Версия за печат

00671-2020-0004

BG-гр. Криводол:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

2. Строителство на сгради и съоръжения


Решение номер ОП-4 от дата 11.06.2020 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000193282

BG313, Община Криводол, ул. Освобождение № 13, За: Цветелина Йорданова, България 3060, гр. Криводол, Тел.: 00359 988372748, E-mail: CYordanova@b-trust.org, Факс: 00359 91172506

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): https://www.krivodol.com/.

Адрес на профила на купувача (URL): https://www.krivodol.com/bg/obshtestveni-porachki/.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Ремонт за подобряване на енергийната ефективност на административната сграда на общинската администрация на гр. Криводол“

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Настоящата обществена поръчка обхваща: Ремонт за подобряване на енергийната ефективност на административната сграда на общинската администрация на гр. Криводол – Реализация на пакет от енергоспестяващи мерки вкл. в доклада за енергийно обследване на сградата-подмяна на дограма, топлинно изолиране на външни стени, топлинно изолиране на покрив, топлинно изолиране на под – 5580 кв.м.; Полагане на ламинат в стаите на общинската администрация - 2860 кв.м.; Ремонт на покрив на цялата сграда - 3829 кв.м.; и др.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

ДА

Идентификация на проекта

Част от дейностите по настоящата обществена поръчка се финансират по проект „Ремонт за подобряване на енергийната ефективност на административната сграда на общинската администрация в град Криводол“, съгласно Административен договор BG06RDNP001-7.008-0037-C01/ 30.10.2019 г., сключен между Държавен фонд „Земеделие“ и Община Криводол по процедура чрез подбор № BG06RDNP001-7.008 – Енергийна ефективност „Реконструкция, ремонт, оборудване и/или обзавеждане на общински сгради, в които се предоставят обществени услуги, с цел подобряване на тяхната енергийна ефективност“ по подмярка 7.2. „Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура“ от мярка 7 „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони“ от Програмата за развитие на селските райони за периода 2014 – 2020 г., а друга част – със собствени средства на Община Криводол.

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

В предметния обхват на възлагане в настоящата обществена поръчка, с оглед ефективна организация на изпълнението и постигане на качествени резултати, не са включени обособени позиции. Основание за това решение, е че характеристиките и особеностите на подлежащите на изпълнение строително - монтажни работи, предвидени в техническия инвестиционен проект са взаимосвързани и са част от изпълнението на един общ обект „Ремонт за подобряване на енергийната ефективност на административната сграда на общинската администрация на гр. Криводол“, за който е издадено едно разрешение за строеж и разделянето им е, както неефективно, така и нецелесъобразно, предвид, че ще доведе до невъзможност за качествено изпълнение на поръчката. Във връзка с посоченото, основен съществен елемент за възлагането на една обща процедура е и обстоятелството, че предвидените за изпълнение строителни дейности са систематично, икономически и технически неделими. Евентуалното разделяне на поръчката на обособени позиции и произтичащата от това възможност за възлагането им на различни Изпълнители, би могло да доведе до различни начало и край на строителството, а оттам разминаване и неприемливо отлагане във времето на въвеждането на строежа в експлоатация. С възлагането на обществената поръчка в цялост ще се избегнат именно тези рискове и ще се даде възможност Участниците, респ. бъдещият Изпълнител максимално да съобразят организацията на работния процес, технологичната последователност, както и да осигурят технически капацитет и ресурс, необходими за изпълнение на строителството, в съответствие с изискванията на Възложителя, което ще допринесе за повишаване на качеството и завършването в срок на възлаганите строителни интервенции. Следва да се вземе предвид и факта, че за обекта е издадено едно разрешение за строеж и същия може да се открие с един акт 2 и да се въведе в експлоатация с едно удостоверение за въвеждане в експлоатация. Така обоснованите аргументи, безусловно сочат, че обществената поръчка следва да бъде осъществена от един Изпълнител и не е целесъобразно нейното разделяне на обособени позиции.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 718839.64 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Обектът на поръчката е изпълнение на строеж, по смисъла на § 2, т. 51 от Допълнителните разпоредби на ЗОП, общата прогнозна стойност на обществената поръчка попада в обхвата на чл. 20, ал. 2, т. 1 от ЗОП. По смисъла на чл. 21, ал. 16, т. 1 от ЗОП при възлагане на обществена поръчка с обект изпълнение на строеж, отделните поръчки с идентичен или сходен предмет не следва задължително да се обединяват в рамките на 12 месеца. Във връзка с изложеното се обявява процедура „Публично състезание“ за избор на изпълнител на обществена поръчка на основание чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП, във връзка с чл. 21, ал. 16, т. 1 от ЗОП.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Жалби срещу решението за откриване на процедурата могат да се подават в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

11.06.2020 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Христо Йорданов Доков

VIII.2) Длъжност

Кмет на Община Криводол