Версия за печат

00073-2020-0021

BG-Велико Търново:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

-- Извън списъка


Решение номер РД 24-44 от дата 18.03.2020 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000133634

BG321, Община Велико Търново, пл. Майка България № 2, За: Зорница Кънчева- Миладинова, Надя Петрова, Василена Георгиева, България 5000, Велико Търново, Тел.: 062 619/503/; 062 619/228/; 062 619/231/, E-mail: mop_vt@abv.bg, Факс: 062 619/231/

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): https://www.veliko-tarnovo.bg/bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): https://www.veliko-tarnovo.bg/bg/profil-na-kupuvacha/787/.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: Правно основание

Чл. 73, ал. 1 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Изграждане на нови и основно обновяване на съществуващи площадки за игра на открито”

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Предметът на обществената поръчка е изграждане на нови детски площадки на открито, в това число и тяхното проектиране, както и обновяване на вече съществуващите такива. Изграждането и въвеждането в експлоатация на нови площадки за игра, разположени на открито, както и основно обновяване на съществуващи площадки за игра, се извършва при условията и по реда на ЗУТ и Наредба № 1 за условията и реда за устройството и безопасността на площадките за игра. Видовете работи включват: демонтаж на съоръжения, направа на изкопи, доставка и монтаж на бордюри, плочи, павета; доставка и полагане на асфалт; полагане на бетон; боядисване; доставка и монтаж на пейки, беседки, фитнес уреди, ударопоглъщаща каучукова настилка, люлки, шведска стена и други съоръжения. Изпълнителят следва да използва качествени материали, придружени със съответните удостоверяващи документи за качество и произход. В обхвата на поръчката попада и гаранционната поддръжка на изградените площадки.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

ДА

Критериите, свързани с опазване на околната среда присъстват в: (бр.)
Критериите за подбор:

1

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Обществената поръчка е без обособени позиции по смисъла на ЗОП. Същата е неделима по своята същност предвид това, че в обхвата на дейностите по „изграждане/ обновяване на детски площадки за игра“ се включват видове работи, които са неделими и технологично свързани помежду си, обвързани в своята последователност, съобразени са с Техническата спецификация, нормативната уредба и са свързани със сложна организация на материални и човешки ресурси. Дейността по изграждане на нови детски площадки и основно обновяване на вече съществуващите такива е комплексна, включваща извършването на различни видове строителни дейности, както и доставка и монтиране на отделните съоръжения. Обемът на дейностите е такъв, че биха могли да бъдат изпълнени само от един изпълнител. При изпълнение на дейностите от един изпълнител възложителят ще получи максимално ниска цена. В тази връзка с цел качествено изпълнение, дейностите, предмет на поръчката, трябва да бъдат изпълнени от един икономически оператор. Като се е съобразил с разпоредбата на чл. 46, ал. 1 от ЗОП, възложителят е взел мотивирано решение да не разделя поръчката на обособени позиции. Това се обуславя от факта, че всички дейности, които следва да се реализират в рамките на изпълнение на договора, са от такова естество и са взаимосвързани по начин и в степен, които при разделяне на обособени позиции биха довели до съществени затруднения за постигане на желания краен резултат. При разделяне на обособени позиции има опасност изпълнението на поръчката прекомерно да се затрудни технически или да се оскъпи поради необходимостта от сложна координация между отделните изпълнители. Разделянето на обществената поръчка на обособени позиции е нецелесъобразно и би довело до затруднения за възложителя.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 500000 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Естеството на поръчката позволява достатъчно точно да се определи техническата спецификация и не са налице условията за провеждане на други процедури от посочените в чл. 18, ал. 1, т. 2 от ЗОП, което дава възможност обществената поръчка да бъде възложена по реда на откритата процедура, като всички заинтересовани лица могат да подадат оферта. Процедурата осигурява публичност и прозрачност, събиране на конкурентни оферти и постигане на ефективност при разходването на бюджетни средства.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП жалба може да се подаде до КЗК с копие и до Възложителя от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

18.03.2020 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

инж. Даниел Димитров Панов

VIII.2) Длъжност

Кмет на Община Велико Търново