Версия за печат

00138-2019-0020

BG-Шумен:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000931721

BG333, Община Шумен, бул. Славянски № 17, За: Цвета Николова, България 9700, Шумен, Тел.: 054 857747, E-mail: ts.stilianova@shumen.bg, Факс: 054 800400

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): https://www.shumen.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://mdt.shumen.bg/ImeonWEB/frmAOP.aspx?FmPCYiznRKI%3d=ptKIxqWWwuk%3d.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Строителство
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: ЗОП 21-01 от 22.04.2019 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00138-2019-0020
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Предметът на обществената поръчка включва изпълнението и на следните дейности, които са свързани с изпълнението на поръчката: 1. Доставка и влагане в строителството на необходимите и съответстващи на техническите спецификации строителни продукти (строителни материали, включително асфалтови смеси, изделия, елементи, детайли, комплекти и др.); 2. Изпълнение на строителните и монтажните работи с материали, изделия, продукти и други в съответствие със съществените изисквания към строежите, както и за спазване на технологичните изисквания за влагането им; 3. Извършване на необходимите изпитвания и лабораторни изследвания; 4. Своевременно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; 5. Отстраняване на недостатъците, установени при предаването на строежа и въвеждането му в експлоатация; 6. Гаранц.поддържане на строежа, включващо отстраняване на проявени дефекти през гаранц.срокове, определени с договора за възлагане на общ. поръчка в съотв.с офертата.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: ЗОП 21-06 от 13.08.2019 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG333, БАРС АД, Бул. Ришки проход 66, България 9700, Шумен, Тел.: 054 8630940, E-mail: office@barsad.eu, Факс: 054 830807

Интернет адрес/и:

URL: http://www.barsad.eu/.

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Текущ ремонт и подд.на зоните за почасово платено паркиране по 2 обособени позиции: ОП № 2 „Подзона 2, обхв. ул-те: пл. „Ал. Стамболийски“, ул. „Герила“, в уч-ка от ул. „Съединение“ до ул. „Драгоман“, ул. „Братя А. и В. Стоянови“, в уч-ка от ул. „Съединение“ до ул. „Вл. Вичев“, ул. „Мизия“, в участъка от ул. „Съединение“ до ул. „Вл.Вичев“, ул. „Вл. Вичев“, в уч-ка от ул. „Мизия“ до ул. „Братя А. и В. Стоянови“ и ул. „Ил. Р. Блъсков“, в уч-ка от бул. „С. Велики“ до ул.„Цар Освободител"

ІІI.6) Срок на изпълнение
Начална дата

13.08.2019 г. 

Крайна дата

02.12.2019 г. 

ІII.7) Стойност, посочена в договора
154000 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

02.12.2019 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

НЕ

Забавяне в дни: 43
Причини за забавянето: Поради възникнала необходимост от извършване на строително-ремонти работи по ул. "Мизия" . Срок на забавата 20.10.2019 г. -02.12.2019 г.
ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
153988.43 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

15.05.2020 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: инж. Боян Костадинов Тодоров
VII.2)
Длъжност: зам.-кмет СЕ на Община Шумен, упълномощено лице на осн. чл. 7, ал. 1 от ЗОП, съгласно заповед № РД-25-862/20.04.2016 г.