Версия за печат

00158-2020-0002

BG-Павел баня:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

10. Инженерство, профил Пътно/транспортно строителство


Решение номер РД-10-131 от дата 20.03.2020 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000817931

BG344, Община Павел баня, ул. Освобождение №15, За: Йордана Енева - Зам.Кмет, България 6155, Павел баня, Тел.: 04361 3260, E-mail: mayor_pb@mail.bg, Факс: 04361 2094

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.pavelbanya.bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): https://pavelbanya.bg/modules/news/article.php?storyid=3591.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Определяне на изпълнител за извършване на ремонтно-възстановителни работи на уличната мрежа и четвъртокласната пътна мрежа на територията на Община Павел баня при възникване на необходимост “

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Обществената поръчка е с обект: строителство по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 1 от ЗОП. Предметът на поръчката включва извършване на ремонтно-възстановителни работи и реконструкция на уличната и общинската пътна мрежа на територията на Община Павел баня. Възлагането на обществената поръчка има за цел да бъдат отстранявани възникнали повреди на пътната мрежа на територията на Община Павел баня, което ще позволи нормалното експлоатиране на същата. Отчитайки спецификата и обема на отделните дейности – предмет на възлагане, се предвижда обществената поръчка да бъде изпълнявана за период от 18 /осемнадесет/ месеца, считано от датата на сключването на договора за обществена поръчка. Конкретните дейности ще бъдат заявявани от Възложителя при възникнала необходимост от извършване на ремонтно-възстановителни работи и реконструкция на уличната и общинската пътна мрежа, съгласно индикативния списък на основните видове работи, посочени в Техническата спецификация – неразделна част от настошщата документация. Обхватът, обемът и изискванията към изпълнението на обществената поръчка са подробно описани и регламентирани в настоящите Технически спецификации, неразделна част от документацията за участие.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Спецификата на предмета на поръчката, а именно изпълнението на СМР дейности по заявка на Възложителя за възстановяването на компрометирани участници от пътната и уличната мрежа на територията на общината, не позволява отделянето на дейности или група дейности в самостоятелна обособена позиция, поради функционалната и технологичната обвързаност между предвидените ремонтни работи. Видовете работи, които ще се извършват – при възникнала необходимост, са взаимно свързани в своята последователност и технология на извършване, предвид което е налице невъзможност за тяхното териториално отделяне и обособяване в отделни позиции с оглед целения резултат.Отделно от това Възложителят към датата на откриването на настоящата процедура не може да прецени какви конкретни обекти ще възложи по време на изпълнението на договора за обществена поръчка.Възлагането ще се извършва съгласно посочени в Инвестиционната програма на общината обекти или в резултат на получено от общината друго финансиране /например чрез ПМС и/или други/.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 2500000 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Предвид планираната стойност на строителството – до 2 500 000 лв./два милиона и петстотин хиляди лева/ без ДДС и след съобразяване с разпоредбите на чл.18, чл.20 и чл.21, ал.16 от Закона за обществените поръчки, както и предвид обстоятелството, че естеството на строителството позволява достатъчно точно да се определят техническите спецификации, Възложителят при провеждането на настоящата процедура ще приложи предвиденият в ЗОП ред за възлагане на поръчката по реда на чл.18, ал.1, т.12 чрез Публичтно състезание. Провеждането на горепосочената процедура гарантира в най-голяма степен публичността на възлагане на настоящата обществена поръчка, респективно прозрачността при разходването на публичните средства, целта на закона, като се защити обществения интерес и едновременно с това – да се насърчи конкуренцията, като се създадат равни условия и прозрачност при възлагането на поръчката.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

Гаранция, обезпечаваща изпълнението на договора. Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора.Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 2% (два процента) от стойността на договора без ДДС.Заплащането на цената на договора ще се извършва в български лева съгласно договорните условия по следната схема:Разплащането на изпълнените и приети работи по договора ще се извършва в срок до 30 (тридесет) календарни дни от подписването на протоколи за приемане на изпълнените работи и срещу представена фактура.

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Жалбата може да се подава от всяко заинтересовано лице пред Комисията за защита на конкуренцията в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл.179, съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

20.03.2020 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Йордана Ненова Енева

VIII.2) Длъжност

Зам Кмет на Община Павел баня - лице по чл.7, ал.1 от ЗОП, съгл. Заповед №РД-10-64/06.02.2020г. на Кмета на Община Павел баня