01467-2020-0022
Технически редакции | ||
19.03.2020 17:16 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
19.03.2020 17:16 ч. : | 19/03/2020 16:10 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
19.03.2020 17:16 ч. : | 19/03/2020 16:10 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София:
Решение за откриване на процедура
28. Енергетика
І: Възложител
Секторен
BG411, ЧЕЗ Разпределение България АД, бул. Цариградско шосе № 159 БенчМарк Бизнес Център, За: Марияна Стойчева, България 1784, София, Тел.: 02 8958976, E-mail: mariana.stoicheva@cez.bg, Факс: 02 8272171; 02 8270332
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): www.cez-rp.bg.
Адрес на профила на купувача (URL): https://platform.negometrix.com/PublicBuyerProfile/CompanyPublishedTenders.aspx?companyId=20808.
Електроенергия
ІI: Откриване
Откривам процедура
за възлагане на обществена поръчка
НЕ
Открита процедура
IІI: Правно основание
IV: Поръчка
Kомплексно изпълнение на проектиране, доставка и монтаж на машини и съоръжения, и въвеждане в експлоатация на уредба 20 kV и реконструкция на ОРУ 110 kV в подстанция „Младост” 110/21/10,5 кV, реф. № РРС 20-023
„ЧЕЗ Разпределение България” АД провежда открита процедура с предмет "Kомплексно изпълнение на проектиране, доставка и монтаж на машини и съоръжения, и въвеждане в експлоатация на уредба 20 kV и реконструкция на ОРУ 110 kV в подстанция „Младост” 110/21/10,5 кV“, реф. № РРС 20-023. Предметът на поръчката включва изпълнението на следните основни дейности: 1. Проектиране – изготвяне на работен проект за въвеждане в експлоатация на уредба 20 kV и на работен проект за реконструкция на ОРУ 110 kV в подстанция (ПС) „Младост” 110/21/10,5 кV и командно релейна зала в ПС „Младост”, съдържащи всички проектни части съгласно изискванията на възложителя и Наредба № 4 за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти; 2. Съгласуване на работните проекти с възложителя; 3. Доставка на необходимите материали, съоръжения, апаратура и оборудване - отговарящи на изискванията на възложителя; 4. Изпълнение на съответните демонтажни и строително-монтажни работи; 5. Пускови изпитания (Провеждане на 72 часови проби на уредба 20 kV и на новомонтираните съоръжения в режим на телемеханика); 6. Изготвяне на екзекутивна документация; 7. Изготвяне на програма, провеждане на обучение, издаване на сертификати на 4 специалисти на възложителя за експлоатация и поддържане на новомонтираните цифрови устройства. Изпълнението предмета на поръчката ще се извърши на две фази (етапа), както следва: Фаза 1 от изпълнението: Изготвяне на работен проект и въвеждане в експлоатация на уредба 20 kV, включваща: 1. Проектиране и изграждане на нова шинна система, към кабелна сборка 20 kV на Силов трансформатор № 1 и № 2; 2. Проектиране и изграждане на бетонни площадки и метални конструкции за активно съпротивление и разединители, комутиращи връзката с активно съпротивление 20 кV в непосредствена близост до съответната намотка на силовия трансформатор; 3. Доставка и монтаж на активно съпротивление за трансформатор №1 и №2; 4. Проектиране и изграждане на кабелна връзка СрН 20 kV между Силов Трансформатор №1 и №2 и „ново изградено КРУ 20 кV“; 5. Проектиране и изграждане (въвеждане) на вериги за управление, блокировки, сигнализация и контрол, свързани с оперативното обезпечаване на подстанцията без дежурен персонал; 6. Проектиране и изграждане на връзка със заземителната инсталация; 7. Изграждане на СОТ и пожароизвестителна система за КРУ 20 kV; 8. Провеждане на 72 часови проби на уредба 20 kV. Забележка: КРУ 20 kV е монтирана от Възложителя. Фаза 2 от изпълнението: Изготвяне на работен проект, доставка, реконструкция на ОРУ 110kV и командно/релейна зала на ПС „Младост“, включваща: 1. Реконструкция на кабелни канали в ОРУ 110 kV, подмяна на командни шкафове и нови кабели за вторична комутация; 2. Проектиране и монтаж на нови командни/релейни табла в командна зала, включително и изграждане на вериги за телемеханика на уредба 110 kV; 3. Проектиране и реновиране на осветителната инсталация за ОРУ 110 kV; 4. Изграждане на СОТ и пожароизвестителна система за ЗРУ 10 kV, командна зала и акумулаторна батерия; 5. Провеждане на 72 часови проби на новомонтираните съоръжения в режим на телемеханика; 6. Провеждане на обучение на служители на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ за работа с новите цифрови устройства. Обемът и количествата от съответните доставки и строително-монтажни работи са описани подробно в документацията. Критерият за възлагане на настоящата обществена поръчка при определяне на икономически най-изгодната оферта е „най-ниска цена”. На първо място се класира участникът, предложил най-ниска обща цена за изпълнение на поръчката. Договор се сключва с класирания на първо място участник. Срокът на договора е 24 (двадесет и четири) месеца, считано от датата на подписването му от двете страни. Изпълнителят доставя всички материали, апаратура, оборудване и съоръжения, необходими за изграждането на обекта от предмета на поръчката, с изключение на телемеханичния периферен пост (Remote terminal unit - RTU), който е доставка на Възложителя. Продължава в VII.1) Допълнит. инф.
