Версия за печат

00060-2020-0005

BG-Kаварна:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

-- Извън списъка


Решение номер РД-22-36 от дата 04.05.2020 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000852697

BG332, Община каварна, ул. Добротица 26, За: Георги Балтаджиев, България 9650, Kаварна, Тел.: 00359 57081813, E-mail: obshtina@kavarna.bg, Факс: 00359 57085122

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.kavarna.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.kavarna.bg/profil-na-kupuvacha/obshchestveni-porychki-vyzlagani-chrez-protseduri-po-zop/.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

,,Текущ ремонт на улици на територията на община Каварна“

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Настоящата обществена поръчка е изпълнение на строително-ремонтни дейности по улична мрежа и техническата инфраструктура в Община Каварна. Изпълнението на поръчката включва: - Изграждане на трошенокаменна настилка, поставяне на улични бордюри, повдигане на ревизионни шахти, ремонт на повреди по съществуващата асфалтова настилка, машинно и ръчно асфалтиране; - Изпълнение на всички дейности свързани с премахването, почистването и/или преместването на съществуващи настилки, отпадъци или неподходящи земни почви; - Изпълнителят трябва да осигури безопасността на работниците при разчистването, както и на хората, намиращи се в съседство. Площите в съседство на провеждане на строително-ремонтни работи (СРР), трябва да бъдат защитени от повреди, наранявания, прахово и друго замърсяване в резултат на извършваните работи; - Извършване на СРР с цел достигане на нормална експлоатация и добро техническо състояние на улична мрежа и елементи на техническата инфраструктура, след изрично възлагане от възложителя и в рамките на определените бюджетни средства за дейността, в съответствие с действащите нормативни актове и техническите спецификации за строителни продукти; - Доставка и влагане на необходимите строителни материали и продукти в съответствие с действащата нормативна уредба за условията и реда за влагане на строителни продукти в строежите на Република България; - Извършване на необходимите изпитвания, лабораторни изследвания и отстранявания на проявени дефекти през гаранционните срокове, определени в договора. Няма възможност за представяне на варианти в офертите. Текущият ремонт на улиците се състои от строително-ремонтни дейности по уличната мрежа и техническата инфраструктура в Община Каварна. Място на изпълнение: улици на територията на Община Каварна; Срок за изпълнение на строителството: до 01.12.2020 година. Изпълнението по договора започва с Възлагателно писмо на възложителя и продължава до изтичане на посочения по-горе срок или до изчерпване утвърдената максимално допустима стойност за изпълнението на видовете СРР по реализирането на поръчката, което от двете събития настъпи по-рано.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Обществената поръчка е неделима по своята същност, поради това, че дейностите- предмет на поръчката, са технологично обвързани помежду си и нямат разнороден характер, поради което е подходящо възлагането им на един Изпълнител. Всички дейности, които следва да се реализират в рамките на изпълнение на договора, са от такова естество и са взаимосвързани по начин и в степен, които при разделяне на позиции биха довели до съществени затруднения за постигане на желания краен резултат.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 79000 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Провеждането на предвидената в ЗОП процедура, чрез публично състезание гарантира в най-голяма степен публичността на възлагане изпълнението на поръчката, респективно прозрачността при разходването на финансовите средства. С цел, да се осигури максимална публичност, респективно да се постигнат и най-добрите за възложителя условия, настоящата обществена поръчка се възлага именно по посоченият вид процедура, целта на която, е да защити обществения интерес, посредством осъществяване на контрол върху разходването на средства и едновременно с това да насърчи конкуренцията, като създаде равни условия и прозрачност при участието в процедурата. При провеждане на настоящата процедура по възлагане в максимална степен ще бъдат съблюдавани принципите на добро финансово управление, а именно: икономичност, ефикасност и ефективност.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

Начини на плащане: Авансово плащане: в размер на 10 (десет) % от стойността на договора с избраният Изпълнител, в 7 (седем)-дневен срок от подписването на такъв и представяне на разходооправдателен документ – фактура; Междинно плащане: с общ размер до 80 (осемдесет) %, които ще се извършат на база реално извършени СРР. Преди плащане ще се извършва документална проверка и проверка на място за удостоверяване извършването на заявените за плащане СРР.От междинното плащане ще се приспадне авансовото плащане.Извършване на междинното плащане ще са допустими само след представяне на:„Протокол за установяване завършването и заплащане на натурални видове СРР“, подписан от участниците в строителството; фактура за стойността на действително извършените и приети от представител на възложителя СРР, издадена от изпълнителя; Окончателно плащане: в размер на остатъка до договорената цена по договора с избраният Изпълнител, но не повече от извършените и установени с „Протокол за установяване завършването и заплащане на натурални видове СРР“ видове строително-ремонтни дейности. Окончателното плащане следва да се извърши в срок до 30 (тридесет) дни след подписване на акт „Протокол за установяване завършването и заплащане на натурални видове СРР“. За извършване на плащането избраният Изпълнител следва да представя фактура. Плащането на дължимите суми ще се извършва по банков път, срещу представяне на съответната фактура за дължимата стойност и след получаване на информация от НАП в съответствие с изискванията на Решение № 592 от 21.08.2018 г. на МС. Критерий за възлагане: Икономически най-изгодната оферта се определя въз основа на критерий за възлагане „най-ниска цена“ съгласно чл. 70, ал. 2, т. 1 от ЗОП, определена както следва: Оценяването се извършва според предложението на участник – количествено- стойностна сметка за видове СРР и посочване на единични цени; Оценяването по показателя се прави по следния начин: Сума от единични цени за първостепенни видове СМР ……………………. лева без ДДС, умножава се по 67% /тежест на оценяване за предложени цени/ ………………… - получава се К1; Сума от единични цени за второстепенни видове СМР ………………….. лева без ДДС умножава се по 33% /тежест на оценяване за предложени цени/ ………………….. – получава се К2; Общо К1 + К2 = ………………………- получава се общ коефициент, на базата на който ще се прави оценяването и класирането по показателя за най – ниска предложена цена. На основание чл. 111, ал. 1 от ЗОП възложителят изисква от определения изпълнител да предостави гаранция, обезпечаваща изпълнението на договора.Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% (три процента) от прогнозната стойност на договора за изпълнение на обществената поръчка, без ДДС.Всеки участник сам избира формата, под която да представи гаранцията - под формата на парична сума, депозирана по банковата сметка на Община Каварна или безусловна и неотменима банкова гаранция, издадена в полза на възложителя или застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.Гаранцията във формата на парична сума или банкова гаранция може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице-гарант. ...Пълното описание на текста е видно в документацията на "Профила на купувача" на официалната страница на община Каварна.

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

В 10-дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл. 197 от ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

04.05.2020 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Елена Матеева Балтаджиева

VIII.2) Длъжност

Кмет на Община Каварна