00611-2020-0004
Технически редакции | ||
02.06.2020 13:22 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
02.06.2020 13:21 ч. : | 02/06/2020 13:16 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
02.06.2020 13:21 ч. : | 02/06/2020 13:16 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Кресна:
Решение за откриване на процедура
2. Строителство на сгради и съоръжения
І: Възложител
Публичен
BG413, община Кресна, ул.Македония 96, За: инж.Петър Борисов Петров, България 2840, Кресна, Тел.: 07433 8730, E-mail: obshtina_kresna@abv.bg, Факс: 07433 8730
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): https://kresna-bg.com/.
Адрес на профила на купувача (URL): http://e-obp.eu/bp/Kresna..
Регионален или местен орган
Обществени услуги
ІI: Откриване
Откривам процедура
за възлагане на обществена поръчка
НЕ
Публично състезание
IІI: Правно основание
IV: Поръчка
„Реконструкция на улици в гр. Кресна: „Яне Сандански“ от о.т.131 до о.т.1, „Влахински езера” от о.т.157 до о.т.149, „Пирин” от о.т.130 до о.т.136, „Спартак” от о.т.153 до о.т.151 и „Цар Самуил” от о.т.131 до о.т.135; Реконструкция на съществуващи тротоари в гр. Кресна: ул. „Яне Сандански” от о.т.131 до о.т.1, ул. „Спартак” от о.т.153 до о.т.151, ул. „Цар Самуил от о.т.131 до о.т.135“
Предметът на настоящата поръчка обхваща цялостна реконструкция на улици в град Кресна Община Кресна, включваща ремонтни работи по подмяна на компрометирана асфалтова настилка, изграждане на нови улични тротоари и бордюри, понижаване на тротоарната настилка за осигуряване на достъпна архитектурна среда за инвалиди и монтиране на вертикална маркировка – пътни знаци за постоянна организация на движението. Пълният обхват на дейностите, които трябва да се извършат, са посочени в Техническата спецификация, неразделна част от настоящата документация, както и в приложените към нея Количествено-стойностна сметка на видовете дейностите с предлагани единични цени (КСС) – Образец № 4.1 и одобрен инвестиционен проект. Работите следва да бъдат извършени при съобразяване с посочените документи, като изпълнителят се съобрази с издаденото разрешение за строеж. Категорията на обекта - трета съгласно чл.137, ал.1, т.3, буква “а“ от ЗУТ и чл.6, ал.1, т.2 от Наредба №1 от 30 юли 2003 г. за номенклатурата за видовете строежи.
НЕ
ДА
договор № BG06RDNP001-7.001-0020-C01 от 07.05.2019г. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Програма за развитие на селските райони, BG06RDNP001-7.007 - Процедура чрез подбор № BG06RDNP001-7.001 улици „Строителство, реконструкция и/или рехабилитация на нови и съществуващи улици и тротоари и съоръжения и принадлежностите към тях“ по подмярка 7.2. „Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура“ от мярка 7 „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони“ от Програма за развитие на селските райони 2014 – 2020 г., съфинансирана от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони
НЕ
Обществената поръчка обхваща реконструкция на 5 различни улици и 3 тротоара в гр. Кресна, като на основание чл. 46, ал. 1 от ЗОП е направена преценка от възложителя, че предметът на настоящата поръчка няма да бъде разделян на обособени позиции. Основен мотив за така взетото решение е обстоятелството, че за качественото изпълнение на поръчката дейностите по нея трябва да бъдат изпълнени от един икономически оператор. В случая е налице невъзможност за разделяне на дейностите по обособени позиции и едновременната им реализация от няколко изпълнители, без това да е свързано със значителни затруднения за възложителя и населението на града. Наличието на двама или трима отделни изпълнители за реконструкцията на различните улици би довело до затруднения в организацията на движението и конфликт между тях с оглед ограничения периметър на населеното място (свързано с ограничен периметър на строителната площадка) и спазване на предвижданията им за начин и срок за изпълнение на всеки подобект. Всички улици, които предстоят да бъдат ремонтирани се намират в едно населено място и за строителството е издадено едно разрешение за строеж. Неразделянето на обществената поръчка на обособени позиции ще улесни също така комуникацията с бъдещия изпълнител на строителството, ще доведе до максимална оперативност при изпълнението и най-ефикасно използване на времевия ресурс. Изпълнението на обществената поръчка от един и същ икономически оператор ще оптимизира възможността на възложителя да следи гаранционните срокове и реализира гаранционната отговорност за дейностите, включени в предмета на поръчката, в случай на проявени дефекти. Имайки предвид, че критериите за подбор не са завишени с оглед на сбора на пределните прогнозни стойности на различните подобекти, възложителят приема, че неразделянето на поръчката на отделни позиции по никакъв начин не ограничава необосновано участието на стопански субекти и не дава необосновано предимство на определени лица. Предвид горните съображения и с оглед основната цел на закона за постигане на ефективност при разходване на публичните средства, в случая се приема, че включване на строителните обекти в отделни обособени позиции не е целесъобразно.
НЕ
V: Мотиви
Възложителят обявява настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка на основание чл. 178, ал. 1 от ЗОП във връзка с чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП (публично състезание). За нерегламентираните в настоящата документация за участие условия по провеждането на процедурата се прилагат разпоредбите на ЗОП и Правилника за прилагането на Закона за обществените поръчка, както и приложимите национални и международни нормативни актове, с оглед предмета на поръчката. Изборът на изпълнител чрез провеждането на процедура по чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП е обусловен от прогнозната стойност на поръчката (1 105 019,00 лева без ДДС ), която попада в рамките на стойностите по чл. 20, ал. 2, т. 1 от ЗОП. Избраната процедура в най-голяма степен гарантира публичност и прозрачност при разходването на финансовите средства, защитава обществения интерес и едновременно с това се насърчава конкуренцията, като се създават равни условия за участие на всички заинтересовани лица.
VI: Одобрявам
VII: Допълнителна информация
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Жалба се подава в 10-дневен срок от: 1.изтичане срока по чл.100 ал.3 от ЗОП - срещу решение за откриване на процедура и/или решение за одобряване на обявлението за изменение или допълнение на информация. 2.в случаите по чл.196, ал.5 от ЗОП - уведомяване на съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на конкретното действие.
02.06.2020 г.
VIII: Възложител
Николай Кирилов Георгиев
Кмет на община Кресна