Версия за печат

00138-2020-0013

BG-Шумен:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

-- Извън списъка


Решение номер ЗОП 13-01 от дата 10.06.2020 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000931721

BG333, Община Шумен, бул. Славянски № 17, За: Цвета Николова, България 9700, Шумен, Тел.: 054 857747, E-mail: ts.stilianova@shumen.bg, Факс: 054 800400

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.shumen.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): https://shumen.imeon.bg:4443/frmAOP.aspx?FmPCYiznRKI%3d=V%2fMJ3Y8pxxQ%3d.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: Правно основание

Чл. 73, ал. 1 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Определяне на изпълнител за извършване на поддържане (превантивно, текущо, зимно и ремонтно – възстановителни работи при аварийни ситуации) на територията на Община Шумен“

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Предмет на настоящата поръчка е извършването на поддържане (превантивно, текущо, зимно и ремонтно-възстановителни работи при аварийни ситуации), свързани с отстраняване на повреди по пътното платно, пешеходните алеи, тротоарите и банкетите на улиците и пътищата на територията на Община Шумен. Дейностите по зимно поддържане, предмет на настоящата обществена поръчка, са услугите по снегопочистване; опесъчаване и лугиране по улици, тротоари и територии за обществено ползване в град Шумен, 142,524 км. общинска пътна мрежа, улиците в селата на територията на Община Шумен Подробното описание на дейностите, включени в обхвата на настоящата процедура се съдържа в Техническата спецификация на обществената поръчка.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Разделянето на процедурата на обособени позиции е нецелесъобразно предвид обстоятелството, че в случай на избор на различни изпълнители по автомагистраните участъци, ще се стигне до забавяне на поддържането, което ще се отрази на обществеността, предвид значимостта на участъците, както и до затруднения на Възложителя за навременно и качествено изпълнение и контрол на договора за обществената поръчка.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 6250000 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Процедурата е открита, като определената прогнозна стойност е под прага, посочен в чл. 20, ал. 1, т. 1, б. „ а“ от ЗОП, а именно над 270 000 лв. без вкл. ДДС и под 10 000 000 лв. без вкл. ДДС. Освен посоченото дотук, публичността при провеждането на предвидената в ЗОП процедура гарантира прозрачност при разходването на публични финансови средства. С цел да се осигури максимална публичност, респективно да се постигнат и най-добрите за Възложителя условия, настоящата обществена поръчка се възлага именно по посочения вид процедура.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Съгл. Чл. 197. (1) т.1 от ЗОП: Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 – срещу решението за откриване на процедурата, решението за създаване на квалификационна система и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация;

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

10.06.2020 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

на инж. Боян Костадинов Тодоров

VIII.2) Длъжност

зам.-кмет на Община Шумен по СЕ, упълномощено лице на осн. чл.7, ал.1 от ЗОП, съгласно заповед № РД-25-862/20.04.2016 г. на Кмета на Община Шумен