Версия за печат

00172-2020-0001

BG-с.Хитрино:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

2. Строителство на сгради и съоръжения


Решение номер Р-3 от дата 13.03.2020 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000931422

BG333, Община Хитрино, ул.Възраждане № 45, За: Ахмед Ахмед-зам.кмет на община Хитрино, България 9780, с.Хитрино, Тел.: 05341 2250, E-mail: kmet@hitrino.org, Факс: 05341 2120

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.hitrino.org/.

Адрес на профила на купувача (URL): https://sop.bg/hitrino-809/.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

ДГ „Червената шапчица” с.Тимарево – благоустрояване на дворното пространство, ПО ПРОЕКТ „КРАСИВА БЪЛГАРИЯ”

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Предмет на настоящата обществена поръчка е ДГ „Червената шапчица” с.Тимарево – благоустрояване на дворното пространство, ПО ПРОЕКТ „КРАСИВА БЪЛГАРИЯ”. При изпълнение на строителните работи, предмет на поръчката, Изпълнителят се задължава: Да изпълни СМР/СРР в договорения срок, като организира и координира цялостния процес в строителството, съгласно:проекта за заснемане на обекта; офертата с приложенията към нея; действащата нормативна уредба, вкл. нормите по ЗБУТ; правилата на ПКБ; Да влага в строителния процес, при изпълнението на СМР/СРР на обекта, само нови качествени материали, конструкции и изделия, отговарящи на техническите изисквания на Европейския съюз и по БДС; Да обезпечи работата си с необходимите машини и съоръжения; Да съставя всички актове и протоколи по време на строителството, като използва образците на документи на ПКБ

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Основен мотив за неразделяне на обществената поръчка на обособени позиции е фактът, че дейностите по изпълнение на поръчката са систематично свързани, поради което обществената поръчка следва да бъде изпълнена от един изпълнител и не е целесъобразно нейното разделяне на обособени позиции, тъй като това ще доведе до затруднения при изпълнението и отчитането на работите по проекта.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 124272.64 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Съгласно разпоредбата на чл. 20, ал. 2, т. 1 от ЗОП, когато планираната за провеждане поръчка, за строителство е на стойност от 270 000 лв. до 10 000 000 лв. без вкл. ДДС, Възложителят провежда някоя от предвидените в чл. 18, ал. 1, т. 12 или 13 на ЗОП процедури. В настоящият случай, прогнозната стойност на обществената поръчка е в размер на е 124272,64 лв. без ДДС . Предвид обстоятелството, че не са налице условията за провеждане на пряко договаряне, безспорно е налице възможност и условия обществената поръчка да бъде възложена по предвидения в ЗОП ред за провеждане на публично състезание. Провеждането на предвиденото в ЗОП публично състезание, гарантира в най-голяма степен публичността на възлагане изпълнението на поръчката, респ. прозрачността при разходването на публични средства. С цел да се осигури максимална публичност, респективно да се постигнат и най-добрите за Възложителя условия, настоящата обществена поръчка се възлага именно по посочения вид процедура. Посредством тази процедура се цели и защитаване на обществения интерес, като се насърчи конкуренцията и са създадат равни условия и прозрачност при провеждане на процедурата.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

Средствата са съгласно Споразумение № РД09-27/12.02.2020 г. между Община Хитрино и Министерство на труда и социалната политика за финансиране по Проект „Красива България”.

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Настоящото Решение подлежи на обжалване пред Комисията за защита на конкуренцията. На основание чл.197, ал.1, т.4 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичане срока по чл.179- срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за изменение на допълнителна информация.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

13.03.2020 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Ахмед Мехмед Ахмед- Упълномощен със Заповед № РД-330/14.11.2019 год

VIII.2) Длъжност

Заместник кмет на община Хитрино