Версия за печат

00564-2020-0015

BG-Панагюрище:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

2. Строителство на сгради и съоръжения


Решение номер 32 от дата 11.06.2020 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000351743

BG423, Община Панагюрище, пл.20-ти април №13, За: Таня Чалъкова, България 4500, Панагюрище, Тел.: 0357 60048, E-mail: oba.panagyurishte@gmail.com, Факс: 0357 63068

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.panagyurishte.org.

Адрес на профила на купувача (URL): https://panagyurishte.nit.bg/.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Изпълнение на инженеринг - проектиране, авторски надзор и строителство на обект: „Център за работа с деца на улицата" - реконструкция и преустройство на сгради, с идентификатори - 55302.501.4945.1 и 55302.501.4945.2, ул. „Олга Брадистилова“, гр. Панагюрище, по процедура BG16RFOP001-1.039 “Изпълнение на Интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020“- Панагюрище, приоритетна ос „Устойчиво и интегрирано градско развитие“ , Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020г.“

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Планираните дейности са насочени към извършване на цялостна реконструкция и преустройство на сграда, състояща се от три блока, чрез внедряване на мерки за енергийна ефективност, ремонт на покрив, конструктивно укрепване, изпълнение на задължителните мерки по ВиК, ЕЛ и ОВК, вътрешен ремонт и осигуряване на достъпна архитектурна среда. Застроената площ на сградата по заснемане е 397.61 м2. Разгънатата застроена площ е 751.02 м2. С настоящата обществена поръчка ще се възложат дейности по изготвяне на инвестиционен проект във фаза „Работен“, изпълнение на строително-монтажни работи и упражняване на авторски надзор на обекта. Работният проект, за нуждите на обновяването следва да бъде изготвен съгласно ЗУТ, Наредба № 4 от 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти и друга свързана подзаконова нормативна уредба по приложимите части, в зависимост от допустимите и одобрени за финансиране дейности. Проектът следва да бъдат придружен с подробни количествено-стойности сметки по приложимите части.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

ДА

Идентификация на проекта

След като бъде сключен административен договор между Община Панагюрище и УО ОПРР, Възложителят ще финансира дейностите със средства, които са предоставени по Проект „Център за работа с деца на улицата-реконструкция и преустройство на сгради“, по процедура BG16RFOP001-1.001-039 “Изпълнение на Интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020“- Панагюрище, приоритетна ос „Устойчиво и интегрирано градско развитие”, Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020г.

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Настоящата поръчка не е разделена на обособени позиции, тъй като дейностите, включени в обхвата на поръчката се отнасят за един обект и са взаимно свързани по между си. Организацията на работния процес, технологичната последователност и качественото изпълнение на поръчката обуславят необходимостта, дейностите да се извършват от един изпълнител. Неразделянето на обществена поръчка на позиции не би довело по никакъв начин до необосновано предимство или необосновано да ограничи участието на стопанските субекти, съответно по този начин всяко едно заинтересовано лице може свободно да участва и да представи своята оферта, като това няма да наруши един от основните принципи, залегнали в ЗОП, а именно „свободна конкуренция”.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 608000 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Съгласно разпоредбата на чл. 20, ал. 2, т. 1 от ЗОП, когато планираната за провеждане поръчка за строителство има прогнозна стойност от 270 000 лв. до 10 000 000 лв. без вкл. ДДС, Възложителят прилага процедурите по в чл. 18, ал. 1, т. 12 или 13 на ЗОП. В конкретния случай, прогнозната стойност на обществената поръчка е в размер на 608 000.00 лв. без ДДС, поради което, за Възложителят безспорно е налице задължение да бъде възложена по предвидения в ЗОП ред за провеждане на процедура за избор, чрез публично състезани, тъй като не са налице обстоятелствата по чл. 182 ал. 1 от ЗОП за провеждане на пряко договаряне. Провеждането на предвидената в ЗОП, процедура на публично състезание, гарантира в най-голяма степен публичността на възлагане изпълнението на поръчката. С цел да се осигури максимална публичност, респективно да се постигнат и най-добрите за Възложителя условия, настоящата обществена поръчка се възлага именно по посочения вид процедура. Посредством тази процедура се цели и защитаване на обществения интерес, като се насърчи конкуренцията и се създадат равни условия и прозрачност при провеждане на процедурата.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Всяко решение на възложителя в процедурата за възлагане на обществената поръчка подлежи на обжалване относно неговата законосъобразност пред Комисията за защита на конкуренцията. На обжалване подлежи също всяко действие или бездействие на възложителя, с което се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата. Жалба може да подаде всяко от лицата по чл. 198, от ЗОП в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 – срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация, или от връчване на решение за избор на изпълнител или за прекратяване , съгласно чл. 197 от ЗОП; Жалба се подава на български език едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

11.06.2020 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Никола Иванов Белишки

VIII.2) Длъжност

Кмет на Община Панагюрище