Версия за печат

00827-2020-0003

BG-Кула:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

-- Извън списъка


Решение номер РД-18-55 от дата 17.03.2020 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000159629

BG311, Община Кула, ул. Възрадане №38, За: инж.Илинка Найденова, България 3800, Кула, Тел.: 00359 93832020, E-mail: obstinakula@abv.bg, Факс: 00359 93832020

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://obshtina-kula.com/bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): https://sop.bg/obshtina-kula-349/.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

"Избор на външни експерти към екипа за управление на проект „Закриване и рекултивация на съществуващо общинско депо за твърди битови отпадъци на територията на Община Кула"

IV.2) Обект на поръчката
Услуги
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Предметът на обществената поръчка е: „Избор на външни експерти към екипа за управление на проект „Закриване и рекултивация на съществуващо общинско депо за твърди битови отпадъци на територията на Община Кула“ Целта на настоящата обществена поръчка е Община Кула да избере външни експерти към екипа за управление на проект „Закриване и рекултивация на съществуващо общинско депо за твърди битови отпадъци на територията на Община Кула“, съгласно изискванията на Оперативна програма „Околна среда 2014 – 2020 г.“. Основна цел на услугата е да бъде предоставена консултантска подкрепа, чрез която да се гарантира цялостната организация и отчитане на инвестиционния проект до успешното приключване на АДБФП от страна на община Кула. Поръчката включва следните групи дейности: • Юридически услуги и правно-нормативно обезпечаване на проекта; • Съдействие на Възложителя за техническата реализация на проекта; • Администриране на проекта, контрол и мониторинг на изпълнението; • Дейности по финансово управление и отчитане на проекта. Обхватът на дейностите и изисквания към изпълнението на поръчката са съгласно Техническата спецификация – Приложение №1.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

ДА

Идентификация на проекта

Финансирането за настоящата обществена поръчка се осигурява по Оперативна програма „Околна среда“ 2014-2020. Настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка се открива при условията на чл.114 от ЗОП, като към датата на откриване на процедурата, не е осигурено финансиране за изпълнението й, тъй като Възложителят не е сключил административен договор за безвъзмездна финансова помощ (АДБФП) по Оперативна програма „Околна среда“ 2014-2020.

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

В съответствие с чл.46, ал.1 от ЗОП, Възложителят е преценил възможността за разделянето на обществената поръчка на обособени позиции. Съгласно § 29 от ДР на ЗОП, „обособена позиция" е такава част от предмета на обществената След обстойна и внимателна преценка е установено, че настоящата обществена поръчка се отнася до предоставяне на високоспециализирани услуги по управление на един инвестиционен проект, финансиран по Оперативна програма „Околна среда 2014-2020“ г. Изпълнението на поръчката изисква отлична единна координация на изпълнението на услугите от предложения експертен състав, в т.ч. чрез обособяване на йерархични и комуникационни връзки, които са от съществено значение за постигането на целите на поръчката и успешната реализация на инвестиционния проект. Механичното разделяне на поръчката на обособени позиции не е мотивирано нито от гледна точка на спецификата на дейностите, нито от гледна точка на постигането на целите на поръчката. Разделянето на поръчката на обособени позиции и потенциалното възлагане на отделни дейности на различни юридически или физически лица би застрашило цялостната организация и размило отговорността при изпълнението на поръчката. Във връзка с посоченото, основен съществен елемент за възлагането на една обща процедура е и обстоятелството, че предвидените за изпълнение дейности са систематично, икономически и технически неделими. С оглед на горепосоченото Възложителят е преценил, че с оглед ефективна организация на изпълнението и постигане на качествени резултати, разделянето на обществената поръчка на обособени позиции е нецелесъобразно.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 64960 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Видът на процедурата е избран съобразно прогнозната стойност и подхода на Възложителя да приложи висока степен на публичност и прозрачност при възлагането на услугата. Провеждането на предвиденото в ЗОП публично състезание гарантира в голяма степен публичността на възлагане изпълнението на поръчката, респективно прозрачност при разходването на финансовите средства. Посредством тази процедура се цели и защитаване на обществения интерес, като се насърчи конкуренцията и се създадат равни условия и прозрачност при провеждането й.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1 от ЗОП, жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл.100, ал.3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедура и/или решение за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

17.03.2020 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

д-р Владимир Неделков Владимиров

VIII.2) Длъжност

Кмет на Община Кула