Версия за печат

00056-2020-0010

BG-Харманли:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

7. Електроинженерство


Решение номер РД-ЗОП-21 от дата 28.05.2020 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000903939

BG422, Община Харманли - КМЕТ, пл. Възраждане 1, За: Златомира Делчева, България 6450, Харманли, Тел.: 0373 82015, E-mail: obshtina@harmanli.bg, Факс: 0373 82525

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.harmanli.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): www.harmanli.nit.bg.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Инженеринг - проектиране, авторски надзор и СМР за обект: " Изграждане на парково осветление на зона за обществен отдих "ПАРК ДИМАНА ДАНЕВА", по плана на гр. Харманли, Община Харманли "

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Предметът на настоящата обществена поръчка е: „Инженеринг - проектиране, авторски надзор и СМР за обект: " Изграждане на парково осветление на зона за обществен отдих "ПАРК ДИМАНА ДАНЕВА", по плана на гр. Харманли, Община Харманли ". Обхват на предвиденото. Цел на проекта: •Изграждане на нова осветителна инсталация по алеите в парка. Да се използват високо енергийно ефективни LED осветителни тела със светлинен добив 120 lm/W. Осветителните тела да се монтират на нови стълбове за осветление, като тяхното разположение и височина да се даде в проекта. При изчисляване на светотехническите показатели да се спазват изискваният посочени в Стандарт за улично осветление БДС EN 13201-2:2016 и в частност (Улици за движение на пешеходци и бавно движещи се МПС). В обема на осветителната инсталация да се включат алеите за разходка, всеки кът за отдих, детска площадка и паркинг. Управлението да се извършва автоматично да има възможност за ръчно принудително включване с цел тестване след ремонт. • Да се предвидят разпределителни табла в зоната на провеждане на панаири и фестивали. Таблата да се разположат така, че временните консуматори да имат възможност за захранване от най-близкото табло. Да се предвидят контролни електромери за отчитане на използваната електрическа енергия. Да се осигури максимална мощност на консуматорите до 200kW разпределена по различни захранващи табла. •В таблата да се предвидят резерви за бъдещо присъединяване. •Да се осигури захранване на спортни игрища за бъдещо изграждане на осветителна инсталация. Общи изисквания към изпълнението: Новите табла да се предвидят да бъдат от ПВЦ; Да се предвидят обсадни тръби от HDPE за предпазване на кабелите Да се предвидят полагане на кабели СВТ за осветлението и САВТ за захранване на таблата за увеселителни съоръжения. Да се предвидят нови метални стълбове отговарящи на светотехническите показатели да се спазват изискванията посочени в Стандарт за улично осветление БДС EN 13201-2:2016 и в частност (Улици за движение на пешеходци и бавно движещи се МПС), както и LED осветители с мощност покриваща горепосочения стандарт. ДЕЙНОСТИ ВКЛЮЧЕНИ В ПРЕДМЕТА: Дейност I - Разработване на инвестиционен проект във фаза „технически проект”, съгласно обема и обхвата, регламентирани в Закона за устройство на територията, Наредба № 4 от 21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, другото приложимо действащо законодателство, както и заложените в Техническата спецификация изисквания за разработване на инвестиционния проект, както и дейности, представляващи условие, следствие или допълнение към него, съобразно нормативната уредба. Дейност II - Изпълнение на СМР по реализиране на строителството по изграждане на парково осветление, съгласно изготвените от Изпълнителя и съгласувани и одобрени по съответния ред инвестиционен проект, количества и видове СМР и всички дейности,отразени в техническата спецификация,предложението за изпълнение на поръчката и ценовото предложение. Дейност III - Упражняване на авторски надзор по време на изпълнение на СМР.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

ДА

Критериите, свързани с опазване на околната среда присъстват в: (бр.)
Техническата спецификация:

1

Изискванията при изпълнение на договора (клаузи в проекта на общи договорни условия:

1

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Разделянето на обществената поръчката на три обособени поръчки – проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР е нецелесъобразно и би довело до затруднения за Възложителя. Провеждането на подобен вид поръчки с идентичен предмет е изрично предвидено в ЗОП, като възможност за съвместяването и на проектирането, и на строителството в една процедура ( чл. 3, ал. 1 от ЗОП ). Разделянето на процедурата на обособени позиции ще доводе до различно начало на изпълнението на три поръчки по три обособени позиции, а оттам и до разминаване и необосновано отлагане на изпълнението на строителството. При възлагане на обществената поръчка на един Изпълнител за изготвяне на технически проект, авторски надзор и изпълнение на строителство, проектното предложение, което ще направи проектанския му екип, ще бъде максимално съобразено с техническия му капацитет и ресурс, необходими за изпълнението на поръчката в съответствие с изискванията на Възложителя. Всичко това ще допринесе и за повишаване на качеството и завършването в срок на строителството. Чл. 3, ал.1, т. 1, б. „а“ от ЗОП дава възможност за възлагане на „строителство“, включително /изпълнение или проектиране и изпълнение на строителство, свързано с една от дейностите по Приложение №1, с която Възложителят може икономично, ефективно и целесъобразно да разходи публични средства. Съгласно разпоредбата на чл. 162, ал.2 от ЗУТ, „условията и редът за осъществяване на авторски надзор по време на строителството се определят чрез договор между Възложителя и проектанта“. Това обстоятелство обуславя още веднъж невъзможността на Възложетеля за разделяне на настоящата обществена поръчка на обособени позиции.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 166666.67 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Възложителят обявява настоящата процедура на основание чл.18, ал.1, т.12 от ЗОП. При стриктно спазване на разпоредбата на чл.21. ал.15 от ЗОП и предвид стойността на обществената поръчка от 166 666.67 лв. без ДДС, от една страна и планираните процедури за прогнзния 12 / дванадесет/ месечен период, от друга, Възложителят прилага предвидените в закона правила за провеждане на публично състезение, спазвайки общите разпоредби и основните принципи на Закона за обществените поръчки / ЗОП/ и Правилник за прилагане на Закона за обществените поръчки /ППЗОП/.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Съгласно чл. 196, ал. 1 от ЗОП на обжалване подлежи всяко решение на възложителите за възлагане на обществена поръчка. Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП срещу решението за откриване на процедурата.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

28.05.2020 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Мария Иванова Киркова

VIII.2) Длъжност

Кмет на Община Харманли