Версия за печат

00256-2020-0003

BG-с. Братя Даскалови:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

10. Инженерство, профил Пътно/транспортно строителство


Решение номер РД-180 от дата 13.04.2020 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000817568

BG344, Община Братя Даскалови, УЛ. Септемврийци № 55-57, За: Янка Гайдаджийска, България 6250, с. Братя Даскалови, Тел.: 04134 2266, E-mail: kmet@bratia-daskalovi.com, Факс: 04134 2271

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): https://www.bratia-daskalovi.com/.

Адрес на профила на купувача (URL): https://sop.bg/bratia-daskalovi-949/proceduri-20-2-zop/#h.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Избор на изпълнител за изпълнение на текущ ремонт на улици в населените места на територията на Община Братя Даскалови, по две обособени позиции”

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Предметът на настоящата обществена поръчка е избор на изпълнител за изпълнение на текущ ремонт на улици в населените места на територията на Община Братя Даскалови, по две обособени позиции”: Обособена позиция №1: „Избор на изпълнител за изпълнение на текущ ремонт на улици – трошенокаменна настилка в населените места на територията на Община Братя Даскалови “. Обособена позиция № 2: „Избор на изпълнител за изпълнение на текущ ремонт на улици - асфалтиране и изкърпване с асфалтобетон на улици в населени места на територията на Община Братя Даскалови”. В Техниеската спецификация са посочени дейности, които ще се извършват по конкретните видове СМР.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 453580 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Прогнозната стойност на поръчката предполага да бъде проведена процедура по вид Публично състезание, съгласно чл. 20, ал. 2, т.1 от ЗОП. Целта e да се осигури максимална публичност, респективно да се постигнат и най - добрите за възложителя условия, като от друга страна е да защити обществения интерес, посредством осъществяване на контрол върху разходването на средства. Обект на поръчката е „строителство” по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 1 от ЗОП.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

Заплащането на цената на договора ще се извършва в български лева съгласно договорните условия по следната схема: 1. Авансово плащане в размер на 50% (петдесет на сто) от цената по договор и се извършва в срок от 30 (тридесет) календарни дни, след датата на последното по време действие: - наличие на финансов ресурс от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ; - издаване от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и представяне на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на фактури за дължимите суми/част от цената; 2. Окончателно плащане - в размер на разликата между стойността на реално извършените и актувани СМР и стойността на авансовото плащане, платимо в срок до 30 (тридесет) календарни дни, след датата на последното по време действие: - наличие на финансов ресурс от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ; - Приемо-предавателен протокол за приемане на изпълнението на договора; - издаване от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и представяне на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на фактури за дължимите суми/част от цената; Гаранция, обезпечаваща изпълнението на договора. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% (три процента) от стойността на договора по всяка обособена позиция без ДДС. Гаранцията се предоставя в една от следните форми: 1) Парична сума; 2) Банкова гаранция; 3) Застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. От участие в обществената поръчка се отстранява участник, за който е на лице което и да е от обстоятелствата по чл. 54 , ал.1, т.1, т.2, т.3, т.4, т.5, т.6 и т.7 от ЗОП. Възложителят отстранява от участие и участник, за когото е на лице някое от обстоятелствата по чл. 55, ал.1, т.1 и т.4 от ЗОП. При провеждане на процедурата се прилагат специфични национални основания за отстраняване, подробно описани в документацията.

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Жалба може да се подава от всяко заинтересовано лице пред Комисията за защита на конкуренцията в 10-дневен срок след изтичане на 14- дневния срок от публикуването в РОП на обявлението, с което се оповестява откриването на процедурата, съгласно чл. 197, ал.1, т.1 от ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

13.04.2020 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Иван Стоянов Танев

VIII.2) Длъжност

Кмет на Община Братя Даскалови