Версия за печат

00450-2020-0009

BG-Нови пазар:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

-- Извън списъка


Решение номер 21 от дата 23.03.2020 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000931575

BG333, Община Нови пазар, община Нови пазар, ул. Васил Левски №3, За: Йордан Миленов, България 9900, Нови пазар, Тел.: 0537 23311, E-mail: npazar@icon.bg, Факс: 0537 95530

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.novipazar.acstre.com.

Адрес на профила на купувача (URL): https://novipazar.imeon.bg/frmAOP.aspx?hidemenu=y.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Инженеринг – проектиране, изпълнение на строително-монтажни работи и упражняване на авторски надзор на обект „Корекция на речно корито на р. Крива в гр. Нови пазар, община Нови пазар – I Етап"'

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Предмет на настоящата обществена поръчка е проектиране, изпълнение на строително-монтажни работи и упражняване на авторски надзор на обект: „Kорекция на речно корито на р. Крива в гр. Нови пазар, община Нови пазар - I Етап“ в участък на речното корито, както следва: по трасето на ул. „Марица“, 15 метра преди ок 844- ок 857 – ок 856 – ок 855 – ок 854 – ок 850 – ок 852 – ок 853 – ок 173 – ок 212 – ок 210 –ок 212а, като края на участъка е 15 метра след ок 212а, с обща дължина 500 метра, в това число: ДЕЙНОСТ I. РАЗРАБОТВАНЕ НА ИНВЕСТИЦИОНЕН ПРОЕКТ - Проектирането на обекта ще се извърши еднофазно – „Технически проект“ в следните части: Част „Хидрология”; Част „Инженерна геология“; Част „Конструкции“; Част „Геодезия“; Част „План за безопасност и здраве”; Част: „План за управление на строителните отпадъци“; Част: „Проектно-сметна документация. Изпълнението на тази дейност ще се осъществи въз основа на утвърдена Техническа спецификация/Техническо задание за проектиране, с цел да изясни на проектантския колектив обхвата и основните изисквания за изработване на техническите проекти за обектa, придружени от съгласувана скица/виза, становища от организации, чийто мрежи се засягат и други съгласувателни организации и включва изпълнението на следните работи: - извършване на необходимите измервания и заснемания; - изработване на инвестиционен проект във фаза „Технически проект“ в обем и съдържание, определени в Техническа спецификация/Техническо задание за проектиране; - отстраняване за своя сметка на недостатъците на проекта, установени в хода на извършване на проверките от Възложителя и/или съгласувателните ведомства - (ВиК, Електроразпределителни дружества, БТК, Напоителни системи, КАТ – Пътна полиция и др.). Техническите проекти се предават в 5 (пет) оригинални екземпляра на хартиен носител и 1 (едно) копие на електронен носител в пълен обем и съдържание, в pdf, dwg, word, xlsx или екв. формати. ДЕЙНОСТ II. ИЗПЪЛНЕНИЕ НА СМР - Изпълнението на строително-монтажните работи (СМР) ще се извършва на основание разработените и одобрени технически инвестиционни проект, при спазването на изискванията на всички действащи към настоящия момент в Република България закони, правилници, нормативи, касаещи изпълнението на обекти и работи от такъв характер. Предвиждат се следните основни видове строително монтажни работи/строителните операции: Изграждане на нов участък в т.ч.: Изкоп в земни почви; Превоз земни маси на временно депо до 20 км; Кофриране на дъното; Армиране на дъното; Бетониране на дъното; Кофриране на стените; Армиране на стените; Бетониране на стените; Направа на дренажна призма; Засипване и уплътняване; Направа на парапет; Почистване и оформяне на речното корито от наноси в т.ч.:Изкоп с багер на транспорт в земни почви; Превоз земни маси на временно депо до 20 км. ДЕЙНОСТ III. УПРАЖНЯВАНЕ НА АВТОРСКИ НАДЗОР ПРИ ИЗПЪЛНЕНИЕ НА СМР - Упражняване на авторски надзор по време на строителството на обектите ще бъде осъществяван от проектантските екипи, изготвили техническата документация по смисъла на Закона за устройство на територията (ЗУТ) или оправомощени от тях правоспособни лица, съгласно Закона за КИИП и Наредба № 4 от 21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти. Целта на надзора е да се съблюдават процесите на извършване на строителните дейности, да гарантира спазването на параметрите на работните проекти, както и да дава указания по време на изпълнението, както и решения при възникване на непредвидени обстоятелства при реализирането на проектите. Пълната информация относно обхвата, обема и изискванията към изпълнението на обществената поръчка, е подробно описана и регламентирана в утвърдена Техническа спецификация/Техническо задание за проектиране, неразделна част от настоящата документация.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

