00035-2020-0004
Технически редакции | ||
![]() |
||
04.05.2020 14:58 ч. : | промяна преди публикуване | |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
04.05.2020 14:56 ч. : | 04/05/2020 14:45 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
04.05.2020 14:56 ч. : | 04/05/2020 14:45 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Костинброд:
Решение за откриване на процедура
68. Хранително-вкусова промишленост
І: Възложител
Публичен
BG412, Община Костинброд, ул.Охрид №1, За: Тереза Власайкова-експерт социални дейности: по техническа част; Теодор Атанасов - ст.юрисконсулт: по провеждането; Снежа Трендафилова - директор на дирекция ОП и ОП и П и главен юрисконсулт: за публикации, България 2230, Костинброд, Тел.: 0721 68752; 0888 819158; 0721 68712, E-mail: kostinbrod.bg@gmail.com, Факс: 0721 68777
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): http://www.kostinbrod.bg.
Адрес на профила на купувача (URL): http://kostinbrod.bg/archives/26872.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
ІI: Откриване
Откривам процедура
за възлагане на обществена поръчка
НЕ
Открита процедура
IІI: Правно основание
IV: Поръчка
Закупуване и доставка на хранителни продукти до кухнята на ВЦДОХЗ
Закупуване и доставка на хранителни продукти до кухнята на Възстановителен център за деца с онкохематологични заболявания – с. Безден. Поръчката включва доставка на следните основни групи хранителни продукти: Хляб и хлебни изделия; Месо и месни продукти, риба; Мляко и млечни продукти; Плодове и зеленчуци; Зеленчукови и плодови консерви; Други хранителни продукти; Видовете, ориентировъчните количества и други специфични изисквания към хранителните продукти, предмет на доставка са определени в Техническата спецификация, представляваща част от документацията за участие. Доставките се извършват периодично по заявка на Възложителя. Доставките на Продуктите ще се извършват ежедневно, всеки работен ден, не по-късно от следните часове: (1) хляб и хлебни изделия – до 6:50 часа; (2) всички останали продукти – до 9:00 часа.
НЕ
ДА
Финансирането на поръчката се осъществява със средства от Финансов механизъм на Европейското икономическо пространство(ФМ на ЕИП). Наименование на проектно предложение: Възстановителен център за деца с онкохематологични заболявания BGLD-1.004(Rehabilitation center for children with oncohematologic disease), Оперативна програма Местно развитие, намаляване на бедността и подобрено включване на уязвимите групи. по Оперативна програма Местно развитие, намаляване на бедността и подобрено включване на уязвимите групи Приоритетни оси: Подобрено социално и икономическо развитие на общините в неравностойно положение.
НЕ
Предметът на поръчката е единен и неделим, тъй като включва доставка на хранителни продукти до един обект, като видовете и количествата на отделните доставки ще се определят от конкретните потребноси на Възложителя. Би било нелогично, икономически неизгодно и функционално нецелесъобразно предметът на поръчката да бъде разделян и възлаган на различни изпълнители.
НЕ
V: Мотиви
Предвид обстоятелството, че не са налице условията за провеждане на състезателен диалог или някоя от процедурите на договаряне, безспорно е налице възможност и условия обществената поръчка да бъде възложена по предвидения в ЗОП ред за провеждане на открита процедура. Провеждането на предвидената в ЗОП открита процедура гарантира в най-голяма степен публичността на възлагане изпълнението на поръчката, респ. прозрачността при разходването на финансовите средства на възложителя. С цел да се осигури максимална публичност, респективно да се постигнат и най-добрите за възложителя условия, настоящата обществена поръчка се възлага именно чрез посочения вид процедура. Посредством тази процедура се цели и защитаване на обществения интерес, като се насърчи конкуренцията и се създадат равни условия за участие.
VI: Одобрявам
VII: Допълнителна информация
При откриване на процедурата, не е осигурено финансиране за дейностите. Същите ще бъдат възложени при условията на чл.114 от ЗОП. Доставката на Продуктите до мястото на доставка се осъществява от Изпълнителя с осигурен от него транспорт, отговарящ на всички нормативни, технически и технологични изисквания за доставка на съответния вид Продукти, предмет на доставка. Количествата и асортимента (видовете хранителни продукти), посочени в техническите спецификации, са индикативни (прогнозни) и не пораждат задължение за Възложителя да ги заявява - закупува в пълен обем. В рамката на договорената обща максимална стойност за поръчката, Възложителят има право да завишава или намалява количествата от даден хранителен продукт, както и да не заявява асортимент съобразно изискванията и предписанията на държавни контролни органи и нормативните документи, регламентиращи тази дейност, както и съобразно своите нужди до размера на общата стойност на поръчката, посочена в договора за доставка, сключен с Възложителя.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Жалба срещу решението може да подаде всяко лице от кръга на посочените в чл.198 от ЗОП , в 10- дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл.197, ал.1, т.1, т.1 от ЗОП пред Комисия за защита на конкуренцията, с копие до община Костинброд.
04.05.2020 г.
VIII: Възложител
Трайко Андреев Младенов
кмет на община Костинброд