Версия за печат

00157-2020-0001

BG-Мизия:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

10. Инженерство, профил Пътно/транспортно строителство


Решение номер 002 от дата 22.04.2020 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000193088

BG313, Община Мизия, ул.Георги Димитров №25-27, За: ДД УТЕППИСД - Филка Лазарова, България 3330, Мизия, Тел.: 09161 2315, E-mail: obsh.mz@abv.bg, Факс: 09161 2012

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.miziabg.com/.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.miziabg.com/index.php?option=com_content&view=article&id=2007%3A2020-1-tekusht-remont-sofronievo&catid=34%3Aobshtestveni-porachki&Itemid=54&lang=bg.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Текущ ремонт на улична мрежа на територията на с. Софрониево, община Мизия“

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

„Текущ ремонт на улична мрежа на територията на с. Софрониево, община Мизия“. Дейностите предмет на настоящата обществена поръчка са подробно описани в Техническата спецификация, като основни строително ремонтни работи са: - Разваляне на асфалтова настилка и направа на асфалтови кръпки; - Нивелетно фрезоване и фрезоване за асфалтови кръпки; - Общ изкоп за почистване на съоръжения - улични оттоци и канавки; - Разваляне на бетонови бордюри, тротоари;- Направа на изкоп ;- Натоварване , транспорт и депониране на отпадъци и земни маси; - Разваляне на трошенокаменна настилка; - Направа и уплътняване на настилка от трошен камък; - Доставка и направа настилка от тротоарни плочи 40/40/5; - Доставка и направа бетонови бордюри; - Доставка и полагане на неплътна асфалтова смес за кръпки;- Заливане на пукнатини и фуги в настилката с асфалтова паста; - Изкърпване на единични дупки и деформации на настилката с гореща асфалтова смес; - Изкърпване на дупки по технология „Печматик”; -Доставка и полагане на плътна асфалтова смес за кръпки;-Направа на улични оттоци ; - Направа на битумен разлив; - Направа на хоризонтална маркировка от бяла боя със светлоотразителни перли; - Доставка и монтаж на стандартни и нестандартни пътни знаци.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Съобразно разпоредбата на чл.46, ал.1 от ЗОП, Възложителят е взел мотивирано решение да не разделя поръчката на обособени позиции. Това се обуславя от факта, че всички дейности,които следва да се реализират в рамките на изпълнение на договора, са от такова естество и са взаимосвързани по начин и в степен , които при разделяне на позиции биха довели до съществени затруднения за постигане на желания краен резултат. На първо място, с оглед специфичния характер на възлаганите услуги, множеството изисквания към тяхното реализиране, както и големия брой от възможни подходи на изпълнение, може да се направи обосновано предположение, че при разделяне на обособени позиции има опасност изпълнението на поръчката прекомерно да се затрудни технически или да се оскъпи, поради необходимостта от сложна координация между отделните изпълнители, и между всеки от тях и Възложителя. Наред с това, евентуално предвиждане на обособени позиции би увеличило и вероятността от забавяне на изпълнението качествено и в срок. Предвид горните съображения и с оглед основната цел на закона за постигане на ефективност при разходване на публични средства, в случая се приема, че разделянето на обществената поръчка на обособени позиции е нецелесъобразно.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 172693.33 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Предвид планираните от Възложителя обществени поръчки, съобразно прогнозната стойност на поръчката и разпоредбите на чл.20, ал.2 т.1 от ЗОП, Възложителя прилага правилата за възлагане на обществени поръчки на ниска стойност, определени в ЗОП, а именно публично състезание.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Съгласно чл.196, ал.1 т.1. от ЗОП на обжалване подлежи всяко решение на възложителите по процедура за възлагане на обществена поръчка. Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл.100, ал.3 от ЗОП, съгласно разпоредбата на чл. 197, ал.1, т.4 от ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

22.04.2020 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Валя Теодосиева Берчева

VIII.2) Длъжност

Кмет на Община Мизия