Версия за печат

01139-2020-0006

BG-с. Георги Дамяново:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

2. Строителство на сгради и съоръжения


Решение номер ОП-08/2020 от дата 01.06.2020 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000320694

BG312, Кмет на община Георги Дамяново, публичен възложител на основание чл.5, ал.2, т.9 от ЗОП, ул. Единадесета № 2, За: Радослав Найденов - зам.-кмет на общ.Георги Дамяново, България 3470, с. Георги Дамяново, Тел.: 09551 2220, E-mail: gd3470@mail.bg, Факс: 09551 2340

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://georgidamyanovo.com/.

Адрес на профила на купувача (URL): https://sop.bg/georgidamyanovo-350/proceduri-20-2-zop/a2-0006353.html.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Асфалтиране на ул. „Генерал Гурко“ с. Главановци и ул. „Седма“ с. Меляне, община Георги Дамяново“

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Предметът на настоящата поръчка е: „Асфалтиране на ул. „Генерал Гурко“ с. Главановци и ул. „Седма“ с. Меляне, община Георги Дамяново“. Пълният обхват и обем и изчерпателното изброяване на дейностите, дължими от Изпълнителя, са посочени в техническата спецификация.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

ДА

Критериите, свързани с опазване на околната среда присъстват в: (бр.)
Техническата спецификация:

1

Критериите за подбор:

1

Изискванията при изпълнение на договора (клаузи в проекта на общи договорни условия:

1

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Предметът на обществената поръчка не позволява разделяне на обособени позиции, тъй като представлява улична мрежа с обща техническа функция, с огромно значение за свободното придвижване на гражданите на територията на Община Георги Дамяново. При разделянето на поръчката на обособени позиции и в случай на избор на различни изпълнители по тях, разпокъсаността ще доведе до забавяне на строителството, което ще се отрази на обществеността, както и до затруднения на Възложителя за навременното въвеждане в експлоатация на обекта. Освен това създава реална опасност от възникване на прекомерни технически трудности при реализирането на обекта и от оскъпяването на отделните видове дейности. В тази връзка, разделянето на процедурата на две или повече обособени позиции ще доведе до различно начало на изпълнение на съответните дейности, а оттам и до разминаване и необосновано отлагане на изпълнението на строежа. Предметът на поръчката представлява комплекс от взаимосвързани и взаимозависими строителни дейности, които следва да бъдат извършени в определена технологична последователност, като са технологично и времево неделими. Необходимо е да се осигури работеща синхронизация на различните строително-монтажни работи и дейности и се изисква разработване на единна и цялостна концепция за изпълнение на предмета на поръчката. Това налага спазване на определена технологична последователност, използване на оборудването и взаимовръзка между отделните действия, с оглед постигане на необходимото качество и срок на изпълнение. Именно поради това, възлагането на поръчката на един изпълнител е оптималният вариант от техническа и организационна гледна точка и минимизира значително риска от недостатъчната координация между различни изпълнители да доведе до неправилно, забавено или некачествено изпълнение. Едновременното участие на екипи и техника на различни изпълнители на обекта, би изисквало полагането на големи усилия и ангажирането на сериозни ресурси, както от страна на възложителя, така и от изпълнителите, за координиране на работата, обезпечаване на безопасни условия и осъществяване на контрол върху изпълнението. От друга страна участието в обществената поръчка може да се осъществи по всички предвидени от закона начини, включително от обединение или с един или повече подизпълнители, което дава достатъчно възможности за осигуряване на конкурентна среда. В тази връзка, настоящата обществена поръчка следва да се извърши без обособени позиции, като възложителят се възползва от дадената му правна възможност за това от законодателя в чл.46, ал.1 от ЗОП.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 101625 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Съгласно разпоредбата на чл.20, ал.2, т. 1 от ЗОП, когато планираната за провеждане поръчка за строителството е на прогнозна стойност в диапазона от 270 000 до 10 000 000 лева без ДДС, Възложителят прилага процедурите по чл. 18, ал.1, т. 12 или т. 13 на ЗОП. Предвид прогнозната стойност на настоящата обществена поръчка, както и прогнозните стойности на обществените поръчки със сходен предмет, които са били известни на Възложителя към момента на възникване на необходимостта от настоящата обществена поръчка и/или които Възложителят е възложил или ще възложи, то е вероятно да бъде надвишен прагът по чл.20, ал.2, т.1 от ЗОП. Предвид горното и на основание, чл.20, ал.9 от ЗОП, както и обстоятелството, че не са налице основания за провеждане на „пряко договаряне" Възложителят е взел решение да възложи предмета на обществената поръчка чрез процедура: „Публично състезание. По този начин се гарантира публичността при възлагане на настоящата обществена поръчка, респ. прозрачността при разходването на финансовите средства. С цел осигуряване на максимална публичност и постигане на най-добрите за Възложителя условия, настоящата обществена поръчка се възлага именно по посочения вид процедура.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

Финансирането по настоящата обществена поръчка е осигурено със средства от бюджета за 2020 г. на община Георги Дамяново (целеви средства за капиталови разходи). Плащането на цената за изпълнение на обществената поръчка се извършва, както следва: 1. Междинно плащане за действително извършените и актувани строителни работи се извършва на база на единичните цени съгласно количествено-стойностната, неразделна част от настоящия Договор, в срок до 30 /словом: тридесет/ календарни дни след: •изпълнението на съответните строителни работи, удостоверено с констативен акт/протокол (бивш Акт обр. 19) за извършени строителни работи, подписан от Възложителя и Изпълнителя; и •издаване от Изпълнителя и представяне на Възложителя на фактура за дължимата сума – оригинал от Изпълнителя. Страните не поставят ограничения на броя на междинните плащания, които да се извършат по Договора, но е налице ограничение в размера им, както следва: Общият размер на междинното плащане/междинните плащания е до 90 % /деветдесет на сто/ от цената на строителството. 2. Окончателното разплащане за извършеното строителство се извършва след приспадане на направеното междинно плащане/направените междинни плащания в размер до остатъка от стойността на Договора в срок до 30 /тридесет/ календарни дни след: •завършване и предаване на обекта, удостоверено надлежно с представяне на констативен акт /протокол (бивш Акт обр. 19) за извършени строителни и монтажни работи/, подписан от Възложителя и Изпълнителя, съгласно чл. 14, ал.2 от Договора за приемане на извършеното строителство; и •издаване от Изпълнителя и представяне на Възложителя на фактура за дължимата сума – оригинал от Изпълнителя.

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Настоящото Решение подлежи на обжалване пред Комисията за защита на конкуренцията в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 179 от ЗОП, съгласно чл.197, ал.1, т.4 от ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

01.06.2020 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Нина Пламенова Петкова

VIII.2) Длъжност

Кмет на община Георги Дамяново