Версия за печат

00637-2020-0002

BG-с. Сатовча:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

2. Строителство на сгради и съоръжения


Решение номер 275 от дата 10.06.2020 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000024962

BG413, Община Сатовча, ул. Тодор Шопов 37, За: Мария Самарджиева, Зоя Айвазова, България 2950, с. Сатовча, Тел.: 07541 2116; 0879 121763, E-mail: satovchabl@abv.bg, Факс: 07541 2095

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.satovcha.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.profilnakupuvacha.com/1496.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Избор на изпълнител за извършване на строително - монтажни работи на обект: „Реконструкция, оборудване и обзавеждане на образователна инфраструктура“ - СОУ "Христо Смирненски" – с. Кочан“

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Предметът на обществената поръчка е извършване на ремонтни дейности в помещения и коридори, по покрива и сутерена на сградата на СОУ „Христо Смирненски“. Основните видове работи предмет на проекта включват: 1 Покривни работи - покрив сграда училище: топлоизолация на таванска плоча на нова част на сграда на училище, топлоизолация на гредоред на стара част на сграда на училище. Ремонт покрив на нова част на сградата на училището, който включва: Демонтаж на керемиди, хидроизолация, обшивка и носеща конструкция, Изграждане на нова стояща покривна конструкция, Дървени ребра по покрив, Обшивка по покрив с нерендосани дъски, Хидроизолация от 3 пласта битумна мушама върху покрив, Двойна скара от летви, Покриване с марсилски керемиди, Капаци по ръбове, Челна дъска по покриви, Негорим гипсокартон по стрехи, Лежащи олуци. 2 Ремонтни работи по етажи: Демонтаж, сортиране и изнасяне на дюшеме и стенни обшивки, Топлоизолационни работи по подови плочи сутерен, Настилка от гранитогрес по подове, вкл. Цокъл, Вароциментова мазилка по тавани, Гипсова шпакловка по тавани, Мазилка по стени, Боядисване с латекс по тавани, Гипсова шпакловка по стени, Боядисване с латекс по стени, Зидария от тухли итонг с дебелина 12 см, Шпакловка по стени от итонг, Ламинат по подове, вкл. ъглов перваз, Окачен таван от гипсокартон. 3 Отоплителна инсталация: демонтаж вертикални щрангове, доставка на циркулационна помпа wilo-top - s 65/13, доставка на кран сферичен ду 65, доставка на шунт помпа wilo-top - s 40/6, доставка на филтър воден ду 65, доставка на възвратна клапа. доставка и монтаж алуминиеви радиатори, възстановяване на вертикални щрангове. 4. Оборудване кабинети – не е включено в предмета на настоящата обществена поръчка. 5. Вертикална планировка: разваляне на стари асфалтови настилки, разваляне настилки от каменни плочи, изваждане на стари бордюри, извозване на строителни отпадъци, направа трошено каменна основа и полагане на неплътна и плътна асфалтова смес, изкопни работи, доставка и монтаж нови бордюри, настилка от тротоарни плочи с дебелина 5 см., ремонт на фонтан, доставка паркови пейки и ремонт районно осветление. 6. Ограда по имотни граници - демонтаж стари метални пана, разбиване стар бетон, извозване на строителни отпадъци, доставка и монтаж нови метални пана.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

ДА

Идентификация на проекта

Подмярка 7.2. „Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура” от мярка 7 „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони” пo Програма за развитие на селските райони за периода 2014-2020 г., съфинансирана от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони по Административен договор № BG06RDNP001-7.002-0019-C01 от 12.03.2020г.

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Възложителят не предвижда разделяне на поръчката на обособени позиции поради следните мотиви: Предметът на обществената поръчка включва реконструкция на СОУ „ Христо Смирненски“ – с. Кочан. Разделянето на обществената поръчка на обособени позиции и възлагането им на различни икономически оператори би било нецелесъобразно за възложителя, тъй като характеристиките и особеностите на подлежащите на изпълнение строително – монтажни работи, предвидени в инвестиционния технически проект, са взаимосвързани и са част от изпълнението на един обект и разделянето им е както неефективно, така и нецелесъобразно и създава риск от невъзможност за качественото и срочно изпълнение на поръчката. Безспорно взаимообвързани са също така и отделните строителни интервенции, включени в предметния обхват на изпълнение от обекта на възлагане, чието функционално предназначение и техническо изпълнение не позволява механичното им разделяне в отделни обособени позиции, съответно, разделянето би довело до невъзможност за качествено изпълнение на съответната част от инвестиционния проект. Евентуалното разделяне на поръчката на обособени позиции и произтичащата от това възможност за възлагането им на различни изпълнители, би могло да доведе до различни начало и край на строителството, а оттам и до разминаване и неприемливо отлагане във времето на въвеждането на строежа в експлоатация. Възлагането на отделните дейности на различни изпълнители ще създаде допълнителни трудности, породени от струпване на строителна механизация и работници на различни строители на строителната площадка на един и същ обект, вкл. ще затрудни спазването на безопасните и здравословни условия на труд и евентуалното реализиране на отговорността на отделните изпълнители в случай на настъпване на инциденти на строителната площадка. Изпълнението на отделните дейности от различни изпълнители ще доведе и до затруднения при следенето на гаранционните срокове по отношение на различните видове СМР, изпълнени от различни изпълнители, както и реализиране на гаранционната отговорност спрямо всеки един от тях. Обектът предмет на поръчката, напълно припокрива дефиницията за строеж по смисъла на § 1 т. 51 от ЗОП, тъй като след като бъде изпълнен ще представлява резултат от строителни работи, който е достатъчен сам по себе си да изпълнява икономически или технически функции, т.е. обектът е икономически, технически и функционално неделим. За изпълнение на предвидените СМР е издадено едно разрешение за строеж, което засяга един и същи обект – сградата на училището, вертикалната планировка към него, включително и ограда по границите на имота. Всичко изложено обуславя необходимостта от възлагане на обществената поръчка без разделянето й на обособени позиции.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 511555.7 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Възложителят обявява настоящата процедура за възлагане на обществената поръчка на основание чл. 73, ал. 1, във връзка с чл.18, ал.1, т.12 и ал. 2 и чл. 19, ал. 1 от ЗОП. Предвид разпоредбата на чл. 20, ал.2, т.1 от ЗОП, настоящата обществена поръчка се възлага чрез „публично състезание” по смисъла на чл. 20, ал. 2, т. 1 от ЗОП. Редът за провеждане на процедурата е съобразен с прогнозната стойност на строителството в размер на 511 555,70 лева без ДДС, както и с обстоятелството, че естеството на строителството позволява достатъчно точно да се определи техническата спецификация, което от своя страна е основание да не се прилага друг вид процедура, освен избраната. Възложителят счита, че провеждайки предвидената процедура, в най-голяма степен ще се гарантира публичност и прозрачност при разходването на средствата по проекта. Освен това, така ще се защити обществения интерес, като от една страна се постигат най-добри условия за Възложителя, от друга ще се насърчи конкуренцията, като се създават равни условия за участие на всички заинтересовани лица. Процедурата за възлагане на обществената поръчка е основана на принципите на пропорционалност, публичност и прозрачност, свободна и лоялна конкуренция, равнопоставеност и недопускане на дискриминация, като дава възможности за участие на всички заинтересовани лица, отговарящи на изискванията на Възложителя.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

На основание чл.197, ал.1, т.4 от ЗОП

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

10.06.2020 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

д-р Арбен Мустафов Мименов

VIII.2) Длъжност

Кмет на община Сатовча