Версия за печат

00467-2020-0007

BG-Крумовград:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

-- Извън списъка


Решение номер КО-320 от дата 23.04.2020 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000235913

BG425, Община Крумовград, пл. България № 5, За: инж. Асен Хаджиев - заместник-кмет на община Крумовград, България 6900, Крумовград, Тел.: 03641 2004, E-mail: minkrum@abv.bg, Факс: 03641 7024

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): https://www.krumovgrad.bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): https://www.krumovgrad.bg/profil-na-kupuvacha/44-publichni-sastezaniya/1429-23-04-2020.html.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Избор на изпълнител за извършване на инженеринг на обект: „Водоснабдяване с. Скалак – махали Копривник, Кременник и Победа““

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Обектът предвижда да бъдат водоснабдени махали Копривник, Кременник и Победа, на с. Скалак. При предвижданията на проекта следва да бъдат спазени изискванията на Наредба № 4 от 21.05.2001г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти. Строежът е 1-ва категория, съгласно ЗУТ и Наредба № 1 от 30 юли 2003 г. за номенклатурата на видовете строежи. Обектът ще се изпълнява съгласно изработения и одобрен работен инвестиционен проект, в който ще се включат следните части: Технологична Конструктивна Геодезия Пожарна безопасност ПБЗ ПУСО Инженерно-геоложко проучване Обемът и съдържанието на проекта и приложените към него чертежи и детайли следва да бъдат достатъчни за изпълнение на предвидените по проекта строително-монтажни работи по отделните части. При изработването на проектната документация следва да се спазва действащата нормативна уредба. Дейностите включени в предмета на поръчката са следните: 1. Разработване на инвестиционен проект При разработването на проекта следва да се спазват изискванията на Наредба № 4 от 21 май 2001г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, като ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ се съобрази с изискванията на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, описани в Техническата спецификация, както и техническите правила и норми за проектиране, стандарти, технически указания, ЗУТ и др., на които следва да отговаря проектната документация. Всички чертежи в „работен проект“ следва да бъдат изготвени на AutoCAD или еквивалентен софтуер, в подходящи мащаби. Към изготвения проект, следва да се представи и количествено-стойностна сметка. Изискванията към съдържанието на отделните проектни части в състава на «работен проект» са посочени в Техническите спецификации. Съгласуването и одобряването на работния проект от Възложителя, Консултанта по чл. 166 от ЗУТ, специализираните държавни контролни органи и експлоатационни дружества, и получаване на разрешение за строеж е ангажимент на Възложителя. 2. Изпълнение на СМР Изпълнението на СМР се извършва в съответствие с част трета „Строителство“ от ЗУТ и започва след влизане в сила на разрешението за строеж и след подписване на Протокол за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво на строежа. Обстоятелствата, свързани със започване, изпълнение и приемане на СМР, и въвеждане на обекта в експлоатация ще се удостоверяват със съставяне и подписване от участниците на съответните актове и протоколи съобразно Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството. Техническото изпълнение на строителството трябва да бъде изпълнено в съответствие с изискванията на българската нормативна уредба, техническите спецификации на вложените в строежа строителни продукти, материали и оборудване, и добрите строителни практики в България и в Европа. 3. Авторски надзор Обектът на обществената поръчка включва и задължението на проектанта да изпълнява задълженията си като проектант, осъществяващ авторски надзор по време на строителството и въвеждането в експлоатация на строежа, в съответствие с действащото българско законодателство. 4. Геодезическо заснемане - трябва да бъде изпълнено в съответствие с изискванията на българската нормативна уредба.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Предмет на обществената поръчка е проектиране и изпълнение на строителство на обект на Възложителя. Основен мотив за неразделяне на обществената поръчка на обособени позиции е фактът, че дейностите по изпълнение на проектирането и изпълнението на строителството на обекта са систематично свързани и неделими, в предмета е предвидено реализацията на един инвестиционен проект, който не предвижда разделянето му на етапи, поради което обществената поръчка следва да бъде изпълнена от един изпълнител и не е целесъобразно нейното разделяне на обособени позиции.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 333303.33 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Съгласно нормата на чл. 20, ал. 2, т. 1 от ЗОП, когато планираната за провеждане обществена поръчка за строителство е с прогнозна стойност от 270 000 лв. без ДДС до 10 000 000 лв. без ДДС, Възложителят прилага реда за възлагане чрез публично състезание. В случая прогнозната стойност на обществената поръчка е 333 303,33 лв. без ДДС, т.е. попада в обхвата на чл. 20, ал. 2, т. 1 от ЗОП, поради което следва да се възложи чрез процедурата публично състезание. Редът за възлагане на поръчката е определен като са взети предвид всички идентични или сходни потребности, известни към датата на обявяване на настоящото решение за откриване на процедурата. Обобщената стойност на тези потребности попада в праговите граници по чл. 20, ал. 2, т. 1 от ЗОП, поради което следва да се приложи процедурата по чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП – „Публично състезание”.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Решението подлежи на обжалване пред Комисията за защита на конкуренцията, като жалба може да се подава в 10-дневен срок от:- изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

23.04.2020 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Себихан Керим Мехмед

VIII.2) Длъжност

Кмет на община Крумовград