Версия за печат

00322-2020-0009

BG-Кърджали:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

2. Строителство на сгради и съоръжения


Решение номер 327 от дата 26.03.2020 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000235920

BG425, Община Кърджали, бул. България № 41, За: Беркант Барзат, България 6600, Кърджали, Тел.: 0361 67330, E-mail: bbarzat@kardjali.bg, Факс: 0361 62968

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.kardjali.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): https://www.kardjali.bg/?pid=3,pk_1.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„СТРОИТЕЛСТВО НА ПЕШЕХОДЕН МОСТ В ПАРК "АРПЕЗОС - СЕВЕР", СВЪРЗВАЩ I-А И II - РА ЧАСТ” ВЪВ ВРЪЗКА С ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА ДПБФП BG161PO001-1.021-0003-C01 “РЕМОНТ И РЕХАБИЛИТАЦИЯ НА УЛИЦИ И ТРОТОАРИ В ГРАД КЪРДЖАЛИ“, КОЙТО СЕ ОСЪЩЕСТВЯВА С ФИНАНСОВАТА ПОДКРЕПА НА ОПЕРАТИВНА ПРОГРАМА „РЕГИОНИ В РАСТЕЖ“ 2014-2020“

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Настоящата поръчка има за предмет изграждане на пешеходен мост /надлез/, с цел преодоляване на различните нива на площадките, изпълнени по първи и втори етап от проекта на парк „Арпезос – СЕВЕР“ гр. Кърджали и същевременно премоствайки предвидената за реализация улица „Арпезос“. Съоръжението е ситуирано в УПИ I, кв. 90 и УПИ I, кв. 247 по ПУП-ПР на парк „Арпезос“, гр.Кърджали.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

ДА

Идентификация на проекта

Настоящата обществена поръчка се финансира със средствата по Договор за БФП № BG16RFOP001-1.021-0003-С01 по проект „Ремонт и рехабилитации на улици и тротоари в град Кърджали“, роцедура „Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020 - Кърджали“ по оперативна програма “Региони в растеж” 2014-2020.

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

На основание чл. 46, ал. 1 от ЗОП, разделянето на настоящата поръчка на обособени позиции е нецелесъобразно, поради следните съображения: Поръчка се отнася до изграждането на един строителен обект – пешеходен мост. Съгласно одобрения работен проект не се предвижда изпълнението на обекта да се реализира на етапи, които могат да бъдат изграждани сравнително самостоятелно един от друг, съответно да се приеме всеки едни етап поотделно, така че да има реална възможност всеки етап да се изпълни от повече от един изпълнител. Строителните дейности, предвидени за изпълнение, са взаимосвързани и взаимозависими, технологично и времево неделими. Необходимо е да се осигури синхронизация на различните СМР и разработване на цялостна концепция за изпълнение предмета на поръчката, в т.ч. доставки на строителни материали и организация на екипа за изпълнение. Последното е трудно постижимо, в случай че се направи опит да се раздели предмета на поръчката на обособени позиции. Едновременното участие на екипи и техника на различни изпълнители на обекта би затруднило работата и поставило под риск навременното завършване на обекта. Това обуславя решението, настоящата поръчка да не се разделя на обособени позиции. От друга страна неразделеното на поръчката на обособени позиции не ограничава участието на икономическите оператори в процедурата по възлагане и не оказва негативно влияние върху свободната конкуренция на пазара, тъй като участието може да се реализира от заинтересованите лица самостоятелно, чрез създаването на обединения и/или с един или повече подизпълнители, което дава достатъчно възможности за осигуряване на конкурентна среда.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 1560808.75 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Изборът на изпълнител чрез провеждането на процедура по чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП е обусловен от прогнозната стойност на поръчката, която попада в рамките на стойностите по чл. 20, ал. 2, т. 1 от ЗОП. Избраната процедура в най-голяма степен гарантира публичност и прозрачност при разходването на финансовите средства, защитава обществения интерес и едновременно с това се насърчава конкуренцията, като се създават равни условия за участие на всички заинтересовани лица.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Жалбите се подават съгласно сроковете по чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

26.03.2020 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

инж. Хасан Азис Исмаил

VIII.2) Длъжност

Кмет на Община Кърджали