00467-2020-0010
Технически редакции | ||
02.06.2020 16:10 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
02.06.2020 16:09 ч. : | 02/06/2020 15:47 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
02.06.2020 16:09 ч. : | 02/06/2020 15:47 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Крумовград:
Решение за откриване на процедура
2. Строителство на сгради и съоръжения
І: Възложител
Публичен
BG425, Община Крумовград, пл. България № 5, За: инж. Асен Хаджиев - заместник-кмет на община Крумовград, България 6900, Крумовград, Тел.: 03641 2004, E-mail: minkrum@abv.bg, Факс: 03641 7024
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): https://www.krumovgrad.bg/.
Адрес на профила на купувача (URL): https://www.krumovgrad.bg/profil-na-kupuvacha/44-publichni-sastezaniya/1463-02-06-2020.html.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
ІI: Откриване
Откривам процедура
за възлагане на обществена поръчка
НЕ
Публично състезание
IІI: Правно основание
IV: Поръчка
„Избор на изпълнител на СМР за обект: „Рехабилитация на улици гр. Крумовград - II етап“, подобект: „Рехабилитация на улица „Съединение“ гр. Крумовград“
За обекта от настоящата обществената поръчка има изработен инвестиционен проект, който е неразделна част от документацията за обществената поръчка. Техническите спецификации, свързани с изпълнението на строителството за обекта, са описани и рамкирани в инвестиционния проект, както по отношение на вида и спецификацията на отделните използвани материали, така и по отношение на начина и технологията на изпълнение. Всички видове дейности които следва да се изпълнят са описани в КС, която е част от инвестиционния проект. Категория на строежа, съгласно чл.137, ал.1, т.4 от ЗУТ е: IV-та категория. Обекта предмет на настоящата обществена поръчка е за рехабилитация на ул. „Съединение“. Целта на разработката е организиране и регулиране на движението по едно от най-натоварените улични трасета от транспортната схема на града, в съответствие със съвременните изисквания.
НЕ
НЕ
НЕ
Дейностите предмет на поръчката са неделими. В тази връзка за качественото изпълнение на поръчката дейностите предмет на поръчката трябва да бъдат изпълнени от един икономически оператор. Всички дейности, които следва да се реализират в рамките на изпълнение на договора, са от такова естество и са взаимосвързани по начин и в степен, които при разделяне на позиции биха довели до съществени затруднения за постигане на желания краен резултат. Налице е невъзможност за разделяне на дейностите предмет на поръчката и едновременната им реализация от няколко изпълнители. Изпълнението касае един строителен обект. Допълнителна трудност са гаранционните срокове за свършеното, отговорността за въвеждането на обекта в експлоатация и осигуряването на безопасност на строителната площадка. По посочените причини е необходимо видовете и количества строителни работи да се реализират от един изпълнител, тъй като те не могат технически и икономически да се разделят и обособят в рамките на изпълнението на поръчката без значителни затруднения за възложителя. Наред с това, евентуално предвиждане на обособени позиции би увеличило и вероятността от забавяне на изпълнението, което може да изложи на прекалено висок риск приключването на обекта качествено и в срок. Предвид горните съображения и с оглед основната цел на закона за постигане на ефективност при разходване на публичните средства, в случая се приема, че разделянето на обществената поръчка на обособени позиции не е целесъобразно.
НЕ
V: Мотиви
Съгласно нормата на чл. 20, ал. 2, т. 1 от ЗОП, когато планираната за провеждане обществена поръчка за строителство е с прогнозна стойност от 270 000 лв. без ДДС до 10 000 000 лв. без ДДС, Възложителят прилага реда за възлагане чрез публично състезание. В случая прогнозната стойност на обществената поръчка е 581 388.50 лв. без ДДС, т.е. попада в обхвата на чл. 20, ал. 2, т. 1 от ЗОП, поради което следва да се възложи чрез процедурата публично състезание. Редът за възлагане на поръчката е определен като са взети предвид всички идентични или сходни потребности, известни към датата на обявяване на настоящото решение за откриване на процедурата. Обобщената стойност на тези потребности попада в праговите граници по чл. 20, ал. 2, т. 1 от ЗОП, поради което следва да се приложи процедурата по чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП – „Публично състезание”.
VI: Одобрявам
VII: Допълнителна информация
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Решението подлежи на обжалване пред Комисията за защита на конкуренцията, като жалба може да се подава в 10-дневен срок от:- изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация.
02.06.2020 г.
VIII: Възложител
Себихан Керим Мехмед
Кмет на община Крумовград