ДА
1
НЕ
НЕ
Разделянето на обществената поръчка на обособени позиции е нецелесъобразно, тъй като предметът на настоящата поръчка включва комплексни дейности - проектиране, доставка на необходимите материали, съоръжения, апаратура и оборудване, изпълнение на съответните демонтажни и строително-монтажни работи, пускови изпитания и въвеждане в работен режим. В този смисъл предметът на поръчката е единен по отношение на конкретен енергиен обект и не може да се раздели нито на териториален принцип, нито с оглед особеностите на предмета. Чрез комплексното изпълнение се цели ефективност, качество и положителен икономически резултат за възложителя. Разделянето на поръчката ще затрудни изпълнението , както и контролът по изпълнението.
НЕ
V: Мотиви
VI: Одобрявам
VII: Допълнителна информация
За възлагане изпълнението на предмета на поръчката Възложителят съставя документ/и за възлагане, съдържащ/и информация за: номера на договора, номера на документа за възлагане и датата на възлагане, видовете работи/доставки и количеството им, срокът за изпълнение, цената на база единични цени от договора и друга информация, необходима за изпълнение на видовете дейности. Документът за възлагане се подписва от Възложителя и Изпълнителя. Приемането на извършените работи по документ за възлагане се удостоверява с приемо предавателен протокол, подписан от страните по договора, по ред и начин, описани в договора. Плащането ще се извършва по ред, начин и условия, описани в договора. Всички допълнителни работи, възникнали в процеса на изпълнение на поръчката, не подлежат на заплащане, ако не са съгласувани предварително писмено с Възложителя. Всеки участник следва да извърши оглед на обекта. Огледи е възможно да бъдат извършвани всеки работен ден от 9:00 до 16:00 часа от деня на публикуването на процедурата в Профила на купувача до три дни, преди крайния срок за подаване на оферти, посочен в обявлението. Преди извършване на огледа участникът следва да попълни и подпише представената му от лицето за контакт, определено от Възложителя за оглед на обекта, декларация за конфиденциалност. Лице за контакт за оглед на обекта, определено от Възложителя: Светослав Тодоров – тел. 0892273225 или Валентин Кръстев – тел. 0882048873. Участниците следва да съгласуват с посоченото лице датата за извършване оглед на обекта поне три работни дни предварително. Оглед се извършва след представяне от страна на участника на лицето за контакт на следните документи: - Документ за самоличност за идентифициране на самоличността на съответното лице, след което се връща веднага на лицето, без документа да се задържа, съхранява или копира; - Попълнена и подписана декларация за конфиденциалност, която ще бъде предоставена на обекта от съответното лице за контакт.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал.3 от ЗОП.
19.03.2020 г.
VIII: Възложител
Виктор Любомиров Станчев
Главен оперативен директор и Член на Управителния съвет на "ЧЕЗ Разпределение България" АД, упълномощен с решение на УС на "ЧЕЗ Разпределение България" АД, отразено в Протокол № 507-т. 4 от 17.03.2020 год.