Версия за печат

00496-2019-0111

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 1210150560207

BG411, Агенция за социално подпомагане чрез Директора на Регионална дирекция за социално подпомагане София-област, Ул. Софроний Врачански №104, ет. 3, За: Христина Василев Оцетова, България 1233, София, Тел.: 02 9310883, E-mail: sofiaoblast-rdsp@asp.government.bg, Факс: 02 9310883

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://asp.government.bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): http://asp.government.bg/bg/public-procurement/procurement?pLawType=&fType=&pType=&text=%D0%B1%D0%BE%D1%82%D0%B5%D0%B2%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%B4&fromStartDate=&toStartDate=.

I.2) Вид на възложителя

Национална или федерална агенция/служба

I.3) Основна дейност

Социална закрила



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Строителство
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: 23-РД04-0603 от 01.10.2019 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00496-2019-0111
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

"Извършване на строително-монтажни работи /СМР/ в административни сгради, ползвани от териториални структури на Агенцията за социално подпомагане в област София област" - основен ремонт и/или изграждане на достъпна среда за хората с увреждания по 9 / девет/ обособени позиции, както следва: 1. Обособена позиция №1 - Основен ремонт в административна сграда, ползвана от Дирекция "Социално подпомагане" - Ботевград, находяща се на адрес: гр. Ботевград, ул. "Свобода" №1; 2. Обособена позиция №2 - Основен ремонт в административна сграда, ползвана от Дирекция "Социално подпомагане" - Ботевград - приемна, находяща се на адрес:гр. Ботевград, площад "Саранск" №10; 3. Обособена позиция №3 - Основен ремонт и изграждане на достъпна среда за хората с увреждания в административна сграда, ползвана от Дирекция "Социално подпомагане" - Ихтиман, находяща се на адрес: гр. Ихтиман, ул. "Иван Вазов" №10; 4. Обособена позиция №4 - Основен ремонт в административна сграда, ползвана от Дирекция "Социално подпомагане" - Ихтиман, изнесено работно място /ИРМ/ - Долна баня, находяща се на адрес: гр. Долна баня, ул. "Търговска" №131А; 5. Обособена позиция №5 - Изграждане на достъпна среда за хората с увреждания в административна сграда, ползвана от Дирекция "Социално подпомагане" - Ихтиман, изнесено работно място /ИРМ/ - Костенец, находяща се на адрес: с. Костенец, ул. "Иван Вазов" №2; 6. Обособена позиция №6 - Изгражданена достъпна среда за хората с увреждания в административна сграда, ползвана от Дирекция "Социално подпомагане" - Пирдоп, находяща се на адрес: гр. Пирдоп, ул. "Цар Освободител" №39; 7. Обособена позиция №7 - Основен ремонт в административна сграда, ползвана от Дирекция "Социално подпомагане" - Своге, находяща се на адрес: гр. Своге, ул. "Александър Стамболийски" №3; 8. Обособена позиция №8 - Основен ремонт и изграждане на достъпна среда за хората с увреждания в административна сграда, ползвана от Дирекция "Социално подпомагане" - Сливница, находяща се на адрес: гр. Сливница, площад "Съединение" №1; 9. Обособена позиция №9 - Основен ремонт в административна сграда, ползвана от Дирекция "Социално подпомагане" - Сливница, изнесено работно място /ИРМ/ - Драгоман, находяща се на адрес: гр. Драгоман, ул. "Христо Ботев" №19. Предметът на обществената поръчка включва извършване на строително-монтажни работи /СМР/ в административни сгради, ползвани от териториални структури на Агенцията за социално подпомагане в област София област - основен ремонт и/или изграждане на достъпна среда за хората с увреждания в съответствие с Наредба №4 от 01.07.2009г. на МРРБ за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хора с увреждания.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 23-ФС01-0203 от 19.12.2019 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG412, ЕТ АС-СТРОЙ - ЯНКО СЛАВЧЕВ, ул. Христо Максимов №29, България 2000, Самоков, Тел.: 0359 896840712, E-mail: ianko_slavchev@abv.bg, Факс: 0359 072260967

Интернет адрес/и:

URL: http://astroi.eu.

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Извършване на строително-монтажни работи в обект – административна сграда, ползвана от Дирекция "Социално подпомагане" Ботевград, находяща се на адрес: гр. Ботевград, ул. Свобода №1

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в дни

30

ІII.7) Стойност, посочена в договора
62686.86 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

29.04.2020 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

ДА

Променено условие: Изменение в срока на договора; Преди промяната: Срокът за изпълнение и приемане на работите по договора е 30 /тридесет/ календарни дни, но не по-късно от края на бюджетната 2019г.; След промяната: Срокът за изпълнение на работите по договора е 30 /тридесет/ календарни дни, считано от неговото подписване, от който момент влиза в сила за страните.; Правно основание: чл. 116, ал. 1, т. 7 от ЗОП
Променено условие: Изменение в начина на плащане по договора; Преди промяната: Окончателно плащане - останалата част до пълния размер на стойността на договора за възлагане на обществена поръчка - в срок до 20 /двадесет/ календарни дни след приключване на цялостното изпълнение на договора, подписан приемо-предавателен протокол и други приложими удостоверителни документи за приемане на извършените СМР, но не по-късно от края на бюджетната 2019г.; След промяната: Окончателно плащане - останалата част до пълния размер на стойността на договора за възлагане на обществена поръчка - в срок до 20 /двадесет/ календарни дни след приключване на цялостното изпълнение на договора, подписан приемо-предавателен протокол и други приложими удостоверителни документи за приемане на извършените СМР чрез неотменяем, документален, неделим, непрехвърляем банков акредитив съгласно чл. 435 и сл. от ТЗ, открит в полза на Изпълнителя. Срокът на валидност на разкрития акредитив е срока на изпълнение на договора плюс 30 /тридесет/ дни. Акредитивът е усвоим срещу предоставяне от Възложителя в избраната от него банка на оригинална фактура и двустранно подписан приемо-предавателен протокол. Всяка от страните поема за своя сметка банковите разноски по обслужване на акредитива на обслужващата я банка. Възложителя сам определя формата на плащане и размера на акредитива.; Правно основание: чл. 116, ал. 1, т. 7 от ЗОП
Променено условие: Изменение в срока на договора; Преди промяната: Срокът за изпълнение на работите по договора е 30 /тридесет/ календарни дни, считано от неговото подписване, от който момент влиза в сила за страните.; След промяната: Срокът за изпълнение на работите по договора е 30 /тридесет/ календарни дни, считано от неговото подписване, но не по-късно от 30.04.2020г.; Правно основание: чл. 116, ал. 1, т. 7 от ЗОП
ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
62686.86 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

01.06.2020 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Христина Василева Оцетова
VII.2)
Длъжност: Директор на Регионална дирекция за социално подпомагане София област