Версия за печат

00160-2020-0003

BG-Вълчи дол:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

2. Строителство на сгради и съоръжения


Решение номер 513 от дата 28.05.2020 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000093474

BG331, Георги Минчев Тронков - Кмет на Община Вълчи дол, Пл. Христо Ботев № 1, За: Нина Белева, България 9280, Вълчи дол, Тел.: 05131 2315, E-mail: oba_valchidol@mail.bg, Факс: 05131 3450

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.valchidol-bg.com.

Адрес на профила на купувача (URL): http://77.85.203.20:1180/ZopView.aspx?DosieID=193.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Извършване на СМР на обект: „Подобряване на образователната инфраструктура на община Вълчи дол - основен ремонт и реконструкция на СУ „Васил Левски“, гр. Вълчи дол“

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Проектът предвижда да бъдат извършени ремонтни дейности – основен ремонт и реконструкция на сградата на СУ „Васил Левски“, включващи строително – монтажни работи обхванати в етап I, както и строително – монтажните работи на спортните площадки.Строително – монтажни работи обхванати в етап I са по тяло „В“, състоящи се в: топлоизолиране и измазване на външни и вътрешни стени - 1078 кв.м; подмяна на дограма – 25,50 кв.м; ремонт на плосък покрив – 1080 кв. м; топлоизолиране на таван на сутерена – 870 кв.м; вътрешни СМР – подмяна на вътрешни интериорни врати 11 бр., подмяна на ПВЦ врати 15 бр., шпакловане по стени – 2 215 кв.м; грундиране и боядисване с латекс по стени и тавани – 3 010 кв.м; ремонтни работи по ВиК, ел. и ОВК инсталации; открити спортни площадки с изграждане на трибуна и метална ограда.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

ДА

Идентификация на проекта

Финансирането е със средства по проект „Подобряване на образователната инфраструктура на община Вълчи дол – основен ремонт и реконструкция на СУ „Васил Левски“, гр. Вълчи дол“, Административен договор № BG06RDNP001-7.002-0001-С01/ 09.03.2020 г., сключен между Държавен фонд „Земеделие“ и Община Вълчи дол по подмярка 7.2. „Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура“ от мярка 7 „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони“ от Програмата за развитие на селските райони за периода 2014 – 2020 г.

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Обществената поръчка не е разделена на обособени позиции. В предметния обхват на възлагане в настоящата обществена поръчка, с оглед ефективна организация на изпълнението и постигане на качествени резултати, не са включени обособени позиции. Основание за това решение, намирам в характеристиките и особеностите на подлежащите на изпълнение строително - монтажни работи, предвидени в инвестиционния проект, които са взаимосвързани, част са от изпълнението на един общ обект и разделянето им е, както неефективно, така и нецелесъобразно, предвид, че ще доведе до невъзможност за качествено изпълнение на поръчката. Следва да се вземе предвид и факта, че за обекта е изготвен един проект, който е одобрен с едно разрешение за строеж. Във връзка с посоченото, основен съществен елемент за възлагането на една обща процедура е и обстоятелството, че предвидените за изпълнение строителни дейности са систематично, икономически и технически неделими. Евентуалното разделяне на поръчката на обособени позиции и произтичащата от това възможност за възлагането им на различни Изпълнители, би могло да доведе до различни начало и край на строителството, а оттам разминаване и неприемливо отлагане във времето на въвеждането на строежа в експлоатация. С възлагането на обществената поръчка в цялост ще се избегнат именно тези рискове и ще се даде възможност Участниците, респ. бъдещият Изпълнител максимално да съобразят организацията на работния процес, технологичната последователност, както и да осигурят технически капацитет и ресурс, необходими за изпълнение на строителството, в съответствие с изискванията на Възложителя, което ще допринесе за повишаване на качеството и завършването в срок на възлаганите строителни интервенции. На следващо място, не е маловажен и факта, че ще се генерира документооборот (Актове и Протоколи, съставяни по реда и при условията на Наредба № 3 / 31.07.2003г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството) с много по-голям обем, създаващ излишна административна тежест и забавяне в приемо-предаването, както на отделните подобекти, така и на цялостния обект на строителство. Така обоснованите аргументи, безусловно сочат, че обществената поръчка следва да бъде осъществена от един Изпълнител и не е целесъобразно нейното разделяне на обособени позиции.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 786562.34 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Обектът на поръчката е изпълнение на строеж по смисъла на § 2, т. 51 от Допълнителнителните разпоредби на ЗОП. Прогнозната стойност на поръчката попада в обхвата на чл. 20, ал. 2, т. 1 от ЗОП. По смисъла на чл. 21, ал. 16, т. 1 от ЗОП при възлагане на обществена поръчка с обект - изпълнение на строеж, отделните поръчки с идентичен или сходен предмет не следва задължитено да се обединяват в рамките на 12 месеца. Във връзка с изложеното се обявява процедура "Публично състезание" за избор на изпълнител на обществена поръчка на основание чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП, във връзка с чл. 21, ал. 16, т. 1 от ЗОП.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

Срокът за обжалване

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

На основание чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

28.05.2020 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Георги Минчев Тронков

VIII.2) Длъжност

Кмет на Община Вълчи дол