Версия за печат

00464-2020-0005

BG-гр.Пловдив:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

2. Строителство на сгради и съоръжения


Решение номер 24-07-27 от дата 08.06.2020 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000472200

BG421, община Родопи, ул.Софроний Врачански №1а, За: Севдалина Цветкова - главен юрисконсулт, България 4000, гр.Пловдив, Тел.: 032 604102, E-mail: municipality_rodopi@abv.bg, Факс: 032 638289

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.rodopi-bg.org/.

Адрес на профила на купувача (URL): http://oa.rodopi-bg.org/procurement/view/c3104f20-121d-42d5-9d2a-e27dda6b3671/bcc101ec-088b-42ea-82ed-8baa87409ae6.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

Изпълнение на СМР на обект: „Игрище за футбол, волейбол, баскетбол, тенис корт, съблекалня, трибуна, паркоместа в УПИ I-спорт и атракции, кв.4 по плана на с.Крумово, община Родопи“.

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Предмет на настоящата поръчка е избор на изпълнител на строително – монтажните работи за изпълнение на обект: „Игрище за футбол, волейбол, баскетбол, тенис корт, съблекалня, трибуна, паркоместа в УПИ I-спорт и атракции, кв.4 по плана на с.Крумово, община Родопи“. Към документацията за участие е приложен проект за строеж „Игрище за футбол, волейбол, баскетбол, тенис корт, съблекалня, трибуна, паркоместа в УПИ I-спорт и атракции, кв.4 по плана на с.Крумово, община Родопи“, за който е издадено разрешение за строеж №303 от 04.07.2019г. от Главния архитект на община „Родопи“. Предвижда се разполагане на обслужваща сграда – съблекални в УПИ I – спорт и атракции, кв. 4, по ПУП на с. Крумово с площ 118,55м2, РЗП на 118,55м2, застроен обем 302,3м3.Оградата е решена ажурна със стоманени колове през 2м и височина до 2.2м, с врати към ул. „Сан Стефано“. Подробно разработена в част Конструктивна. Има предвидена конструкция за две нови трибуни по 60 човека. Приложена е типизирана схема за поливната система на игрището.Проектираната хоризонтална дренажна система, представлява слой от високо пропусклив плосък дренажен геокомпозит с дебелина 2.0 см. Тя ще осигурява отводняване на спортен терен с размери 90.0 х 46.0 м.Повече информация и съответните количества и видове СМР са посочени в документацията за участие, достъпна в профила на купувача на община "Родопи".

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

ДА

Критериите, свързани с опазване на околната среда присъстват в: (бр.)
Критериите за подбор:

1

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

В предметния обхват на възлагане в настоящата обществена поръчка, с оглед ефективна организация на изпълнението и постигане на качествени резултати, не са включени обособени позиции. Основание за това си решение, Възложителят намира в характеристиките и особеностите на подлежащите на изпълнение строително - монтажни работи, предвидени в проекта, които са взаимосвързани, част са от изпълнението на един обект „Игрище за футбол, волейбол, баскетбол, тенис корт, съблекалня, трибуна, паркоместа в УПИ I-спорт и атракции, кв.4 по плана на с.Крумово, община Родопи“, за което е издадено едно разрешение за строеж, и разделянето им е, както неефективно, така и нецелесъобразно, предвид, че ще доведе до невъзможност за качествено изпълнение на поръчката. Взаимосвързани са отделните дейности, включени в предметния обхват на изпълнение от обекта на възлагане, чието функционално предназначение и техническо изпълнение не позволява механичното им разделяне в отделни обособени позиции и би довело до невъзможност за качествено изпълнение на съответната част от обществената поръчка. На следващо място следва да се вземе предвид и факта, че поръчката не позволява разделяне на обособени позиции, тъй като изпълнението на части би довело до опасност от възникване на прекомерни технически трудности и оскъпяване на отделните видове дейности. Още повече, ако бъдат определени различни изпълнители на обекта ще се получат разминавания във времето на изпълнение на включените дейности, а оттам и за отлагане на изпълнението на обекта. Работите по изпълнение на поръчката са взаимно свързани с оглед характера им и следва да бъдат извършени в определена технологична последователност, при синхронизиране на различните строително-монтажни работи и изначално изработена единна и цялостна концепция на изпълнение на предмета на поръчката. Участието на повече от един екип, на различни изпълнители на обекта ще доведе до необходимостта от полагане на големи усилия и ангажиране на ресурси, както от страна на възложителя, така и на изпълнителите за координиране на работите и контрол върху изпълнението им. Във връзка с посоченото, основен съществен елемент за възлагането на една обща процедура е и обстоятелството, че предвидените за изпълнение строителни дейности са систематично, икономически и технически неделими. Евентуалното разделяне на поръчката на обособени позиции и произтичащата от това възможност за възлагането им на различни Изпълнители, би могло да доведе до различни начало и край на строителството, а оттам разминаване и неприемливо отлагане във времето на въвеждането на обекта в експлоатация. С възлагането на обществената поръчка в цялост ще се избегнат именно тези рискове и ще се даде възможност Участниците, респ. бъдещият Изпълнител максимално да съобразят организацията на работния процес, технологичната последователност, както и да осигурят технически капацитет и ресурс, необходими за изпълнение на строителството, в съответствие с изискванията на Възложителя, което ще допринесе за повишаване на качеството и завършването в срок на възлаганите строителни интервенции. При липса на ограничение за участие на подизпълнители, се осигурява в достатъчна степен конкурентна среда. На следващо място, не е маловажен и факта, че ще се генерира документооборот (Актове и Протоколи, съставяни по реда и при условията на Наредба №3/31.07.2003г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството) с много по-голям обем, създаващ излишна административна тежест и забавяне в приемо-предаването на цялостния обект на строителство. Така обоснованите аргументи, безусловно сочат, че обществената поръчка следва да бъде осъществена от един Изпълнител и не е целесъобразно нейното разделяне на обособени позиции.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 899861.62 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Максималният финансов ресурс за изпълнение на строителството е 899 861,62 лева без ДДС и попада в праговете на чл. 20, ал. 2, т.1 от ЗОП. Освен това е взет предвид и факта, че естеството на дейността - строителство, позволява достатъчно точно да се определят техническите спецификации. Не са налице условия за възлагане на обществената поръчка по реда на открита процедура, ограничена процедура, състезателна процедура с договаряне, състезателен диалог, партньорство за иновации, договаряне без предварително обявление, конкурс за проект или пряко договаряне. С оглед на обстоятелството, че при предвидената в ЗОП процедура "публично състезание" всички заинтересовани лица могат да подадат оферти за участие и с цел гарантиране в най-голяма степен публичност и прозрачност на възлагане изпълнението на поръчката, каквато несъмнено е една от водещите цели на Възложителя, настоящата обществена поръчка се възлага чрез ,,публично състезание“.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Жалба срещу решението може да подаде всяко лице от кръга на посочените в чл.198 от ЗОП, в 10-дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл. 197, ал.1, т.4 от ЗОП пред Комисията за защита на конкуренцията с копие и до кмета на община "Родопи".

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

08.06.2020 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Павел Михайлов Михайлов

VIII.2) Длъжност

кмет на община "Родопи"