Версия за печат

00172-2020-0004

BG-с.Хитрино:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

2. Строителство на сгради и съоръжения


Решение номер Р-9 от дата 12.06.2020 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000931422

BG333, Община Хитрино, ул.Възраждане № 45, За: Ахмед Ахмед - зам.- кмет на Община Хитрино, България 9780, с.Хитрино, Тел.: 05341 2250, E-mail: kmet@hitrino.org, Факс: 05341 2120

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.hitrino.org/.

Адрес на профила на купувача (URL): https://sop.bg/hitrino-809/.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

Изграждане на стол за хранене с жилища за временно настаняване в УПИ XIII-ООД,ПИ87, кв. 6 по плана на с. Хитрино, общ. Хитрино, обл. Шумен

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Предмет на този договор е: „Изграждане на стол за хранене с жилища за временно настаняване в УПИ XIII-ООД,ПИ87, кв. 6 по плана на с. Хитрино, общ. Хитрино, обл. Шумен“. Предметът на поръчката се разделя на три етапа съгласно КСС, неразделна част от договора. Изпълнението на дейностите по ВТОРИ ЕТАП и ТРЕТИ ЕТАП от предмета на договора се счита за отложено по смисъла на чл.114 от ЗОП. тъй като към момента на подписването му ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ не е осигурил финансиране. Договорът частта на ВТОРИ ЕТАП и ТРЕТИ ЕТАП е с отложено изпълнение. В случай, че ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ не осигури финансиране за изпълнението на ВТОРИ ЕТАП и ТРЕТИ ЕТАП на строежа, всяка от страните по договора може да поиска прекратяването му след изтичане на тримесечен срок от сключването му, съгласно чл. 114 от ЗОП.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Предметът на поръчката включва строително-монтажни работи за изграждане на стол за хранене с жилища за временно настаняване. Въпреки, че изпълнението на строежа се разделя на три етапа, това не означава, че са налиле три отделни обекта, тъй като това не е възможно от технологична и инженерна гледна точка. Поетапността се предвижда с оглед целта да се гарантира качеството на изпълнението и по-прецизното определяне на времето на изпълнение. Досегашната практика при изпълнението на подобни обекти в общината показва, че качественото, срочно и законосъобразно изпълнение на предмета на поръчката, съчетано със създаване на минимални неудобства за местното население предполага изпълнението на обекта от един изпълнител, който е отговорен за създадената организация и има цялостно наблюдение върху изпълнението на всички участъци, включени в предмета на поръчката. Следва да се има предвид и факта, че след приключване на строително ремонтните работи е целесъобразно и отговорността по изпълнението да не е разделена. Възлагането на поръчката, без тя да бъде разделена на обособени позиции гарантира постигането на оптимален резултат. Всичко гореизложено показва, че обществената поръчка следва да бъде изпълнена от един изпълнител и не е целесъобразно нейното разделяне на обособени позиции.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 1373550 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

На основание чл.197, ал.1, т.4 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичане срока по чл.179- срещу решението за откриване на процедурата.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

12.06.2020 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Ахмед Мехмед Ахмед -зам.- кмет на Община Хитрино / Упълномощен със Заповед № РД-330/14.11.2019 год/

VIII.2) Длъжност

Заместник кмет на община Хитрино