Версия за печат

00158-2020-0005

BG-Павел баня:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

6. ВиК инженерство


Решение номер РД-10-251 от дата 10.06.2020 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000817931

BG344, Община Павел баня, ул. Освобождение 15, За: Йордана Енева - зам.-кмет, България 6155, Павел баня, Тел.: 04361 3260, E-mail: mayor_pb@mail.bg, Факс: 04361 2094

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.pavelbanya.bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): https://pavelbanya.bg/modules/news/article.php?storyid=3715.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Изпълнение на строително- монтажни работи за реконструкция на вътрешна водопроводна мрежа на гр. Павел баня- II-ри етап и III-ти етап“

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Предмет на настоящата обществена поръчка включва извършване на строително- монтажни работи за реконтрукция на вътрешна водопроводна мрежа на гр. Павел баня- II-ри етап с дължина 726,90 метра и III-ри етап с дължина 7 857,20 метра. Обектът е III-та категория. Пълната информация относно обхвата, обема и техническите изисквания към изпълнението на обществената поръчка е описана и регламентирана в ЧАСТ II. „Техническата спецификация“, както и в инвестиционния проект, неразделна част от документацията за участие.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Предметът на поръчката включва строително-монтажни работи за реконструкция на вътрешна водопроводна мрежа на гр. Павел баня- II-rи и III-ти етап. Изпълнението на отделни клонове неминуемо предполага затваряне за определени времеви периоди на някои улици и създаване на временни затруднения на населението. Уличната и пътна мрежа на територията на гр. Павел баня представляна единна система, за която е предвидена единна организация на движението по нея и нейното използване. Досегашната практика при изпълнението на подобни обекти в общината показва, че качественото, срочно и законосъобразно изпълнение на предмета на поръчката, съчетано със създаване на минимални неудобства за местното население предполага изпълнението на обекта от един изпълнител, който е отговорен за създадената организация и има цялостно наблюдение върху изпълнението на всички участъци, включени в предмета на поръчката. Следва да се има предвид и факта, че след приключване на строително ремонтните работи е целесъобразно и отговорността по изпълнението да не е разделена. Възлагането на поръчката, без тя да бъде разделена на обособени позиции гарантира постигането на оптимален резултат. Неразделянето на обособени позиции не води до нарушаване на принципите на равнопоставеност, недопускане на дискриминация, свободна конкуренция, пропорционалност, пулбичност и прозрачност, както и не би довело до необосновано предимство или необосновано ограничаване участието в процедурата на икономическите оператори.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 2291087 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Прогнозната стойност на поръчката предполага да бъде проведена процедура по вид Публично състезание, съгласно чл. 20, ал. 2, т.1 от ЗОП. Целта e да се осигури максимална публичност, респективно да се постигнат и най - добрите за възложителя условия, като от друга страна е да защити обществения интерес, посредством осъществяване на контрол върху разходването на средства. Обект на поръчката е „строителство” по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 1 от ЗОП.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

Към момента на обявяване на настоящата обществена поръчка финансиране не е осигурено и изпълнението на дейноститие по настоящата поръчка ще започне при осигуряване на финансиране от Републиканският бюджет или от други източници на финансиране. В този смисъл договорът е с отложено изпълнение. В случай, че Възложителят не осигури финансиране за настоящата обществена поръчка, всяка от страните по договора може да поиска прекратяването му след изтичане на тримесечен срок от сключването му, съгласно чл. 114 от ЗОП. Разплащането ще се извършва след представяне от изпълнителя на отчети и актове, одобрени от строителния надзор на обекта и възложителя, както следва: 1) Авансово плащане в размер на 30% (тридесет на сто) от цената по договор и се извършва в срок от 30 (тридесет) календарни дни, след датата на последното по време действие: - подписан Протокол за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво на строежа (Приложение №2а към чл. 7, ал. 3, т. 2 от Наредба №3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството); - издаване от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и представяне на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на фактури за дължимите суми/част от цената; 2) Окончателно плащане - в размер на разликата между стойността на реално извършените и актувани СМР и стойността на авансовото плащане, платимо в срок до 30 (тридесет) календарни дни, след датата на последното по време действие: - Протокол/и за приемане на действително извършените СМР (бивш образец Акт 19), съставен/и от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и подписан от ВЪЗЛОЖИТЕЛ, ИЗПЪЛНИТЕЛ и Консултант - строителен надзор на обекта. - Констативен акт обр. 15 за установяване годността за приемане на строежа (Приложение №15 към чл. 7, ал. 3, т. 15 от Наредба № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството); - издаване от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и представяне на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на фактури за дължимите суми/част от цената; Гаранция, обезпечаваща изпълнението на договора. Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% (три процента) от стойността на договора без ДДС. Гаранциите се предоставят в една от следните форми: 1) Парична сума; 2) Банкова гаранция; 3) Застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Жалба може да се подава от всяко заинтересовано лице пред Комисията за защита на конкуренцията в 10-дневен срок след изтичане на срока по чл. 179 от Закона за обществени поръчкаи - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

10.06.2020 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Йордана Ненова Енева

VIII.2) Длъжност

Зам. Кмет на Община Павел баня - лице по чл.7, ал.1 от ЗОП, съгл. Заповед №РД-10-64/06.02.2020г. на Кмета на Община Павел баня