Версия за печат

01031-2020-0004

BG-Чипровци:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

2. Строителство на сгради и съоръжения


Решение номер 21 от дата 30.03.2020 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000320961

BG312, Община Чипровци, бул. Петър Парчевич 45, За: Елена Ангелова - гл. експерт ОП и П, България 3460, Чипровци, Тел.: 095542 828, E-mail: chiprovci@mail.bg, Факс: 09554 9613

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.chiprovtsi.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://chiprovtsi.bg/section-24-content.html.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: Правно основание

Чл. 73, ал. 1 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Проектиране, авторски надзор, строителство и доставка на оборудване на инсталация за компостиране на зелени/биоразградими отпадъци по проект „Проектиране и изграждане на компостираща инсталация за разделно събрани зелени и/или биоразградими отпадъци за община Чипровци и община Георги Дамяново“

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Предмет на обществената поръчка е „Проектиране, авторски надзор, строителство и доставка на оборудване на инсталация за компостиране на зелени/биоразградими отпадъци по проект „Проектиране и изграждане на компостираща инсталация за разделно събрани зелени и/или биоразградими отпадъци за община Чипровци и община Георги Дамяново”. При изпълнение на обществената поръчка следва да бъдат изпълнени следните основни дейности: Дейност 1. Изготвяне на инвестиционен проект във фаза „работен проект“ Инвестиционният обект е строеж втора категория съгласно чл. 137, ал. 1, т. 2 от ЗУТ, попадащ в четвърта група, съгласно Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя. Инвестиционният проект следва да бъде разработен във фаза „работен проект“ въз основа на предвижданията на подробния устройствен план, одобрените пред-инвестиционни проучвания, и в съответствие с приложимата нормативна уредба. В обхвата на обекта предмет на проектиране се включват: 1) инсталация за компостиране на разделно събрани зелени и/или биоотпадъци; 2) довеждаща и площадкова инфраструктура; 3) технологично оборудване - дизелагрегат, кантар, дренажи на аерационна система, вентилатори, сито, шредер; 4) мобилно оборудване - комуникационно оборудване, лабораторно оборудване, контейнери, навивач за покриване и отвиване на мембрана, фекалка, полупропусклива мембрана, покривало за предпазване от метеорологични условия, трактор със системи за закачване на допълнително оборудване, вкл. доставка и монтаж за закачане на трактор на товаръчна уредба, обръщач на компостни редове, система за поливане Забележка: От обхвата на настоящата обществена поръчка е изключена доставката на мобилно оборудване и техника за компостиращата инсталация, но не и ангажиментът на изпълнителя да ги включи в проектирането и изготвянето на работен проект. Подробно описание на необходимото технологично и мобилно оборудване е дадено в ПИП, приложено в настоящата документация. Дейност 2. Авторски надзор Изпълнителят, в качеството на проектант, ще упражнява авторски надзор, съгласно чл. 162 от ЗУТ, по всички части по време на строителството, съгласно одобрената проектна документация и приложимата нормативна уредба за проектиране и строителство посредством проектантите по отделните части на проекта или упълномощени от тях лица при условие, че упълномощените лица притежават необходимата професионална компетентност за изпълнение на тази дейност. Проектантът носи отговорност за всички свои действия при упражняване на авторски надзор по време на строителството. Авторският надзор ще бъде упражняван във всички случаи, когато присъствието на проектант на обекта е наложително, включително:1) Присъствие при съставяне и подписване на задължителните актове и протоколи по време на строителството и в случаите на установяване на точно изпълнение на проекта, заверки при покана от страна на Възложителя и др.; 2) Наблюдение на изпълнението на строежа по време на целия период на изпълнение на строително-монтажните работи за спазване на предписанията на проектанта за точно изпълнение на изработения от него проект от страна на всички участници в строителството;3) Участие при извършване на единични и комплексни изпитвания на съоръженията и инсталациите; 4)Изработване и съгласуване на промени в проектната документация, при необходимост, по искане на Възложителя и/или по предложение на строителния надзор и др.; 5) Заверка на екзекутивната документация за строежа след изпълнение на обекта; 6) Други случаи, възникнали в процеса на строителство, които налагат участие на експертите,осъществяващи авторски надзор. Дейност 3. Строителство Изпълнението на строителството се извършва в съответствие с Част трета “Строителство” от ЗУТ и започва след подписване на Протокол - Приложение №2/2а за откриване на строителна площадка.Участниците в строителството и взаимоотношенията между тях са определени от изискванията на част Трета, раздел Втори от ЗУТ, сключения договор за обществена поръчка

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

ДА

Идентификация на проекта

Проект BG16M1OP002-2.005-0015-C01 "Проектиране и изграждане на компостираща инсталация за разделно събрани зелени и/или биоразградими отпадъци за Община Чипровци и Община Георги Дамяново". Проекта се финансира от Европейския фонд за регионлно развитие на Европейския съюз и от държавния бюжет на Република България чрез Оперативна програма "Околна среда 2014-2020 г.", в рамките на процедура BG16M1OP002-2.005 Проектиране и изграждане на компостиращи инсталации за разделно събрани зелени и/или биоразградими отпадъци" по Приоритетна ос 2 на Програмата

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

В съответствие с чл. 46, ал. 1 от ЗОП, Възложителят е преценил възможността за разделяне на обществената поръчка на обособени позиции. Съгласно т. 29 от § 2 на ДР на ЗОП, „обособена позиция“ е такава част от предмета на обществената поръчка, която въпреки че може да бъде самостоятелен предмет на обществена поръчка, е систематично свързана с другите позиции от предмета на обществената поръчка. След обстойна и внимателна преценка е установено, че настоящата обществена поръчка се отнася до изпълнението на строителство, като обектът на поръчката е строителството и разделянето на поръчката на обособени позиции не би могло да бъде мотивирано нито от гледна точка на дейностите, нито от гледна точка на различните обекти. Налага се обоснован извод, че строителството, предмет на обществената поръчка се характеризира със самостоятелна техническа и икономическа идентичност и представлява самостоятелен строеж по смисъла на § 2, т. 51 от Допълнителните разпоредби към ЗОП. С оглед на обстоятелството, че строителството ще се осъществява на едно и също място, наличието на различни изпълнители би затруднило изпълнението на поръчката. С оглед на горепосоченото Възложителят е преценил, че разделянето на поръчката на обособени позиции е нецелесъобразно. Горепосоченото не води до нарушаване на принципите на равнопоставеност и недопускане на дискриминация, свободна конкуренция, пропорционалност, публичност и прозрачност, както и не би довело до необосновано предимство или необосновано ограничаване на участието в процедурата на стопански субекти.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 1761063.6 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Изборът на открита процедура гарантира в най-голяма степен публичност на възлагането на поръчката, равнопоставеност и свободна конкуренция между възможно най-широк кръг стопански субекти, прозрачност при разходването на финансовите средства по проекта и постигане на най-добрите за Възложителя условия за възлагане.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Съгласно Част шеста, Глава двадесет и седма, Раздел I, чл. 197 от ЗОП

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

30.03.2020 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Пламен Макавеев Петков

VIII.2) Длъжност

Кмет на Община Чипровци