Версия за печат

00611-2020-0004

BG-Кресна:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

2. Строителство на сгради и съоръжения


Решение номер 137 от дата 02.06.2020 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000024720

BG413, община Кресна, ул.Македония 96, За: инж.Петър Борисов Петров, България 2840, Кресна, Тел.: 07433 8730, E-mail: obshtina_kresna@abv.bg, Факс: 07433 8730

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): https://kresna-bg.com/.

Адрес на профила на купувача (URL): http://e-obp.eu/bp/Kresna..

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Реконструкция на улици в гр. Кресна: „Яне Сандански“ от о.т.131 до о.т.1, „Влахински езера” от о.т.157 до о.т.149, „Пирин” от о.т.130 до о.т.136, „Спартак” от о.т.153 до о.т.151 и „Цар Самуил” от о.т.131 до о.т.135; Реконструкция на съществуващи тротоари в гр. Кресна: ул. „Яне Сандански” от о.т.131 до о.т.1, ул. „Спартак” от о.т.153 до о.т.151, ул. „Цар Самуил от о.т.131 до о.т.135“

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Предметът на настоящата поръчка обхваща цялостна реконструкция на улици в град Кресна Община Кресна, включваща ремонтни работи по подмяна на компрометирана асфалтова настилка, изграждане на нови улични тротоари и бордюри, понижаване на тротоарната настилка за осигуряване на достъпна архитектурна среда за инвалиди и монтиране на вертикална маркировка – пътни знаци за постоянна организация на движението. Пълният обхват на дейностите, които трябва да се извършат, са посочени в Техническата спецификация, неразделна част от настоящата документация, както и в приложените към нея Количествено-стойностна сметка на видовете дейностите с предлагани единични цени (КСС) – Образец № 4.1 и одобрен инвестиционен проект. Работите следва да бъдат извършени при съобразяване с посочените документи, като изпълнителят се съобрази с издаденото разрешение за строеж. Категорията на обекта - трета съгласно чл.137, ал.1, т.3, буква “а“ от ЗУТ и чл.6, ал.1, т.2 от Наредба №1 от 30 юли 2003 г. за номенклатурата за видовете строежи.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

ДА

Идентификация на проекта

договор № BG06RDNP001-7.001-0020-C01 от 07.05.2019г. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Програма за развитие на селските райони, BG06RDNP001-7.007 - Процедура чрез подбор № BG06RDNP001-7.001 улици „Строителство, реконструкция и/или рехабилитация на нови и съществуващи улици и тротоари и съоръжения и принадлежностите към тях“ по подмярка 7.2. „Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура“ от мярка 7 „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони“ от Програма за развитие на селските райони 2014 – 2020 г., съфинансирана от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Обществената поръчка обхваща реконструкция на 5 различни улици и 3 тротоара в гр. Кресна, като на основание чл. 46, ал. 1 от ЗОП е направена преценка от възложителя, че предметът на настоящата поръчка няма да бъде разделян на обособени позиции. Основен мотив за така взетото решение е обстоятелството, че за качественото изпълнение на поръчката дейностите по нея трябва да бъдат изпълнени от един икономически оператор. В случая е налице невъзможност за разделяне на дейностите по обособени позиции и едновременната им реализация от няколко изпълнители, без това да е свързано със значителни затруднения за възложителя и населението на града. Наличието на двама или трима отделни изпълнители за реконструкцията на различните улици би довело до затруднения в организацията на движението и конфликт между тях с оглед ограничения периметър на населеното място (свързано с ограничен периметър на строителната площадка) и спазване на предвижданията им за начин и срок за изпълнение на всеки подобект. Всички улици, които предстоят да бъдат ремонтирани се намират в едно населено място и за строителството е издадено едно разрешение за строеж. Неразделянето на обществената поръчка на обособени позиции ще улесни също така комуникацията с бъдещия изпълнител на строителството, ще доведе до максимална оперативност при изпълнението и най-ефикасно използване на времевия ресурс. Изпълнението на обществената поръчка от един и същ икономически оператор ще оптимизира възможността на възложителя да следи гаранционните срокове и реализира гаранционната отговорност за дейностите, включени в предмета на поръчката, в случай на проявени дефекти. Имайки предвид, че критериите за подбор не са завишени с оглед на сбора на пределните прогнозни стойности на различните подобекти, възложителят приема, че неразделянето на поръчката на отделни позиции по никакъв начин не ограничава необосновано участието на стопански субекти и не дава необосновано предимство на определени лица. Предвид горните съображения и с оглед основната цел на закона за постигане на ефективност при разходване на публичните средства, в случая се приема, че включване на строителните обекти в отделни обособени позиции не е целесъобразно.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 1105019 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Възложителят обявява настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка на основание чл. 178, ал. 1 от ЗОП във връзка с чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП (публично състезание). За нерегламентираните в настоящата документация за участие условия по провеждането на процедурата се прилагат разпоредбите на ЗОП и Правилника за прилагането на Закона за обществените поръчка, както и приложимите национални и международни нормативни актове, с оглед предмета на поръчката. Изборът на изпълнител чрез провеждането на процедура по чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП е обусловен от прогнозната стойност на поръчката (1 105 019,00 лева без ДДС ), която попада в рамките на стойностите по чл. 20, ал. 2, т. 1 от ЗОП. Избраната процедура в най-голяма степен гарантира публичност и прозрачност при разходването на финансовите средства, защитава обществения интерес и едновременно с това се насърчава конкуренцията, като се създават равни условия за участие на всички заинтересовани лица.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Жалба се подава в 10-дневен срок от: 1.изтичане срока по чл.100 ал.3 от ЗОП - срещу решение за откриване на процедура и/или решение за одобряване на обявлението за изменение или допълнение на информация. 2.в случаите по чл.196, ал.5 от ЗОП - уведомяване на съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на конкретното действие.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

02.06.2020 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Николай Кирилов Георгиев

VIII.2) Длъжност

Кмет на община Кресна