00694-2020-0004
Технически редакции | ||
28.05.2020 15:59 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
28.05.2020 15:59 ч. : | 28/05/2020 13:58 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
28.05.2020 15:59 ч. : | 28/05/2020 13:58 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Гурково:
Решение за откриване на процедура
2. Строителство на сгради и съоръжения
І: Възложител
Публичен
BG344, Община Гурково, бул. Княз Александър Батенберг № 3, За: Румяна Драганова, България 6199, Гурково, Тел.: 04431 2260, E-mail: gurkovo_obs@abv.bg, Факс: 04331 2884
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): http://gurkovo.bg/.
Адрес на профила на купувача (URL): http://gurkovo.bg/results/.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
ІI: Откриване
Откривам процедура
за възлагане на обществена поръчка
НЕ
Публично състезание
IІI: Правно основание
IV: Поръчка
„ИЗПЪЛНЕНИЕ НА СТРОИТЕЛНО-МОНТАЖНИ РАБОТИ ПО ПРОЕКТ: РЕКОНСТРУКЦИЯ И МОДЕРНИЗАЦИЯ НА СУ „ХРИСТО СМИРНЕНСКИ“ ГР. ГУРКОВО”
Предмет на настоящата обществена поръчка е определяне на изпълнител за изпълнение на строително-монтажни работи по проект: Реконструкция и модернизация на СУ „Христо Смирненски“ гр. Гурково. Предвидените дейности са: извършване на строително-монтажни дейности съгласно разработените и одобрени инвестиционни проекти и количествени сметки към тях.Детайлно описание на дейностите се съдържа в Техническата спецификация, неразделна част от настоящата документация.
ДА
1
ДА
Обществената поръчка ще се финансира по проект Реконструкция и модернизация на СУ „Христо Смирненски“ гр. Гурково” съгласно договор № BG06RDNP001-7.002-0025-C01 от 20.03.2020 г., сключен между Община Гурково и Държавен фонд Земеделие, за безвъзмездна финансова помощ по подмярка 7.2 „Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малки по мащаби инфраструктура”, мярка 7 „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони” на Програмата за развитие на селските райони за периода 2014-2020 година.
НЕ
Настоящата обществена поръчка не е разделена на обособени позиции. Настоящата обществена поръчка, с оглед факта, че е финансирана по един проект, има издадено едно разрешение за строеж, и управлението и отчитането на проекта е едно, считаме, че е целесъобразно да не бъде разделяна на обособени позиции и за възложителя би предположило успешното приключване на проекта. Досегашната практика при изпълнението на подобни обекти в общината показва, че качественото, срочно и законосъобразно изпълнение на предмета на поръчката, съчетано със създаване на минимални неудобства за местното население предполага изпълнението на обекта от един изпълнител, който е отговорен за създадената организация и има цялостно наблюдение върху изпълнението на всички участъци, включени в предмета на поръчката. Следва да се има предвид и факта, че след приключване на строително ремонтните работи е целесъобразно и отговорността по изпълнението да не е разделена. Възлагането на поръчката, без тя да бъде разделена на обособени позиции гарантира постигането на оптимален резултат. Допълнително следва да се изтъкне факта, че и самото естество на изпълнението на СМР, както и тяхната организационна свързаност, технологична последователност и фактът, че се осъществяват върху един обект прави практически дейностите по изпълнението неделими. Всичко гореизложено показва, че обществената поръчка следва да бъде изпълнена от един изпълнител и не е целесъобразно нейното разделяне на обособени позиции.
НЕ
V: Мотиви
Прогнозната стойност на настоящата поръчка е 896 000,00 /осемстотин деветдесет и шест хиляди/ лева без включен ДДС. В изпълнение на чл. 21, ал. 1 от ЗОП, при определяне на прогнозната стойност на обществената поръчка са включени всички плащания без ДДС към изпълнителя. Предвид това обстоятелство, че естеството на строителството позволява достатъчно точно да се определят техническите спецификации и не са налице условията за провеждане на състезателен диалог или някоя от процедурите на договаряне – с предварителна покана или без предварителна покана, безспорно е налице възможност и условия обществената поръчка да бъде възложена по предвидения в Закона за обществените поръчки ред за публично състезание. Провеждането на предвидената в ЗОП процедура „публично състезание“ гарантира в най-голяма степен публичността на възлагане изпълнението на поръчката, респ. прозрачността при разходването на финансовите средства. С цел да се осигури максимална публичност, да насърчи конкуренцията, като създаде равни условия и прозрачност при участието в процедурата. респективно да се постигнат и най-добрите за Възложителя условия, настоящата обществена поръчка се възлага именно по посочения вид процедура.
VI: Одобрявам
VII: Допълнителна информация
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Жалба може да се подава в 10-дневен срок от: 1. Изтичането на срока по чл. 179 – срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация. 2. В случаите по чл. 196, ал. 5 от ЗОП - от уведомяване за съответното действие, а ако лицето не е уведомено, както и при бездействие – от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
28.05.2020 г.
VIII: Възложител
Мариан Георгиев Цонев
Кмет