ДА

Критериите, свързани с опазване на околната среда присъстват в: (бр.)
Техническата спецификация:

1

Критериите за подбор:

1

Изискванията при изпълнение на договора (клаузи в проекта на общи договорни условия:

1

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Настоящата поръчка е за инженеринг - т.е. проектирането и изпълнението на строителството се възлагат с един договор, на един изпълнител. Целта е да се осигури бързина при изпълнението на строителството, тъй като при инженеринга се спестява време като не се провеждат отделни процедури за избор на проектант и за избор на строител. Поръчката включва един обект и поради технически и икономически причини, както и без да се затруднява техническото изпълнение, не може да бъде разделен на самостоятелни обекти, които да бъдат предмет на самостоятелни договори за обществени поръчки, съответно да бъдат предмет на отделни обособени позиции. Разделянето на процедурата на обособени позиции ще доведе до различно начало на изпълнението на различните обособени позиции, а оттам и до възможни разминавания при изпълнението, евентуална невъзможност за едновременно изпълнение и съответно необосновано отлагане на изпълнението на строителството и разделяне на отговорностите по договора. От друга страна участието в обществената поръчка може да се осъществи по всички предвидени от закона начини, включително от обединение или с един или повече подизпълнители, което дава достатъчно възможности за осигуряване на конкурентна среда. Разделянето на обществената поръчка на обособени позиции би било нецелесъобразно за възложителя, тъй като създава реална опасност от възникване на прекомерни технически трудности при реализирането й и от оскъпяването на отделните видове дейности. Разделянето на обществената поръчка на обособени позиции в конкретния случай би било крайно нецелесъобразно и би причинило значително забавяне и трудности за възложителя при организирането и провеждането на процедурата, което ще отложи във времето определянето на изпълнител.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 1046760 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Съгласно разпоредбата на чл. 20, ал. 2, т. 1 от ЗОП, когато планираната за провеждане поръчка, за строителство е на стойност от 270 000 лв. до 10 000 000 лв. без вкл. ДДС, Възложителят провежда някоя от предвидените в чл. 18, ал. 1, т. 12 или 13 на ЗОП процедури. В настоящият случай, прогнозната стойност на обществената поръчка е в размер на 1 046 760.00 лв. (един милион четиридесет и шест хиляди и седемстотин и шестдесет лева) без включен ДДС. Предвид обстоятелството, че не са налице условията за провеждане на пряко договаряне, безспорно е налице възможност и условия обществената поръчка да бъде възложена по предвидения в ЗОП ред за провеждане на публично състезание. Провеждането на предвиденото в ЗОП публично състезание, гарантира в най-голяма степен публичността на възлагане изпълнението на поръчката, респ. прозрачността при разходването на публични средства. С цел да се осигури максимална публичност, респективно да се постигнат и най-добрите за Възложителя условия, настоящата обществена поръчка се възлага именно по посочения вид процедура. Посредством тази процедура се цели и защитаване на обществения интерес, като се насърчи конкуренцията и са създадат равни условия и прозрачност при провеждане на процедурата.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

Настоящата обществена поръчка ще се финансира със средства предоставени на Община Нови пазар от централния бюджет за 2019 г., на основание чл.1, ал.1, т. 121 от Постановление № 348 от 18.12.2019 г. на Министерски съвет за одобряване на допълнителни разходи/трансфери за 2019 г.

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Настоящото Решение подлежи на обжалване пред Комисията за защита на конкуренцията. На основание чл.197, ал.1, т. 4 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 - срещу решението за откриване на процедурата.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

23.03.2020 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Георги Сашев Георгиев

VIII.2) Длъжност

Кмет на община Нови пазар