Версия за печат

00210-2019-0004

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695395

BG411, Министерство на труда и социалната политика, ул. Триадица № 2, За: Юлиана Василева, България 1051, София, Тел.: 02 8119677, E-mail: juliana.vasileva@mlsp.government.bg, Факс: 02 9884405

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://profile.mlsp.government.bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): http://profile.mlsp.government.bg/ab729cac2d3df44d726d2a1a8c49b630.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Социална закрила



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Доставки
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: РМФ-14 от 28.02.2019 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00210-2019-0004
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Обществената поръчка е за доставка на преносими компютри за нуждите на Министерство на труда и социалната политика във връзка със сключено Рамково споразумение № CПОР-24/20.11.2019 г. от Централния орган за покупки, за възлагане на централизирана обществена поръчка с предмет: "Доставка на компютри и периферни устройства за нуждите на органите на изпълнителната власт и техните администрации“, обособена позиция № 2 "Доставка на преносими коомпютри"


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: РД04-18 от 05.03.2020 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

рамково споразумение

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, Мениджмънт Бизнес Машин ООД, бул. „Витоша“ № 146, вх. Б, ет. 5, България 1051, София, Тел.: 02 8051715, E-mail: simeonov@mbm-bg.com, Факс: 02 8051717

Интернет адрес/и:

URL: www.mbm-bg.com.

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Доставка на преносими компютри за нуждите на Министерство на труда и социалната политика.

ІІI.6) Срок на изпълнение
Начална дата

05.03.2020 г. 

Крайна дата

13.05.2020 г. 

ІII.7) Стойност, посочена в договора
29000 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

14.05.2020 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

ДА

Променено условие: Определеният срок в чл.2, ал.1 от Договор РД04-18/05.03.2020 г. за доставка на преносими компютри.; Преди промяната: Чл. 2.(1) ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ извършва доставката по чл.1, в срок до 50 (петдесет) календарни дни (съгласно Техническото предложение на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ – Приложение №2), считано от датата на подписване на договора. ; След промяната: Определеният срок в чл.2, ал.1 от Договор № РД04-18/05.03.2020 г. да бъде удължен със срока на действие на извънредното положение, обявено с Решение на Народното събрание от 13 март 2020 г.; Правно основание: на основание чл.116, ал.1, т.3 от ЗОП, чл.13 ал.2 от Закона за мерките и действията по време на извънредното положение, обявено с решение на Народното събрание от 13 март 2020 г. във връзка с чл.14, ал.1 от Договор № РД04-18/05.03.2020 г.
ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
29000 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация

Последното плащане по договора е осъществено на 14.05.2020 г.


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

28.05.2020 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Лазар Манолов Лазаров
VII.2)
Длъжност: Заместник-министър и упълномощено лице по чл. 7, ал. 1 от ЗОП, съгласно заповед № РД01-772/05.12.2019 г.