Версия за печат

00913-2020-0002

BG-Пордим:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

2. Строителство на сгради и съоръжения


Решение номер УС-00-88 от дата 21.04.2020 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000413999

BG314, Община Пордим, ул. Иван Божинов № 1, За: инж. Райна Дончева, България 5898, Пордим, Тел.: 06513 2217, E-mail: obshtina@pordim.bg, Факс: 06513 2216

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.pordim.bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): https://sop.bg/pordim-333/.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

"Реконструкция, ремонт, оборудване и обзавеждане на СУ "Св. Св. Кирил и Методий", гр. Пордим", разделена на следните обособени позиции: Обособена позиция № 1: „Реконструкция, ремонт и оборудване на СУ "Св. Св. Кирил и Методий", гр. Пордим“ Обособена позиция № 2: „Доставка и монтаж на обзавеждане на СУ "Св. Св. Кирил и Методий", гр. Пордим“

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Предметът на поръчката обхваща извършване на СМР, включително доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане на СУ „Св. Св. Кирил и Методий”, гр. Пордим. Като резултат от изпълнението на дейността се предвижда качествено обновяване на общинско образователна струткура с местно значение в гр. Пордим. Предметът на поръчката обхваща обект: Обект 1 – Средно училище „Свети Свети Кирил и Методий“, в УПИ I, квартал 1Б по плана на гр. Пордим, с административен адрес: ул. „Иван Божинов“ № 11, град Пордим, Община Пордим Предметът на обособена позиция № 1 „Реконструкция, ремонт и оборудване на СУ "Св. Св. Кирил и Методий", гр. Пордим“ обхваща извършване на СМР, включително доставка и монтаж на оборудване на СУ „Св. Св. Кирил и Методий”, гр. Пордим. Предметът на Обособена позиция № 2: „Доставка и монтаж на обзавеждане на СУ "Св. Св. Кирил и Методий", гр. Пордим“ обхваща доставка и монтаж на обзавеждане на СУ „Св. Св. Кирил и Методий”, гр. Пордим. Инвестиционният проект предвижда реконструкция, ремонт, оборудване и обзавеждане на Средно училище „Свети Свети Кирил и Методий“, в УПИ I, квартал 1Б по плана на гр. Пордим, с административен адрес: ул. „Иван Божинов“ № 11, град Пордим, Община Пордим. Предвиждат се следните строително-монтажни работи: - Ремонт и реновиране на санитарни възли; - Оборудване и обзавеждане на учебни кабинети, зали и административни помещения; - Ремонт и подмяна на осветителни тела; - Ремонт на електрически инсталации и електрически табла; - Направа на спортно игрище в дворното пространство със зрителски места; - Направа на алейно осветление - Ремонт и подмяна на ВиК инсталации; - Осигуряване на достъпна среда за хора в неравностойно положение; - Оборудване и обзавеждане на Вертикална планировка.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

ДА

Идентификация на проекта

Договор за БФП BG06RDNP001-7.002-0012-C01 от 05.09.2019 г. за предоставяне за БФП по ПРСР 2014–2020г.“ по Процедура чрез подбор на проектни предложения по подмярка 7.2. от Мярка 7

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 830774.2 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Съгласно чл. 20, ал. 2 от ЗОП Възложителите прилагат процедурите по чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП – публично състезание, когато обществените поръчки имат прогнозна стойност за строителство от 270 000 лв. до 10 000 000 лв. без ДДС. Прогнозната стойност на настоящата поръчката е в размер на 830 774.20 без ДДС, което попада в пределите на стойостните прагове по чл. 20, ал. 2, т. 1 от ЗОП. Предвид обстоятелството, че не са налице условията за провеждане на открита процедура, състезателен диалог или някоя от процедурите на договаряне, безспорно е налице възможност и условия обществената поръчка да бъде възложена по предвидения в ЗОП ред за провеждане на публичното състезание. Провеждането на предвидената в ЗОП процедура публично състезание гарантира в най-голяма степен публичността на възлагане изпълнението на поръчката, респ. прозрачността при разходването на финансовите средства. С цел да се осигури максимална публичност, респективно да се постигнат и най-добрите за Възложителя условия, настоящата обществена поръчка се възлага именно по посочения вид процедура. Посредством тази процедура се цели и защитаване на обществения интерес, като се насърчи конкуренцията и са създадат равни условия при провеждане на процедурата. За нерегламентираните в настоящите указания и документацията за участие условия по провеждането на процедурата, се прилагат разпоредбите на Закона за обществените поръчки и подзаконовите му нормативни актове, както и приложимите национални и международни нормативни актове, съобразно предмета на поръчката.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Жалба срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация може да се подава в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 179 от ЗОП, съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

21.04.2020 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Детелин Радославов Василев

VIII.2) Длъжност

Кмет