Версия за печат

00210-2017-0013

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 121100421

BG411, Държавен фонд Земеделие, бул. Цар Борис III № 136, За: Теодора Маринова, България 1618, София, Тел.: 02 8187274, E-mail: op_dfz@dfz.bg, Факс: 02 9523567

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.dfz.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://dfz.bg/bg/client-profile/procedure-zop?YlvmS1RacnH797zA9WTVFlpL0dmi%2bqX3Z6OXGBhxGmlHuZcK%2buye8e1T%2bYWSFB1j7W8MPEMCQPpyJDP0y%2fwYYw%3d%3d.

I.2) Вид на възложителя

Друг: Държавна институция създадена със закон



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Доставки
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: РМФ-48 от 21.09.2017 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
210-2017-0013
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Обществената поръчка включва доставка на офис мебели и столове за нуждите на Държавен фонд „Земеделие“ по условията на Рамково споразумение № СПОР-7/15.03.2018 на Централния орган за покупки (ЦОП).


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 09-6400/27 от 04.06.2019 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

рамково споразумение

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, КООПЕРАЦИЯ ПАДНА, бул. Цариградско шосе № 139, България 1784, София, Тел.: 02 9766896, E-mail: zop@office1.bg, Факс: 02 9766879

Интернет адрес/и:

URL: https://www.office1.bg/.

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Обществената поръчка включва доставка на офис мебели и столове за нуждите на Държавен фонд „Земеделие“ по условията на Рамково споразумение № СПОР-7/15.03.2018 на Централния орган за покупки (ЦОП).

ІІI.6) Срок на изпълнение
Начална дата

04.06.2019 г. 

Крайна дата

31.12.2019 г. 

ІII.7) Стойност, посочена в договора
60000 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

26.02.2020 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
59934.91 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация

Номер на поръчката в РОП: 00210-2017-0013. Договорът е сключен след проведена процедура - вътрешен конкурентен избор по реда на чл. 82, ал. 3 и 4 от Закона за обществените поръчки (ЗОП), във връзка със сключено Рамково споразумение № СПОР-7/15.03.2018 г. на Централния орган за покупки (ЦОП). Обществената поръчка е проведена изцяло по електронен път в Системата за електронно възлагане на обществени поръчки (СЕВОП) на ЦОП.


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

17.03.2020 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Васил Георгиев Грудев
VII.2)
Длъжност: Изпълнителен директор