Версия за печат

00210-2017-0013

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695388

BG411, Министерство на транспорта, информационните технологии и съобщенията, ул. Дякон Игнатий № 9, За: Пламенка Василева - главен експерт в отдел Обществени поръчки, България 1000, София, Тел.: 02 9409754, E-mail: mail@mtitc.government.bg, Факс: 02 9885094

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): https://www.mtitc.government.bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): https://www.mtitc.government.bg/pk/procedure/1955.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Доставки
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: РМФ-48 от 21.09.2017 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00210-2017-0013
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Обществената поръчка включва доставка и монтаж на столове за нуждите на Министерство на транспорта, информационните технологии и съобщенията по условията на сключено Рамково споразумение № СПОР-7/15.03.2018 г. на Централния орган за покупки (ЦОП) за възлагане на централизирана обществена поръчка с предмет: „Доставка и монтаж на офис - обзавеждане и мебели за нуждите на органите на изпълнителната власт и техните администрации“ с три обособени позиции: Обособена позиция № 1 „Доставка и монтаж на офис-мебели и столове“.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: Д-31 от 21.11.2019 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

рамково споразумение

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, Контракс АД, район Изгрев, ул. Тинтява № 13, България 1113, София, Тел.: 02 9609770, E-mail: tenders@kontrax.bg, Факс: 02 9609797

Интернет адрес/и:

URL: https://www.kontrax.bg/bg/contacts.

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Доставка и монтаж на столове за нуждите на Министерство на транспорта, информационните технологии и съобщенията

ІІI.6) Срок на изпълнение
Начална дата

21.11.2019 г. 

Крайна дата

16.03.2020 г. 

ІII.7) Стойност, посочена в договора
17968.5 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

16.03.2020 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

НЕ

Изпълнението е 58.22% от предмета на договора
Причини за частичното изпълнение: След преглед на предоставените от „Контракс“ АД мострени столове за установяване съответствие с изискванията на Възложителя по договор Д-31/21.11.2019 г. е установено, че столовете по позиция № 2 от Ценовото предложение на Изпълнителя (Приложение № 3 от договора) – стол директорски Diplomat – не отговарят на Техническата спецификация на Възложителя (Приложение № 1 от договора). Предвид горното доставката в тази й част, а именно 100 броя директорски столове, тапицерия текстил, не е приета от Възложителя поради неизпълнение изискванията на договора. По същия договор доставката от „Контракс“ АД по позиция № 1 – 50 броя стол директорски Manager steel е приета от Възложителя.
ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
10460.5 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

ДА

От изпълнителя, в размер на 2252.4 BGN
Причини за възникване на задължението за неустойките: Съгласно чл. 24 от договор Д-31/21.11.2019 г., на „Контракс“ АД е наложена неустойка в посочения по-горе размер, за неизпълнение на част от възложената поръчка.

V: Допълнителна информация


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

03.04.2020 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Иван Василев Марков
VII.2)
Длъжност: Главен секретар на МТИТС, упълномощен за възложител със заповед № РД-08-406/28.09.2018 г.