Версия за печат

00184-2020-0014

BG-Пещера:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

10. Инженерство, профил Пътно/транспортно строителство


Решение номер 24 от дата 12.06.2020 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000351750

BG423, Община Пещера, ул. Дойранска епопея № 17, За: Гълъбина Карамитрева, България 4550, Пещера, Тел.: 00359 885822250, E-mail: g.karamitreva@peshtera.bg, Факс: 00359 35064165

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.peshtera.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://op.peshtera.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20200612xBaT1756704.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

"СМР ПО УЛИЧНА МРЕЖА, ПЪТНА ИНФРАСТРУКТУРА И СЪОРЪЖЕНИЯ КЪМ НЕЯ ЗА НУЖДИТЕ НА ОБЩИНА ПЕЩЕРА"

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Предметът на поръчката включва периодично извършване по задание на възложителя за срока на договора на следните видове СМР: •Поддържане на пътна и улична мрежа, включително пътни съоръжения и пътна сигнализация. •Текущ ремонт на пътна и улична мрежа, включително пътни съоръжения. •Ремонтно-възстановителни работи, включително и аварийни, основен ремонт, реконструкция, рехабилитация на пътна и улична мрежа и пътни съоръжения. •Други неообхванати от предходните строително монтажни работи по пътната инфраструктура на община Пещера, съобразно конретните нужди на възложителя. Пълната информация относно обхвата, обема и техническите изисквания към изпълнението на обществената поръчка е описана и регламентирана в ЧАСТ II. „Техническата спецификация“ на документацията за обществена поръчка.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Предметът на обществената поръчка включва СМР по пътна инфраструктура и съоръжения към тях на община Пещера. Пътната инфраструктура на община Пещера е самостоятелна и единна система, относно която правилата за използването й са организирани и предвидени да функционират при използване на всички улици от уличната система. Изпълнението на отделни подобекти неминуемо предполага затваряне за определени времеви периоди на някои улици и създаване на временни затруднения на населението. Досегашната практика при изпълнението на подобни обекти в общината показва, че качественото, срочно и законосъобразно изпълнение на предмета на поръчката, съчетано със създаване на минимални неудобства за местното население предполага изпълнението на обекта от един изпълнител, който е отговорен за създадената организация и има цялостно наблюдение върху изпълнението на всички улични участъци, включени в предмета на поръчката, което предполага и единност на организацията за движение, както и съгласуваност и в случаите, когато се налага ремонт на части от уличната мрежа. Ето защо възлагането на поръчката, без тя да бъде разделена на обособени позиции гарантира постигането на оптимален резултат при изпълнението на предмета на поръчката. Всичко гореизложено мотивира решението на възложителя, че не е целесъобразно разделяне на поръчката на обособени позиции.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 280000 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Прогнозната стойност на поръчката предполага провеждане на процедура по вид публично състезание по чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП. Целта e да се осигури максимална публичност, респективно да се постигнат и най - добрите за възложителя условия, като от друга страна е да защити обществения интерес, посредством осъществяване на контрол върху разходването на средства от бюджета на Общината.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

Средствата за изпълнение на поръчката е възможно да се осигуряват от различни източници на финансиране - бюджета на Община Пещера, държавния бюджет или външно финансиране. Заплащането на цената на договора ще се извършва в български лева по следната схема: 1Авансово плащане в размер до 20 % (двадесет на сто) от цената на договора; - издаване от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и представяне на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на фактура. - представена гаранция, покриваща пълния размер на аванса с ДДС, предвидена в една от формите в чл. 111, ал.5 от ЗОП. 2. Междинни плащания след приемане с Акт, обр.15 на съответния обект и издаване от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на фактура за стойността. - Общия размер на междинните плащания не може да надвишава 80 % (осемдесет на сто) от стойността на договора. 3. Окончателно плащане - в размер на разликата между стойността на реално извършените и актувани СМР и стойността на авансовото и междинни плащания (в случай че е имало такива), в срок до 30 (тридесет) календарни дни, след датата на последното по време действие: - приемане на работата - с Акт, обр.15 или Приемо-предавателен протокол, според вида на изпълнения обект; - издаване от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и представяне на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на фактура Предвид характера на договора възложителят може в хода на изпълнение на конкретно задание да възложи нови видове работи или да измени възложените. При всички случаи новите видове работи се заплащат по единичните цени определени в този договор. Само в случаите, когато се налага да се изпълнят видове работи, за които няма определени единични цени, се определят такива на база оферираните от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ ценообразуващи показатели, а разходите за материали се определя на база последно обявените цени на тези материали от справочника на издателство СЕК. В тези случаи страните протоколират и мотивират необходимостта заедно с всички участници в строителния процес. В протокола се определят и конкретните видове СМР и техните цени, като включително се одобряват и предвидените за използване материали. Протокола и настоящата процедура служат за основание за подписване на допълнително споразумение между страните по реда на чл.116, ал.1, т.1 от ЗОП. Останалите условия относно финансиране и начин на плащане са разписани в проекта на договор - ЧАСТ IV - неразделна част от документацията по настоящата поръчка. Гаранция,обезпечаваща изпълнението на договора. Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 2 (две) на сто от стойността на договора в лв. без ДДС. Гаранцията се предоставя в една от следните форми: 1)Парична сума; 2)Банкова гаранция; 3)Застраховка,която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Участникът,определен за изпълнител,избира сам формата на гаранцията за изпълнение.Условията,при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава,се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между Въз-ля и Изп-ля

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Срокът за подаване на жалби се определя съгласно чл. 197 от ЗОП -10-дневен от изтичане на срока по чл.179 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изенение или за допълнителна информация.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

12.06.2020 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

ЙОРДАН СТОЯНОВ МЛАДЕНОВ

VIII.2) Длъжност

КМЕТ НА ОБЩИНА ПЕЩЕРА