Версия за печат

01467-2020-0022

BG-София:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

28. Енергетика


Решение номер РРС 20-023-1 от дата 19.03.2020 г. 

І: Възложител

Секторен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 130277958

BG411, ЧЕЗ Разпределение България АД, бул. Цариградско шосе № 159 БенчМарк Бизнес Център, За: Марияна Стойчева, България 1784, София, Тел.: 02 8958976, E-mail: mariana.stoicheva@cez.bg, Факс: 02 8272171; 02 8270332

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.cez-rp.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): https://platform.negometrix.com/PublicBuyerProfile/CompanyPublishedTenders.aspx?companyId=20808.

I.4) Основна дейност

Електроенергия


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: Правно основание

Чл. 132 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

Kомплексно изпълнение на проектиране, доставка и монтаж на машини и съоръжения, и въвеждане в експлоатация на уредба 20 kV и реконструкция на ОРУ 110 kV в подстанция „Младост” 110/21/10,5 кV, реф. № РРС 20-023

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

„ЧЕЗ Разпределение България” АД провежда открита процедура с предмет "Kомплексно изпълнение на проектиране, доставка и монтаж на машини и съоръжения, и въвеждане в експлоатация на уредба 20 kV и реконструкция на ОРУ 110 kV в подстанция „Младост” 110/21/10,5 кV“, реф. № РРС 20-023. Предметът на поръчката включва изпълнението на следните основни дейности: 1. Проектиране – изготвяне на работен проект за въвеждане в експлоатация на уредба 20 kV и на работен проект за реконструкция на ОРУ 110 kV в подстанция (ПС) „Младост” 110/21/10,5 кV и командно релейна зала в ПС „Младост”, съдържащи всички проектни части съгласно изискванията на възложителя и Наредба № 4 за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти; 2. Съгласуване на работните проекти с възложителя; 3. Доставка на необходимите материали, съоръжения, апаратура и оборудване - отговарящи на изискванията на възложителя; 4. Изпълнение на съответните демонтажни и строително-монтажни работи; 5. Пускови изпитания (Провеждане на 72 часови проби на уредба 20 kV и на новомонтираните съоръжения в режим на телемеханика); 6. Изготвяне на екзекутивна документация; 7. Изготвяне на програма, провеждане на обучение, издаване на сертификати на 4 специалисти на възложителя за експлоатация и поддържане на новомонтираните цифрови устройства. Изпълнението предмета на поръчката ще се извърши на две фази (етапа), както следва: Фаза 1 от изпълнението: Изготвяне на работен проект и въвеждане в експлоатация на уредба 20 kV, включваща: 1. Проектиране и изграждане на нова шинна система, към кабелна сборка 20 kV на Силов трансформатор № 1 и № 2; 2. Проектиране и изграждане на бетонни площадки и метални конструкции за активно съпротивление и разединители, комутиращи връзката с активно съпротивление 20 кV в непосредствена близост до съответната намотка на силовия трансформатор; 3. Доставка и монтаж на активно съпротивление за трансформатор №1 и №2; 4. Проектиране и изграждане на кабелна връзка СрН 20 kV между Силов Трансформатор №1 и №2 и „ново изградено КРУ 20 кV“; 5. Проектиране и изграждане (въвеждане) на вериги за управление, блокировки, сигнализация и контрол, свързани с оперативното обезпечаване на подстанцията без дежурен персонал; 6. Проектиране и изграждане на връзка със заземителната инсталация; 7. Изграждане на СОТ и пожароизвестителна система за КРУ 20 kV; 8. Провеждане на 72 часови проби на уредба 20 kV. Забележка: КРУ 20 kV е монтирана от Възложителя. Фаза 2 от изпълнението: Изготвяне на работен проект, доставка, реконструкция на ОРУ 110kV и командно/релейна зала на ПС „Младост“, включваща: 1. Реконструкция на кабелни канали в ОРУ 110 kV, подмяна на командни шкафове и нови кабели за вторична комутация; 2. Проектиране и монтаж на нови командни/релейни табла в командна зала, включително и изграждане на вериги за телемеханика на уредба 110 kV; 3. Проектиране и реновиране на осветителната инсталация за ОРУ 110 kV; 4. Изграждане на СОТ и пожароизвестителна система за ЗРУ 10 kV, командна зала и акумулаторна батерия; 5. Провеждане на 72 часови проби на новомонтираните съоръжения в режим на телемеханика; 6. Провеждане на обучение на служители на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ за работа с новите цифрови устройства. Обемът и количествата от съответните доставки и строително-монтажни работи са описани подробно в документацията. Критерият за възлагане на настоящата обществена поръчка при определяне на икономически най-изгодната оферта е „най-ниска цена”. На първо място се класира участникът, предложил най-ниска обща цена за изпълнение на поръчката. Договор се сключва с класирания на първо място участник. Срокът на договора е 24 (двадесет и четири) месеца, считано от датата на подписването му от двете страни. Изпълнителят доставя всички материали, апаратура, оборудване и съоръжения, необходими за изграждането на обекта от предмета на поръчката, с изключение на телемеханичния периферен пост (Remote terminal unit - RTU), който е доставка на Възложителя. Продължава в VII.1) Допълнит. инф.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

