Версия за печат

00604-2020-0007

BG-Любимец:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

2. Строителство на сгради и съоръжения


Решение номер РД-09-315 от дата 11.06.2020 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000903686

BG422, Община Любимец, ул. „Републиканска“ № 2, За: Радко Илиев - мл. експерт ИДОП, България 6550, Любимец, Тел.: 03751-8909, E-mail: oba@lyubimets.org, Факс: 03751-8378

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): https://www.lyubimets.org/.

Адрес на профила на купувача (URL): http://46.47.84.64/procurement/list/9816b056-9743-4a38-b1d9-0b1eff8cf1a1.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Изпълнение на СМР/СРР на обект: „Реконструкция и изграждане на дневен център за стари хора, в УПИ IV, кв.66 по плана за регулация и застрояване на град Любимец“

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

В предметния обхват на възлагане с обществената поръчка е включено изпълнението на строително-монтажни работи, свързани с реконструкция и изграждане на дневен център за стари хора. Строително-монтажните работи в сградата, включени в проекта, предвиждат ремонт на покривна конструкция, покриване с керемиди върху дъсчена обшивка, монтаж на водосборни казанчета, олук и водосточни тръби, подмяна на прозорци и врати, ремонт на подове с полагане на теракот и гранитогрес, ремонт на стени и таван, изграждане на навес от метална конструкция с дървен покрив, реконструкция на водопроводната и канализационната инсталации в съществуващата част на сградата и направа на нова водопроводна и канализационна инсталации, изграждане на отоплителна инсталация с алуминиеви радиатори, изграждане на електрическа инсталация включваща в себе си изграждане на осветление, контакти, разпределителни табла, свързващи кабели и мълниезащита. Строително монтажните работи следва да бъдат изпълнени в съответствие с приложената към документацията техническа спецификация, проектна документация, изискванията на Възложителя и българското законодателство. Подробно описание на всички предвидени дейности се съдържа в приложенaта към документацията техническа спецификация и приложенията към нея.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

ДА

Идентификация на проекта

Проект „Реконструкция и изграждане на дневен център за стари хора“ по Административен договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по ПРСР 2014-2020 г. № BG06RDNP001-19.072-0002-C01/2020 от 18.05.2020 г. по мярка 19 „Водено от общностите местно развитие“ по подмярка 19.2 „Прилагане на операции в рамките на стратегии за водено от общностите местно развитие“ от Програмата за развитие на селските райони за периода 2014 - 2020 г.

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Разделянето на обществената поръчка на обособени позиции би било нецелесъобразно за възложителя, тъй като създава реална опасност от възникване на прекомерни технически трудности при реализирането й и от оскъпяването на отделните видове дейности. Предметът на поръчката представлява комплекс от взаимосвързани и взаимозависими строителни дейности, които следва да бъдат извършени в определена технологична последователност, като са технологично и времево неделими. Необходимо е да се осигури работеща синхронизация на различните строително-монтажни/строително-ремонтни работи и дейности и се изисква разработване на единна и цялостна концепция за изпълнение на предмета на поръчката с оглед нейния обект. Едновременното участие на екипи на различни изпълнители на обекта, би изисквало полагането на големи усилия и ангажирането на сериозни ресурси, както от страна на възложителя, така и от изпълнителите, за координиране на работата, обезпечаване на безопасни условия и осъществяване на контрол върху изпълнението. Именно поради това, възлагането на поръчката на един изпълнител е оптималният вариант от техническа и организационна гледна точка и минимизира значително риска недостатъчната координация на различни изпълнители да доведе до неправилно, забавено или некачествено изпълнение. От друга страна участието в обществената поръчка може да се осъществи по всички предвидени от закона начини, включително от обединение или с един или повече подизпълнители, което дава достатъчно възможности за осигуряване на конкурентна среда.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 315993.36 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Предвид прогнозната стойност на поръчката и липсата на основание за провеждането на пряко договаряне, безспорно е налице възможност и условия обществената поръчка да бъде възложена по предвидения в глава двадесет и пета, раздел II от ЗОП ред за провеждане на публично състезание.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Жалба срещу решението може да подаде всяко лице от кръга на посочените в чл.198 от ЗОП, в 10-дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл. 197, ал.1, т.4 от ЗОП пред Комисията за защита на конкуренцията с копие и до кмета на община Любимец.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

11.06.2020 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

инж. Анастас Бончев Анастасов

VIII.2) Длъжност

Кмет на община Любимец