Версия за печат

00640-2020-0014

BG-София:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

14. Инженерство, профил Транспорт


Решение номер РД 40-60 от дата 13.03.2020 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000670680

BG411, Софийски университет Св. Климент Охридски, бул. Цар Освободител № 15, За: Петър Станулов, доц. Кръстанка Маринова, България 1504, София, Тел.: 02 9308541, E-mail: op@admin.uni-sofia.bg, Факс: 02 9460255

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.uni-sofia.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): https://www.uni-sofia.bg/index.php/bul/universitet_t/administraciya/otdel_obschestveni%20por_chki/profil_na_kupuvacha.

I.2) Вид на възложителя

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Образование


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: Правно основание

Чл. 73, ал. 1 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Доставка, инсталиране и въвеждане в експлоатация на лабораторна и измервателна апаратура за лабораторен комплекс «Наноструктурирани материали и Дисперсни системи» във Факултет по химия и фармация на СУ „Св. Климент Охридски“, по проект BG05M2OP001-1.002-0023, Център за компетентност "Интелигентни мехатронни, eко- и енергоспестяващи системи и технологии", по процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ, съфинансирана от Европейския фонд за регионално развитие (ЕФРР) по Приоритетна ос 1 „Научни изследвания и технологично развитие“ на Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж“ 2014-2020 г. включваща четири обособени позиции:

IV.2) Обект на поръчката
Доставки
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Обектът на обществената поръчка е „доставка на стоки“ по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 2 от ЗОП. Изпълнител следва да осигури доставка, инсталиране и въвеждане в експлоатация, обучение за управление и гаранционно обслужване на лабораторна и измервателна апаратура за нуждите на проект BG05M2OP001-1.002-0023 на: Об. поз. 1: 1 бр. Оптична приставка (микроскопски модул) за реометър; Об. поз. 2: 1 бр. Елипсометър с БАМ за определяне и визуализация на обекти с малки латерални размери; Об. поз. 3:1 бр. Диференциален термичен анализатор с термогравиметрия и мас-спектрометър Об. поз. 4: 1 бр. настолен Сканиращ електронен микроскоп.Изпълнението на поръчката включва 3 етапа. 1) Доставката на апаратурата в сградата на Факултет по химия и фармация (ФХФ) на СУ “Св. Климент Охридски”. 2) Инсталиране, настройка и въвеждане в експлоатация на апаратурата от квалифициран персонал на участника и демонстриране на заявените параметри на апаратурата. 3) Обучение за управление, проведено от квалифициран персонал на участника на специалист на възложителя. Приключването на всеки един от етапите ще се удостоверява с подписване на приемо-предавателен протокол от надлежни представители на изпълнителя и възложителя. Целта на обществената поръчка е да се осигури доставка на технологично специализирана апаратура и инсталирането й в лабораторен комплекс „Наноструктурирани материали и Дисперсни системи“, който е предвиден за изграждане в сградата ФХФ на СУ. Доставената научната апаратура е предвидена за реализация на целите на проект BG05M2OP001-1.002-0023 Център за компетентност "Интелигентни мехатронни, eко- и енергоспестяващи системи и технологии". Функционалните характеристики на апаратурата, заложени в техническите спецификации към тази документация, са в тясна връзка с одобрената по проекта работна програма, предвидените методи за извършване на научните изследвания и необходимите параметри на апаратурата за постигане на поставените цели, за което е отпуснато съответно финансиране. Подробно описание на изискванията към изпълнението на поръчката, параметрите на АПАРАТУРАТА, количествата и стойностите се съдържа в част II. „ИЗИСКВАНИЯ КЪМ ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА ПОРЪЧКАТА. ТЕХНИЧЕСКИ СПЕЦИФИКАЦИИ“ от документацията.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

ДА

Идентификация на проекта

Настоящата обществена поръчка се финансира от проект BG05M2OP001-1.002-0023 за Център за компетентност "Интелигентни мехатронни, eко- и енергоспестяващи системи и технологии" по процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ, съфинансирана от Европейския фонд за регионално развитие (ЕФРР) по Приоритетна ос 1 „Научни изследвания и технологично развитие“ на Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж“ 2014-2020 г.

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 776666 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Провеждането на предвидената в ЗОП открита процедура гарантира в най-голяма степен публичността на възлагане изпълнението на поръчката, респ. прозрачността при разходването на финансовите средства по Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж“ 2014-2020 г. С цел да се осигури максимална публичност, респективно да се постигнат и най-добрите за Възложителя условия, настоящата обществена поръчка се възлага именно по посочения вид процедура, целта на която, от друга страна, е да защити обществения интерес, посредством осъществяване на контрол върху разходването на средства от фондовете на Европейския съюз и едновременно с това да насърчи конкуренцията, като създаде равни условия и прозрачност при участие в процедурата. При провеждане на настоящата процедура по възлагане в максимална степен ще бъдат съблюдавани принципите на добро финансово управление, а именно: икономичност и ефективност.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Жалби се подават пред Комисията за защита на конкуренцията по реда на чл. 196 от ЗОП, при спазване на срока посочен в чл. 197, ал. 1 и ал. 2 от ЗОП. Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗДП срещу решението за отхвърляне на процедурата, съгласно разпоредбата на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

13.03.2020 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

проф. дфн Анастас Георгиев Герджиков

VIII.2) Длъжност

РЕКТОР