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
ІI: Откриване
Откривам процедура
за възлагане на обществена поръчка
НЕ
Публично състезание
IІI: Правно основание
IV: Поръчка
Изграждане на стол за хранене с жилища за временно настаняване в УПИ XIII-ООД,ПИ87, кв. 6 по плана на с. Хитрино, общ. Хитрино, обл. Шумен
Предмет на този договор е: „Изграждане на стол за хранене с жилища за временно настаняване в УПИ XIII-ООД,ПИ87, кв. 6 по плана на с. Хитрино, общ. Хитрино, обл. Шумен“. Предметът на поръчката се разделя на три етапа съгласно КСС, неразделна част от договора. Изпълнението на дейностите по ВТОРИ ЕТАП и ТРЕТИ ЕТАП от предмета на договора се счита за отложено по смисъла на чл.114 от ЗОП. тъй като към момента на подписването му ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ не е осигурил финансиране. Договорът частта на ВТОРИ ЕТАП и ТРЕТИ ЕТАП е с отложено изпълнение. В случай, че ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ не осигури финансиране за изпълнението на ВТОРИ ЕТАП и ТРЕТИ ЕТАП на строежа, всяка от страните по договора може да поиска прекратяването му след изтичане на тримесечен срок от сключването му, съгласно чл. 114 от ЗОП.
НЕ
НЕ
НЕ
Предметът на поръчката включва строително-монтажни работи за изграждане на стол за хранене с жилища за временно настаняване. Въпреки, че изпълнението на строежа се разделя на три етапа, това не означава, че са налиле три отделни обекта, тъй като това не е възможно от технологична и инженерна гледна точка. Поетапността се предвижда с оглед целта да се гарантира качеството на изпълнението и по-прецизното определяне на времето на изпълнение. Досегашната практика при изпълнението на подобни обекти в общината показва, че качественото, срочно и законосъобразно изпълнение на предмета на поръчката, съчетано със създаване на минимални неудобства за местното население предполага изпълнението на обекта от един изпълнител, който е отговорен за създадената организация и има цялостно наблюдение върху изпълнението на всички участъци, включени в предмета на поръчката. Следва да се има предвид и факта, че след приключване на строително ремонтните работи е целесъобразно и отговорността по изпълнението да не е разделена. Възлагането на поръчката, без тя да бъде разделена на обособени позиции гарантира постигането на оптимален резултат. Всичко гореизложено показва, че обществената поръчка следва да бъде изпълнена от един изпълнител и не е целесъобразно нейното разделяне на обособени позиции.
НЕ
V: Мотиви
VI: Одобрявам
VII: Допълнителна информация
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
На основание чл.197, ал.1, т.4 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичане срока по чл.179- срещу решението за откриване на процедурата.
12.06.2020 г.
VIII: Възложител
Ахмед Мехмед Ахмед -зам.- кмет на Община Хитрино / Упълномощен със Заповед № РД-330/14.11.2019 год/
Заместник кмет на община Хитрино