Версия за печат

00119-2020-0009

BG-Казанлък:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

2. Строителство на сгради и съоръжения


Решение номер 702 от дата 22.05.2020 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000817778

BG344, Община Казанлък, бул. Розова долина № 6, За: З.Балевски-началник-отдел ПНОЧРОП; М.Цекова-гл.експерт ПП, България 6100, Казанлък, Тел.: 0431 98/245/;0431 98/255/, E-mail: z.balevski@kazanlak.bg, Факс: 0431 98/266/

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): https://www.kazanlak.bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): https://www.kazanlak.bg/page-9866.html.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: Правно основание

Чл. 73, ал. 1 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Строително-монтажни работи по изграждане на Туристически комплекс „Светът на траките“

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Целта на настоящата обществена поръчка е избор на изпълнител, който да реализира предвидените, съгласно инвестиционния проект строително-монтажни работи за изграждане на обект Туристически комплекс „Светът на траките“ в рамките на проект „Светът на траките“. Предметът на процедурата е изграждането на нова инфраструктура и сграден фонд - туристически комплекс "Светът на траките", който ще изпълнява ролята на многофункционален посетителски и обслужващ център за сериен обект „Царският некропол на тракийския град Севтополис“. Изпълнителят следва да извърши следните основни дейности: 1. изграждане на сграда Билетен център и кафене; 2. изграждане на сграда Тематичен ресторант с винарна; 3. изграждане на обособена част места за настаняване с 5 самостоятелни къщи; 4. изграждане на Централна сграда с поредица от отделни помещения, вкл. приемната част (фронт-офис), тронната зала, шатрата (многофункционална зала), заседателна зала и други. 5. изграждане на прилежаща инфраструктура - паркинги, алеи, подпорни стени, огради, парапети, перголи, паркова мебел и други.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

ДА

Идентификация на проекта

Настоящата процедура за обществена поръчка се финансира от Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 г., Приоритетна ос 6 „Регионален туризъм“, процедура BG16RFOP001-6.002 „Развитие на туристически атракции” в рамките на проект BG16RFOP001-6.002.0002 „Светът на траките“.

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Предметът на поръчката е изграждането на нова инфраструктура и сграден фонд - туристически комплекс "Светът на траките", който по своето естество е самостоятелен обект и с оглед естеството и спецификата на нейното изграждане следва да се осигури необходимата технологична последователнаст, чрез непрекъснатост на работния процес. Това би се постигнало в най-голяма степен от един изпълнител и разделянето на обществената поръчка на две или повече обособени позиции съществено би затруднило изпълнението на поръчката. На основание чл. 46, ал. 1 от ЗОП, Възложителят счита, че не е целесъобразно настоящата обществена поръчка да бъде разделена на обособени позиции.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 2762791.62 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Съгласно разпоредбата на чл. 20, ал. 2, т. 1 от ЗОП, когато планираната за провеждане поръчка за строителство е с прогнозна стойност в диапазона от 270 000 лева без ДДС до 10 000 000 лева без ДДС, Възложителят прилага процедурите по чл. 18, ал. 1, т. 12 или т. 13 на ЗОП. В случая стойността на настоящата обществена поръчка е 2 762 791,62 лв. (два милиона седемстотин шестдесет и две хиляди седемстотин деветдесет и един лева и 62 ст.) без ДДС и предвид обстоятелството, че не са налице основания за провеждане на „пряко договаряне“, както и че не са налице основанията за провеждане на състезателен диалог или някоя от процедурите на договаряне, като безспорно е налице възможност и условия обществената поръчка да бъде възложена по предвидения в ЗОП ред за провеждане на публично състезание. Въпреки това, съгласно чл.20, ал.9 от ЗОП «Възложителите имат право да възложат конкретна обществена поръчка по ред, приложим за по-високи стойности, като в този случай са длъжни да прилагат всички правила, валидни за избрания от тях ред.». По този начин се гарантира най-голяма публичност при възлагане на настоящата обществена поръчка, респ. прозрачност при разходването на финансовите средства по проекта. С цел осигуряване на максимална публичност и постигане на най-добрите за Възложителя условия, настоящата обществена поръчка се възлага чрез открита процедура по смисъла на чл. 18, ал. 1, т. 1 от ЗОП.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал.1 от ЗОП жалбата се подава в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 100, ал. 3 - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

22.05.2020 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Галина Георгиева Стоянова

VIII.2) Длъжност

Кмет на община Казанлък