Версия за печат

00138-2020-0014

BG-Шумен:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

-- Извън списъка


Решение номер ЗОП 14-01 от дата 12.06.2020 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000931721

BG333, Община Шумен, бул. Славянски № 17, За: Цвета Николова, България 9700, Шумен, Тел.: 054 857747, E-mail: ts.stilianova@shumen.bg, Факс: 054 800400

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.shumen.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): https://shumen.imeon.bg:4443/frmAOP.aspx?FmPCYiznRKI%3d=AW9rKU2KVAo%3d.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Изпълнение на пътна маркировка и сигнализация с пътни знаци по уличната мрежа на територията на Община Шумен"

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Целта на обществената поръчка е да избере изпълнител, който да изпълни пътна маркировка и сигнализация с пътни знаци по уличната мрежа на територията на Община Шумен, като изпълни следния набор от дейности: 1.Надлъжна хоризонтална пътна маркировка - (осови и крайни линии тесни и широки) да бъде положена от акрилатна боя със светлоотразителни перли. Гаранционният срок на акрилатната боя да бъде 12 месеца от датата на полагане. 2. Напречна и други видове хоризонтална пътна маркировка – положена без ръчен модул (Пешеходни пътеки М8.1 тип „Зебра“, М6 Стоп линии, М15 Защриховани площи и др.) да бъде изпълнена от боя „студен шприц пластик “ със светлоотразителни перли. Гаранционният срок на боя „студен шприц пластик“ е 36 месеца от датата на полагане. 3. Напречна и други видове хоризонтална пътна маркировка – положена с ръчен модул (стрелки, паркоместа, триъгълници, пешеходни пътеки М8.2, букви и символи и др.) да бъде изпълнена от боя "студен шприц пластик" със светлоотразителни перли. Гаранционният срок на боя "студен шприц пластик" да бъде 36 месеца от датата на полагане. 4. Напречна и други видове хоризонтална пътна маркировка - положена с ръчен модул за инвалидни паркоместа да бъде изпълнена от синя акрилатна боя със светлоотразителни перли. Гаранционният срок на акрилатната боя е 12 месеца от датата на полагане. 5. Демаркиране на съществуваща хоризонтална пътна маркировка – изпълнено по метод, който не уврежда повърхността на асфалтовата настилка. 6. Доставка и монтаж на светлоотражателни стандартни пътни знаци – изпълнени от светлоотразяващо фолио върху основа от стоманена поцинкована ламарина. Гаранционният срок на пътните знаци е 24 месеца от датата на поставяне. 7. Доставка и монтаж на светлоотражателни нестандартни пътни знаци – изпълнени от светлоотразяващо фолио върху основа от стоманена поцинкована ламарина. Гаранционният срок на пътните знаци е 24 месеца от датата на поставяне. 8. Доставка и монтаж на носещи стълбове за стандартни пътни знаци – изпълнени от стоманени горещо поцинковани тръби. Гаранционният срок на носещите стълбове е 24 месеца от датата на поставяне. 9. Доставка и монтаж на носещи стълбове за нестандартни пътни знаци – изпълнени от стоманени горещо поцинковани тръби. Гаранционният срок на носещите стълбове е 24 месеца от датата на поставяне. 10. Демонтаж на съществуващи стандартни пътни знаци. 11. Демонтаж на съществуващи нестандартни пътни знаци.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Разделянето на обособени позиции на дейностите би могло да създаде затруднение в координиране на работата по поставяне на маркировка и подмяна на пътните знаци и това да създаде предпоставка за ПТП. Поради тази причина разделянето на поръчката на обособени позиции е нецелесъобразно. Възлагането на поръчката, без тя да бъде разделяна на обособени позиции, гарантира постигане на оптимален резултат. Отделно от това липсата на обособени позиции и избирането на един изпълнител не противоречи на чл. 2 от ЗОП, т.е. няма да наруши принципите на равнопоставеност, свободна конкуренция, пропорционалност, публичност и прозрачност и няма да ограничи кръга на лицата, които могат да участват в обществената поръчка.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 400000 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Процедурата е публично състезание, тъй като през последните 12 месеца са възложени поръчки на стойност над стойностния праг по чл. 20, ал. 2, т. 1 от ЗОП, а именно над 270 000,00 лв. без вкл. ДДС и под 10 000 000 лв. без вкл. ДДС. Освен посоченото дотук, публичността при провеждането на предвидената в ЗОП процедура гарантира прозрачност при разходването на публични финансови средства. С цел да се осигури максимална публичност, респективно да се постигнат и най-добрите за Възложителя условия, настоящата обществена поръчка се възлага именно по посочения вид процедура.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Съгл. Чл. 197. (1) т.1 от ЗОП: Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 – срещу решението за откриване на процедурата, решението за създаване на квалификационна система и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация;

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

12.06.2020 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

инж. Боян Костадинов Тодоров

VIII.2) Длъжност

зам.-кмет на Община Шумен по СЕ, упълномощено лице на осн. чл.7, ал.1 от ЗОП, съгласно заповед № РД-25-862/20.04.2016 г. на Кмета на Община Шумен