Версия за печат

02711-2020-0077

BG-гр. Смядово:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

53. Растениевъдство


Решение номер 79 от дата 16.03.2020 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 2016174120042

BG333, Държавно горско стопанство Смядово - Териториално поделение на Североизточно държавно предприятие ДП Шумен, ул. Ришки проход 2, За: Александрина Карева, България 9820, гр. Смядово, Тел.: 05351 2280, E-mail: dgs.smiadovo@dpshumen.bg, Факс: 05351 2280

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.dgssmiadovo.sidp.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): https://dgssmiadovo.sidp.bg/182020-atu/.

I.2) Вид на възложителя

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Друг: чл. 165 и чл.174 от Закона за горите


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

“Агротехнически услуги-дискуване, косене и др. за нуждите на ТП „ДГС Смядово“ за срок от една година, считано от датата на подписване на договора“

IV.2) Обект на поръчката
Услуги
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Извършване на агротехнически услуги, свързани с почвообработване и засяване на дивечови ниви, собственост на стопанството, както следва: Косене - с прогнозна площ 30 дка; Двукратно дискуване - с прогнозна площ 40 дка; Сеитба - с прогнозна площ 40 дка; Заграпване - с прогнозна площ 40 дка; Торене - с прогнозна площ 40 дка; Почистване с шредер - с прогнозна площ 40 дка;

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

По преценка на Възложителят, настоящата обществена поръчка не предполага възможност за разделяне на обособени позиции, предвид естеството и обема на доставка на същата.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 4210 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

ДА

Обща стойност на поръчката, част от която се възлага с настоящата процедура:
Стойност, без да се включва ДДС: 172710 BGN
Списък на останалите процедури с кратко описание на техния предмет

ТП посочени съгласно т. 15 на Раздел II "Услуги" на Приложение 1 към Заповед 414/11.12.2019г. на Директора на СИДП ДП Шумен;


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Съгласно разпоредбата на чл. 20, ал. 2, т. 2, когато планираната за провеждане обществена поръчка, касаеща доставка/услуга е на стойност равна или по-висока от 70000 лева без вкл. ДДС до прага на чл. 20, ал. 1, т. 1, б. "б" от ЗОП за цялото ДП, за възложителят не са налице основания за провеждане на друг вид процедура, освен избраната. Посредством тази процедура се цели и защитаване на обществения интерес, като се насърчи конкуренцията и са създадат равни условия и прозрачност при провеждане на процедурата.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

Когато участника, определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица, същия следва да извърши регистрация на юридическо лице.Всеки участник/кандидат има право да прецени дали ще използва подизпълнител/и. В този случай, той трябва да посочи в заявлението за участие, кой ще е неговия подизпълнител, какви дейности от предмета на поръчката ще изпълнява и какъв е делът им. Подизпълнителите трябва да отговарят на съответните критерии за подбор, съобразно вида и дела на поръчката, които ще изпълняват, като съгласно чл. 66, ал. 2 от ЗОП за тях не трябва да са налице основания за отстраняване. Възложителят може да изиска замяна на подизпълнител преди сключването на договора за обществена поръчка, поради промяна в обстоятелства, подизпълнителя не отговаря на някое от условията по чл. 66, ал. 2 от ЗОП. След сключване на договора за обществена поръчка възниква задължение за сключване на договор за подизпълнение. Той се представя на възложителя и се публикува в профила на купувача. Подизпълителите нямат право да превъзагат дейности, предмет на договора за обществена поръчка. Отговорността за изпълнение на договора за обществена поръчка е изцяло на изпълнителя. Когато частта от поръчката, която се изпълнява от подизпълнители, може да бъде издадена, като отделен обект на изпълнителя или възложителя, заплащането на тази част се извършва директно към подизълнителя на обществената поръчка, съгласно чл. 66 ал. 8-10 от ЗОП. Когато подизпълнтел на обществената поръчка не изпълнява частта от поръчката си като отделен обект на изпълнителя или възложителя, възложителят извършва плащанията към него след като бъдат представени доказателства, че кандидата, определен за изпълнител е заплатил на подизпълнителя, стойността на изпълнените от него ангажименти по договора за изпълнение. Изпълнителят може да заменя и включва подизпълнители по всяко време на изпълнение на поръчката, когато са изпълнени едновременно следните законови изисквания: За новия подизпълнител не са налице основания за отстраняване в процедурата; и Новият подизпълнител отговаря на критериите за подбор по отношение на вида и дела на дейностите, които ще изпълнява. В срок до 3 дни от сключването на договор за подизпълнение или на допълнително споразумение за замяна/включване на подизпълнител изпълнителят изпраща копие на договора или на допълнителното споразумение на възложителя заедно с доказателства, че са изпълнени условията по чл. 66, ал. 14 от ЗОП.

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Съгласно чл.196, ал.1 от ЗОП на обжалване подлежи всяко решение на възложителите по процедура за възлагане на обществена поръчка. Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл.100, ал.3 от ЗОП, съгласно разпоредбата на чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

16.03.2020 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

инж. Сава Маринов Савов

VIII.2) Длъжност

Директор