Версия за печат

00606-2020-0016

BG-Варна:

Решение за откриване на процедура

Осъществен предварителен контрол; Номер на становището от 1-ви етап: КСИ-53 от дата 12.03.2020 г. 

Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

2. Строителство на сгради и съоръжения


Решение номер РШ-24 от дата 19.03.2020 г. 

І: Възложител

Секторен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 103002253

BG331, Водоснабдяване и канализация - Варна ООД, ул. Прилеп № 33, За: Екатерина Ралчева - Маринова, България 9010, Варна, Тел.: 052 974326, E-mail: opvik@vikvarna.com, Факс: 052 500991

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.vikvarna.com.

Адрес на профила на купувача (URL): http://94.190.184.42/ZopView.aspx?DosieID=392.

I.4) Основна дейност

Водоснабдяване


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: Правно основание

Чл. 132 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Инженеринг на обект „Изграждане на канализационна мрежа и довеждащ канализационен колектор от с. Каменар, агломерация Варна“

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Инженеринг на обект „Изграждане на канализационна мрежа и довеждащ канализационен колектор от с. Каменар, агломерация Варна“. В рамките на обществената поръчка е предвидено за изпълнение следното: • Преглед и анализ на наличната проектна документация за планираните дейности, както и привеждането й в съответствие с действащите български норми за проектиране и строителство, ЗУТ и подзаконовите нормативни актове по прилагането му; • Изготвяне на инвестиционен проект във фаза Технически и Работен проект за Обект: Изграждане на канализационна мрежа и довеждащ канализационен колектор от с. Каменар, агломерация Варна. Проектите следва да бъдат разработени съгласно Наредба № 4 от 21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, ЗУТ и подзаконовите нормативни актове по прилагането му; • Съгласуване на проекта с всички контролни органи, експлоатационни дружества и институции съгласно изискванията на нормативната база; • Получаване на всички необходими становища и разрешения съгласно българското законодателство; • Обезпечаване на оценката на съответствието на инвестиционния проект; • Получаване на разрешение за строеж и законосъобразно започване на строителството; • Изпълнение на строително-монтажни работи и всякакви други съпътстващи и свързани дейности, необходими за изпълнение на строителството, в съответствие с нормативните изисквания, изискванията на Възложителя, чертежите и таблиците; • Осъществяване на авторски надзор по ЗУТ, технически решения, доработки и изменения на проекта, технологичен контрол и съдействие при въвеждане на обекта в експлоатация; • Изготвяне на екзекутивна документация (на хартиен и електронен носите формат Autocad и/или DVG), кадастрално заснемане на целия строеж (на електронен носител) и предоставяне в съответната служба по геодезия, картография и кадастър на данни съгласно чл. 54а ал. 2 от Закона за кадастъра и имотния регистър; • Обучение на персонала на Възложителя, мониторинг и подпомагане на експлоатацията и поддръжката на Обекта; • Предаване на Обекта и приемането му от Възложителя, с акт Образец 15 по НАРЕДБА № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството и Сертификат за Приемане от Инженера; • Проби след завършване; • Въвеждане на обекта в експлоатация с протокол Образец 16 НАРЕДБА № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството/без издаването на Образец 16 да е включено във времето за завършване/; • Период за съобщаване и отстраняване на дефекти - наблюдение на процесите, достигане на проектните параметри и подпомагане на персонала при експлоатацията и поддръжката на новоизградените елементи на Обекта; отстраняване за сметка на Изпълнителя на установени дефекти.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

ДА

Критериите, свързани с опазване на околната среда присъстват в: (бр.)
Техническата спецификация:

1

Показателите за оценка на офертите:

1

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

ДА

Идентификация на проекта

Оперативна програма „Околна среда 2014-2020 г.", съфинансирана от Европейския фонд за регионално развитие и Кохезионния фонд на Европейския съюз.

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Разделянето на обществената поръчка на обособени позиции е нецелесъобразно предвид обема на работа, предполагащ, че обществената поръчка е възможно да бъде изпълнена в целия си обем от един изпълнител. При разделянето на поръчката на обособени позиции и в случай на избор на различни изпълнители по тях, ще се стигне до забавяне на строителството, което ще се отрази на обществеността, предвид значимостта на обекта, както и до затруднения на Възложителя за навременното въвеждане в експлоатация на обекта.-Разделянето на обществената поръчка на обособени позиции – проектиране и строителство е нецелесъобразно и би довело до затруднения за Възложителя. Провеждането на подобен вид поръчки с идентичен предмет е изрично предвидено в ЗОП, като възможност за съвместяването на проектирането и на строителството в една процедура. Разделянето на процедурата на обособени позиции ще доведе до различно начало на изпълнението на поръчките по обособените позиции, а оттам и до разминаване и необосновано отлагане на изпълнението на строителството. Дейностите, предмет на поръчката, са взаимно свързани по своята същност и в обем, позволяващ изпълнението им от един изпълнител. Дейностите по строителството и съответно техническото предложение за изпълнението им са в пряка зависимост от проектирането и предвидените при изготвянето на техническия проект решения. Възлагането на обществената поръчка на един изпълнител за изготвяне на технически проект и изпълнение на строителството, ще бъде предпоставка, осигуряваща в максимална степен координацията при изготвянето на техническия проект и последващото изпълнение на строителните дейности в съответствие с изискванията на Възложителя, което ще допринесе и до повишаване на качеството и завършването в срок на строителството. В настоящия случай за Възложителя не само не са налице предпоставки, налагащи разделянето на поръчката на обособени позиции, а противното би затруднило, както възлагането, така и извършването на текущ и последващ контрол при изпълнението на договора в последствие и е технически и икономически неоправдано. Неразделянето на обществената поръчка на обособени позиции не води до необосновано ограничаване на участието в нея, като същото няма да доведе до нарушаване на принципите на равнопоставеност и недопускане на дискриминация, свободна конкуренция, пропорционалност, публичност и прозрачност.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 2740096.49 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

19.03.2020 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Валентин Донев Вълканов

VIII.2) Длъжност

Управител