ДА

Критериите, свързани с опазване на околната среда присъстват в: (бр.)
Изискванията при изпълнение на договора (клаузи в проекта на общи договорни условия:

1

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Разделянето на обществената поръчка на обособени позиции е нецелесъобразно, тъй като предметът на настоящата поръчка включва комплексни дейности - проектиране, доставка на необходимите материали, съоръжения, апаратура и оборудване, изпълнение на съответните демонтажни и строително-монтажни работи, пускови изпитания и въвеждане в работен режим. В този смисъл предметът на поръчката е единен по отношение на конкретен енергиен обект и не може да се раздели нито на териториален принцип, нито с оглед особеностите на предмета. Чрез комплексното изпълнение се цели ефективност, качество и положителен икономически резултат за възложителя. Разделянето на поръчката ще затрудни изпълнението , както и контролът по изпълнението.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 450000 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

За възлагане изпълнението на предмета на поръчката Възложителят съставя документ/и за възлагане, съдържащ/и информация за: номера на договора, номера на документа за възлагане и датата на възлагане, видовете работи/доставки и количеството им, срокът за изпълнение, цената на база единични цени от договора и друга информация, необходима за изпълнение на видовете дейности. Документът за възлагане се подписва от Възложителя и Изпълнителя. Приемането на извършените работи по документ за възлагане се удостоверява с приемо предавателен протокол, подписан от страните по договора, по ред и начин, описани в договора. Плащането ще се извършва по ред, начин и условия, описани в договора. Всички допълнителни работи, възникнали в процеса на изпълнение на поръчката, не подлежат на заплащане, ако не са съгласувани предварително писмено с Възложителя. Всеки участник следва да извърши оглед на обекта. Огледи е възможно да бъдат извършвани всеки работен ден от 9:00 до 16:00 часа от деня на публикуването на процедурата в Профила на купувача до три дни, преди крайния срок за подаване на оферти, посочен в обявлението. Преди извършване на огледа участникът следва да попълни и подпише представената му от лицето за контакт, определено от Възложителя за оглед на обекта, декларация за конфиденциалност. Лице за контакт за оглед на обекта, определено от Възложителя: Светослав Тодоров – тел. 0892273225 или Валентин Кръстев – тел. 0882048873. Участниците следва да съгласуват с посоченото лице датата за извършване оглед на обекта поне три работни дни предварително. Оглед се извършва след представяне от страна на участника на лицето за контакт на следните документи: - Документ за самоличност за идентифициране на самоличността на съответното лице, след което се връща веднага на лицето, без документа да се задържа, съхранява или копира; - Попълнена и подписана декларация за конфиденциалност, която ще бъде предоставена на обекта от съответното лице за контакт.

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал.3 от ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

19.03.2020 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Виктор Любомиров Станчев

VIII.2) Длъжност

Главен оперативен директор и Член на Управителния съвет на "ЧЕЗ Разпределение България" АД, упълномощен с решение на УС на "ЧЕЗ Разпределение България" АД, отразено в Протокол № 507-т. 4 от 17.03.2020 год.