Версия за печат

00449-2020-0006

BG-Омуртаг:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

2. Строителство на сгради и съоръжения


Решение номер 9 от дата 27.05.2020 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000875817

BG334, Община Омуртаг, ул. Александър Стамболийски №2а, За: дирекция СИ, България 7900, Омуртаг, Тел.: 0605 63540, E-mail: op_omurtag@mail.bg, Факс: 0605 63540

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.omurtag.bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): https://sop.bg/omurtag-989/.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Рехабилитация на улица „Г. С. Раковски” от О.Т.75 до О.Т.450 и част от улица „Стара Планина” от О.Т.169 до О.Т.175, гр. Омуртаг“

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Предметът на настоящата обществена поръчка включва извършване на Рехабилитация на улица „Г. С. Раковски” от О.Т.75 до О.Т.450 и част от улица „Стара Планина” от О.Т.169 до О.Т.175, гр. Омуртаг. Участъците касаят улица „Георги С. Раковски” от ОТ 75 до ОТ 450 с дължина L=721,00 м. и част от улица „Стара планина” от ОТ 169 до ОТ 175 с дължина L=174,00 м. Целта на обществената поръчка е възстановяване и подобряване на транспортно – експлоатационните качества и носимоспособността на настилките с оглед осигуряване на условия за безопасност на движението, комфорт на пътуващите, добро отводняване на улиците и нормално провеждане на трафика, обслужващ населението в град Омуртаг.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Разделянето на обекта в отделни обособени позиции ще доведе до затруднения в организирането на строителния процес и респективно в управлението и отчитането на инвестиционния проект. Именно поради това, възлагането на един изпълнител, е оптималният вариант от техническа и организационна гледна точка и минимизира значително риска недостатъчната координация на различни изпълнители да доведе до неправилно, забавено или некачествено изпълнение. Едновременното участие на екипи и техника на различни изпълнители, би изисквало полагането на големи усилия и ангажирането на сериозни ресурси, както от страна на възложителя, така и от изпълнителите, за координиране на работата, обезпечаване на безопасни условия и осъществяване на контрол върху изпълнението. От друга страна участието в обществената поръчка може да се осъществи по всички предвидени от закона начини, включително от обединение или с един или повече подизпълнители, което дава достатъчно възможности за осигуряване на конкурентна среда.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 535965 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Прогнозната стойност на поръчката предполага да бъде проведена процедура публично състезание по чл. 20, ал. 2, т.1 от ЗОП. Целта e да се осигури максимална публичност, респективно да се постигнат и най - добрите за възложителя условия, като от друга страна е да защити обществения интерес, посредством осъществяване на контрол върху разходването на средства.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

Финансиране: ПМС 348/18.12.2019 г. и средства на Община Омуртаг Заплащането на цената на договора ще се извършва по следната схема:1. Изпълнителят има право на авансово плащане в размер на 40 % от стойността на договора без ДДС, платим в срок до 10 (десет) работни дни от представяне на фактура за стойността на аванса; 2.Окончателно плащане 60% от стойността на договора без ДДС, след подписване на Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа и представяне на фактура, след приспадане на платения аванс, платимо в срок до 30 (тридесет) дни; Гаранция за изпълнение на договора за обществена поръчка: не се изисква. От участие в обществената поръчка се отстранява участник, за който е на лице което и да е от обстоятелствата по чл. 54, ал.1, т.1, т.2, т.3, т.4, т.5, т.6 и т.7 от ЗОП. При провеждане на процедурата се прилагат специфични национални основания за отстраняване, подробно описани в документацията.

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Жалба може да се подава от всяко заинтересовано лице пред Комисията за защита на конкуренцията в 10-дневен срок след изтичане на 14- дневния срок от публикуването в РОП на решението, с което се оповестява откриването на процедурата, съгласно чл. 197, ал.1, т.1 от ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

27.05.2020 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

инж.МЕХМЕД ИБРАХИМОВ МЕХМЕДОВ

VIII.2) Длъжност

Зам.-кмет на община Омуртаг/оправомощен със Заповед№ 163/14.05.2020 г./