Версия за печат

00662-2020-0010

BG-Раднево:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

2. Строителство на сгради и съоръжения


Решение номер 1243 от дата 29.05.2020 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000817956

BG344, Община Раднево, ул. Митьо Станев №1, За: Николай Добрев, Пламена Колева, България 6260, Раднево, Тел.: 0417 81235, E-mail: obshtina@obshtina.radnevo.net, Факс: 0417 82280

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://obshtina.radnevo.net.

Адрес на профила на купувача (URL): http://46.40.124.24:81/ZOP/PublicRegisterList?UnitID=1.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

Основен ремонт и оборудване на Второ основно училище „Свети Паисий Хилендарски“, гр. Раднево

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

В рамките на обществената поръчка са разработени и предвидени за изпълнение 2 взаимосвързани подобекта: 1. „Ремонтни дейности за основна сграда, физкултурен салон и пристройка“ Проектът предвижда ремонтни дейности за основна сграда, физкултурен салон и пристройка и прилежащото оборудване. Включени са дейности за: - Топлинно изолиране на таванската плоча на основната сграда; - Топлинно изолиране на покрива на салона; - Топлинно изолиране на фасадните стени на салона; - Преработка на електроинсталациите; - Подмяна на осветителни тела в цялото училище с енергоспестяващи осветителни тела; - Инсталация за БГВ, включително нови отоплителни тела с термостатични вентили; - Подмяна на ВиК инсталацията, в местата където е компрометирана; - Вътрешно ремонтни работи вследствие подмяната на инсталации; - Предвиждане на антипаник брави, където е необходимо; - Обособяване на санитарни помещения и съблекални в салона; - Обособяване на съществуващата пристройка в помещение за сервиране на храна (разливна кухня, с необходимото оборудване), като се включат енергоспестяващи мерки - топлоизолиране с термопанели на фасадни стени, покрив и смяна на дограма и др. 2. „Новоизградена столова към пристройка“ Проектът предвижда разположението на новопроектираната столова да бъде от източната страна на съществуващ физкултурен салон. Сградата ще бъде на един етаж с квадратура от 120,80 кв. м. и ще има функция на столова с капацитет общо за 93 души. Включени са дейности за: - Изграждане на стоманобетонна конструкция; - Тухлена зидария; - ВиК инсталация: - Полагане на проводници и осветителни тела; - Външни довършителни работи; - Полагане на топлоизолация и др. Подробно описание на дейностите, предмет на поръчката, както и изискванията във връзка с изпълнението им, се съдържа в Техническата спецификация – неразделна част от настоящата документация за обществена поръчка (Приложение № 1).

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

ДА

Идентификация на проекта

Реализация на проект: „Основен ремонт и оборудване на „Второ основно училище „Св. Паисий Хилендарски“, гр. Раднево“, Договор: BG06RDNP001-7.002-0033-С01, ПРСР 2014 - 2020 г.

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Предметът на поръчката не е обособен в обособени позиции, тъй като всички дейности, включени в техническата спецификация са взаимосвързани. В рамките на обществената поръчка са разработени и предвидени за изпълнение 2 подобекта, които не са достатъчни сами по себе си да изпълняват техническите функции, за които са предназначени. Разделянето им е нецелесъобразно, тъй като ще доведе до невъзможност за качествено и срочно изпълнение на поръчката, с оглед на краен срок, а именно 36 месеца (съгласно Договор BG06RDNP001-7.002-0033-C01/31.03.2020 г., сключен между Община Раднево и Държавен фонд „Земеделие“). Посоченият срок, 36 месеца, се отнася за всички предвидени дейности в договора. Целта е да се осигури бързина, ефективност и качество при изпълнението на проекта. Разделянето на процедурата на обособени позиции ще доведе до различно начало на дейностите по поръчката, а оттам и до разминавания при изпълнението, евентуална невъзможност за едновременно изпълнение и съответно необосновано отлагане стартирането на някой от дейностите. Разделянето на обществената поръчка на обособени позиции в настоящия случай би създало риск за изпълнение на поръчката, възлагането им на различни изпълнители, като последното би било свързано и с различна организация на строителния процес и вероятно до разлика в срока за изпълнение на отделните обособени позиции, а оттам и в цялостният срок за реализация на проекта. При евентуално разделяне на обособени позиции следва да се има предвид риска и възможността при отварянето на офертите на кандидатите да се окаже, че за някоя от обособените позиции липсват подадени оферти. Също така разделянето на поръчката на обособени позиции увеличава вероятността от евентуални жалби, за всяка от обособените позиции, което също поставя под риск крайният срок за реализиране на проекта. Предвид горното разделянето на обществената поръчка на обособени позиции се явява нецелесъобразно, би се отразило негативно на ефективността при изпълнението, и ще доведе до риск от просрочие при реализацията на проекта. Следва да се отбележи, че дейностите по изпълнението на предмета на поръчката, са идентични. В този смисъл е правилно и целесъобразно, че изпълнението на поръчката без разделянето й на обособени позиции, ще гарантира постигане на оптимален резултат, и ще предотврати евентуална липса на кохерентност между резултатите, постигнати вследствие изпълнението на отделните дейности. По този начин възложителят ще си гарантира цялостно изпълнение на поръчката, един изпълнител да носи отговорност за цялостната гаранционна поддръжка, да се постигне оптимален процес на управление на целия проект и един отговорен контрагент за дейностите в пълен обем.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 533979.51 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Предвид планираната стойност на строителството, разпоредбите на чл. 18 във връзка с чл. 20 и чл. 21, ал. 16 от ЗОП и в изпълнение на чл. 17, ал. 1 от ЗОП, настоящата обществена поръчка се възлага по предвидения в ЗОП ред и вид процедура – „Публично състезание“. Провеждането на горепосочената процедура гарантира публичността при възлагане на поръчката, респективно прозрачността при разходване на публичните финансови средства.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

Макс. фин. ресурс за изп. на поръчката е 533 979,51 лв. без вкл. ДДС, разпредел. както следва: 1.За изп. на СМР по Подобект 1 - 390 694,51 лв. без вкл. ДДС (в т.ч. непредвидени разходи в размер на 5%). Изт. на финансиране: ПРСР 2014–2020г. Непредвидени разходи ще бъдат одобрявани и заплащани само при доказана необходимост и след направено измен. на скл. договор за общ. поръчка при условията и по реда на чл. 116 от ЗОП. Изменението на скл. договор подлежи на последващ контрол от ДФЗ. 2.За изп. на СМР по Подобект 2 - 143 285,00 лв. без вкл. ДДС. Изт. на финансиране: МОН

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

В 10-дневен срок съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

29.05.2020 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

д-р Теньо Желязков Тенев

VIII.2) Длъжност

Кмет на oбщина Раднево