Версия за печат

00211-2020-0007

BG-Хасково:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

2. Строителство на сгради и съоръжения


Решение номер 7 от дата 16.03.2020 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000903946

BG422, Кмет на Община Хасково, пл. Общински №1, За: инж. Лора Чучулева, България 6300, Хасково, Тел.: 038 603318, E-mail: zop@haskovo.bg, Факс: 038 664110

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.haskovo.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://profil.haskovo.bg:1111/d/d722375c918369c00f2b0007bc1fba0a.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„ОСНОВЕН РЕМОНТ НА ПРИЛЕЖАЩИ ВЪНШНИ ПРОСТРАНСТВА КЪМ СУ „СВ. ПАИСИЙ ХИЛЕНДАРСКИ“, ПО ПРОЕКТ „КРАСИВА БЪЛГАРИЯ”

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Описание на дейностите по изпълнение на видовете работи: СУ „Паисий Хилендарски“ се намира в УПИ І, кв.171 по плана на гр. Хасково, граничещ с общински път от изток, запад, север и юг. В имота има съществуващи сгради, площадки и игрища за нуждите на училището. Съществуващото положение на прилежащите външни пространства в двора е следното: износена и компрометирана асфалтова настилка на игрища и обслужващ ги път, аварийно състояние със силно компрометирани, разрушени носещи конструкции на трибуни и стълбищни рамене, прилежащи към игрищата, непозволяващо ползване по предназначение. Предмет на настоящата поръчка е ремонт на прилежащата инфраструктура на училището, включваща частично премахване, изграждане и ремонтиране на компрометирани монолитни стълбища и трибуни към спортни игрища, изграждане на нови подпорни стени, полагане на нова бетонна настилка, полагане на нова асфалтова настилка по игрища, ситуирани в югоизточната част на имота. Предвижда се цялостно разрушаване и премахване на съществуващите бетонни трибуни и стълбищни рамене. Съществуващата асфалтова настилка ще се фрезова, ще се изпълни битумен разлив и полагане на нов асфалт с дебелина 6 см. Предвижда се изпълнение на нови трибуни, стълбищни рамена и подпорна стена в горния край на трибуните със монолитна стоманобетонова конструкция. Предвидено е стоманобетоновите елементи да се изпълняват с бетон клас С20/25. Бетонът за стълбища и трибуни е предвиден с добавки за водонепропускливост и за видим бетон. Армираната стоманобетонова настилка на кота +185,50 се предвижда да се изпълни с дебелина 12см. Същата се нарязва на карета 145/300см с дълбочина на фугата 1/3 от дебелината на настилката (4см) и широчина на фугата 1 см. При изпълнението на трибуните ръбовете да се заоблят. При изпълнението да се използва кофраж за видим бетон. Да се получат гладки повърхности след декофриране.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Предметът на обществената поръчка включва основен ремонт на прилежащите външни пространства към СУ "Паисий Хилендарски", като предвидените дейности са свързани технологично, предвид което е нецелесъобразно разделянето на поръчката на обособени позиции.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 199221.42 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Естеството на поръчката позволява достатъчно точно да се определят техническите спецификации, което дава възможност обществена поръчка да бъде обявена по реда на процедурата публично състезание, доколкото не се надхвърля прага определен в чл. 20, ал. 1 от ЗОП.С избраната процедура се постига реализиране на целите и принципите на ЗОП, а именно: осигуряване на ефективност при разходване на бюджетните средства, публичност, прозрачност, свободна и лоялна конкуренция, равнопоставеност, недопускане на дискриминация.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

1.Средствата по обществената поръчка са осигурени съгласно Споразумение №РД 09-49/14.02.2020 г. между Община Хасково и Министерство на труда и социалната политика за финансиране по Проект „Красива България”. 2.ИЗИСКВАНИЯ НА ПРОЕКТ „КРАСИВА БЪЛГАРИЯ“: 2.1.Избраният за изпълнител участник трябва да осигури наемане на регистрирани в ДБТ безработни при реализиране на обекта, които са част от общия състав работници, при спазване на следните изисквания: a)При срок за изпълнение на договора за СМР 4 (четири) месеца: •Да осигури 49 /четиридесет и девет/ човекомесеца труд, положен от общия състав работници за срока на изпълнение на договора за СМР, като поддържа на трудов договор 12 /дванадесет/ среден месечен брой работници на обекта; • Задължително да осигури 12 (дванадесет) човекомесеца труд, положен от наети от ДБТ безработни лица, независимо от квалификацията им, за срока на изпълнение на договора за СМР, като поддържа на трудов договор 3 (три) среден месечен брой безработни лица. b)Броят на общия състав работници, в т.ч. и на наетите безработни лица са изчислени на база изготвената за обекта Експертна оценка. 2.2. Избраният за изпълнител участник трябва да осигури изплащане на заплати и внасяне на осигурителни вноски, на база минимален месечен размер на осигурителния доход по основни икономически дейности и квалификационни групи професии, съгласно Приложение №1 от Закона за бюджета на държавното обществено осигуряване; 2.3. Избраният за изпълнител участник трябва да осигури реалистично съотношение между квалифицирани и неквалифицирани работници; 2.4. Избраният за изпълнител участник трябва да осигури застраховане (валидно за целия период на договора за СМР) по Наредбата за задължително застраховане на работниците и служителите за риска „трудова злополука“ на всички работещи на обекта, вкл. на наетите безработни лица.

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

16.03.2020 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Станислав Насков Дечев

VIII.2) Длъжност

Кмет на Община Хасково