Версия за печат

00418-2020-0008

BG-Дупница:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

2. Строителство на сгради и съоръжения


Решение номер 23 от дата 09.06.2020 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000261630

BG415, Община Дупница, пл. Свобода №1, За: Мария Пилева, България 2600, Дупница, Тел.: 0701 59270, E-mail: admin_dupnitsa@dupnitsa.bg, Факс: 0701 59257

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.dupnitsa.bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): http://e-obp.eu/bp/Dupnitsa.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Инженеринг (проектиране, строителство и осъществяване на авторски надзор) на обект: „Изграждане на Център за временно настаняване (ЦВН)“

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Предмет на възлагане с настоящата поръчка е: „Инженеринг (проектиране, строителство и осъществяване на авторски надзор) на обект: „Изграждане на Център за временно настаняване (ЦВН)“. Строежът е от първа група, пета категория, съгласно чл. 137, ал. 1, т. 5, буква „а“ от ЗУТ, във връзка с чл. 10, ал. 1, т. 4 от Наредба № 1 за номенклатурата на видовете строежи от 30.07.2003 г. Основната дейност в проектното предложение на Община Дупница е Изпълнение на инженеринг по изграждане на Център за временно настаняване /ЦВН/. Тук се включва подготовката на работните проекти по всички части, изпълнение на строително монтажните работи и упражняването на авторски надзор. За обекта Община Дупница няма разработени проекти и няма издадено Разрешение за строеж, за това в този случай изпълнението на инженеринг е най-удачното решение. Предвиденият за изграждане Център за временно настаняване /ЦВН/ е с капацитет 10 места като място за живеене на бездомни лица и се намира на територията на Община Дупница, гр. Дупница, ул. „Втора“, поземлен имот с идентификатор 68789.30.71 по кадастралната карта на гр. Дупница. Готовите работни проекти ще бъдат съгласувани с експлоатационните дружества, които имат пряко отношение и впоследствие ще бъде издадено Разрешение за строеж от одобряващата администрация, в случая - Общинска администрация - Дупница. След което ще стартират строително монтажните работи, а заедно с тях и авторския надзор по проекта, който ще съблюдава изпълнението на СМР да бъде в синхрон с работните проекти. Обхватът на обществената поръчка включва следните дейности: Дейност I – Изготвяне на инвестиционен проект в т.ч. - Разработване на инвестиционен проект във фаза „Работен проект“, включително необходимите работни детайли за нуждите на обекта; Изпълнение на задълженията си като проектант, по време на строителството и въвеждането в експлоатация на строежа; Отстраняване за своя сметка на недостатъците на Проекта; Поемане на отговорност за качеството на Проекта по време на изпълнение на строителството; Изготвяне на работния проект ще бъде извършено от избрания външен изпълнител с екип от правоспособни проектанти. Дейност II - Изпълнение на СМР по реализиране на строителството на обекта, съгласно изготвения от Изпълнителя и съгласуван и одобрен по съответния ред инвестиционен проект, количества и видове СМР, както и: Строителните работи се изпълняват съгласно изготвения и утвърден от Възложителя Работен проект; Доставка и влагане в строителството на необходимите строителни материали; Доставка на строителни детайли/елементи и влагането им в строежа; При необходимост, осигуряване на терени за нуждите на строителството; При необходимост, извършване на работи по преместване, при и във връзка с изпълнение на строителството, на подземни и надземни мрежи и съоръжения; Организиране на дейностите по събиране, транспортиране, обезвреждане и оползотворяване на строителните и другите отпадъци; Извършване на изпитвания и лабораторни изследвания; Съставяне на строителни книжа и изготвяне на екзекутивна документация; Отстраняване на недостатъците, установени при предаването на строежа и приемането му от Възложителя; Участие в процедурата по въвеждане на строежа в експлоатация; Гаранционно поддържане на строежа; Дейност III - Упражняване на авторски надзор - Извършва регулярни посещения на обекта; Издава предписания за точното спазване на изработения от него инвестиционен проект; Участва в съставянето на изискуемите актове и протоколи по време на строителството; Издава предписания, съобразно действащото законодателство при констатиране на отклонения от изработения от него проект; При всяко посещение на обекта оглежда и установява състоянието му и дава решения на възникналите проблеми; Изготвя работни чертежи и детайли за обекта, необходими за изясняване и допълване на одобрения работен проект; Проследява заедно със Строителя и лицето, упражняващо строителен надзор, спазването на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд и други.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

ДА

Идентификация на проекта

Административен договор № BG16RFOP001-1.029-0005-C01/05.05.2020 г. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Региони в растеж“, приоритетна ос „Устойчиво и интегрирано градско развитие“

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Обединяването на дейностите, включени в предмета на поръчката и възлагането им чрез една процедура за „инженеринг“ е една изрично предвидена и допустима от ЗОП правна възможност, като между дейностите, включени в предмета на инженеринга е налице техническа и икономическа обвързаност. От друга страна, по този начин се спестяват време и ресурси: не се провеждат отделни процедури за избор на изпълнител за изготвяне на инвестиционен проект и упражняване на авторски надзор и за избор на изпълнител за извършване на СМР. Разделянето на обществената поръчка на обособени позиции в настоящия случай би било крайно нецелесъобразно и би причинило значително забавяне и затруднения за възложителя при организирането и провеждането на процедурата. Възлагането на поръчката, без тя да бъде разделяна на обособени позиции, гарантира постигане на оптимален резултат. Целта на възлагането на поръчката в рамките на един предмет без обособяване на позиции е: • Възложителят да разполага с едно лице – Изпълнител, което да отговаря за изпълнение на всички дейности, включени в техническата спецификация и приложенията към нея, респективно да носи отговорност за цялостната гаранционна поддръжка; • да се постигне оптимален процес на управление на целия проект и един отговорен контрагент за дейностите в пълен обем.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 352288.4 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Възложителят обявява настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка на основание чл. 18, ал. 1, т. 12 от Закона за обществените поръчки (ЗОП), тъй като стойността на възлаганата обществена поръчка и на всички обобщени идентични и сходни потребности, които са известни на Възложителя, с оглед правилното определяне на реда за тяхното възлагане, попада в прага на чл. 20, ал. 2, т. 1 от ЗОП . Предвид планираните от Възложителя обществени поръчки, Възложителят прилага предвидените в закона правила за публично състезание и при стриктно спазване на общите разпоредби и основните принципи при възлагането на обществени поръчки.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Съгласно разпоредбата на чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП, жалба срещу решението за откриване на процедурата се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП. Жалбата се подава до Комисията за защита на конкуренцията с копие и до възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

09.06.2020 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Методи Христов Чимев

VIII.2) Длъжност

Кмет на Община Дупница