Версия за печат

00182-2020-0004

BG-с. Венец:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

10. Инженерство, профил Пътно/транспортно строителство


Решение номер 074 от дата 09.03.2020 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000931397

BG333, Община Венец, Община Венец, ул. „Кирил и Методий“ № 24, За: Илхан Сали - Зам.-Кмет УТСЕ, България 9751, с. Венец, Тел.: 05343 2191, E-mail: obs_vn@abv.bg, Факс: 05343 8980

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.venets.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): www.venets.bg/bg/administration/1234.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Инженеринг – проектиране, изпълнение на строително-монтажни работи и упражняване на авторски надзор на обект „Рехабилитация на улици в населени места с. Борци, с. Боян, с. Габрица, с. Изгрев и с. Капитан Петко на територията на Община Венец””

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Предмет на настоящата обществена поръчка е проектиране, изпълнение на строително-монтажни работи и упражняване на авторски надзор на обект: „Рехабилитация на улици в населени места с. Борци, с. Боян, с. Габрица, с. Изгрев и с. Капитан Петко на територията на Община Венец””, включващ следните подобекти: Подобект: „Рехабилитация на ул. „Еверест“ – юг, с. Борци“ с дължина 420 м и ширина 4.50 м; Подобект: „Рехабилитация на ул. „Дъбрава“ - участък 3 /изток/, с. Борци“ с дължина 160 м и ширина 4 м; Подобект: „Рехабилитация на ул. „Тича“, с. Боян“ с дължина 160 м и ширина 4 м; Подобект: „Рехабилитация на ул. „Китка“, с. Боян“ с дължина 480 м и ширина 4 м; Подобект: „Рехабилитация на ул. „Мир“, с. Боян“ с дължина 180 м и ширина 4 м; Подобект: „Рехабилитация на ул. „Тича“, с. Габрица“ с дължина 280 м и ширина 4 м; Подобект: „Рехабилитация на ул. „Васил Левски“, с. Габрица“ с дължина 280 м и ширина 5 м; Подобект: „Рехабилитация на ул. „Тича“, с. Изгрев“ с дължина 200 м и ширина 4 м; Подобект: „Рехабилитация на ул. „Дунав“, с. Изгрев“ с дължина 240 м и ширина 4 м; Подобект: „Рехабилитация на ул. „Охрид”, с. Изгрев“ с дължина 70 м и ширина 4 м; Подобект: „Рехабилитация на ул. „Приказна“, с. Капитан Петко“ с дължина 140 м и ширина 8.30 м, в това число: ДЕЙНОСТ I. РАЗРАБОТВАНЕ НА ИНВЕСТИЦИОНЕН ПРОЕКТ: Проектирането на всеки един от подобектите ще се извърши еднофазно – „Технически проект“ в следните части: Част „Геодезия”; Част „Пътна“; Част: „Временна организация на движението по време на строителството”; Част „План за безопасност и здраве”; Част: „План за пожарна безопасност”; Част: „План за управление на строителните отпадъци“; Част: „Проектно-сметна документация; Техническият проект се предава в 5(пет) оригинални екземпляра на хартиен носител и 1 (едно) копие на електронен носител в пълен обем и съдържание, в pdf, dwg, word, xlsx или екв. формати. ДЕЙНОСТ II. ИЗПЪЛНЕНИЕ НА СМР: Предвиждат се следните основни видове строително монтажни работи/строителните операции: Подобект: „Рехабилитация на ул. „Еверест“ – юг, с. Борци“ - Строително-монтажни работи (СМР) по полагане на уличната настилка (асфалтова); Подобект: „Рехабилитация на ул. „Дъбрава“ - участък 3 /изток/, с. Борци“ - СМР по полагане на уличната настилка (асфалтова); СМР по изграждане на съоръжения. Подобект: „Рехабилитация на ул. „Тича“, с. Боян“ - СМР по полагане на уличната настилка (асфалтова); СМР по укрепване на съоръжения. Подобект: „Рехабилитация на ул. „Китка“, с. Боян“ - СМР по полагане на уличната настилка (асфалтова); Подобект: „Рехабилитация на ул. „Мир“, с. Боян“ - СМР по полагане на уличната настилка (асфалтова); Подобект: „Рехабилитация на ул. „Тича“, с. Габрица“ - СМР по полагане на уличната настилка (асфалтова); Подобект: „Рехабилитация на ул. „Васил Левски“, с. Габрица“ - СМР по полагане на уличната настилка (асфалтова); СМР по възстановяване на съоръжения. Подобект: „Рехабилитация на ул. „Тича“, с. Изгрев“ - СМР по полагане на уличната настилка (асфалтова). Подобект: „Рехабилитация на ул. „Дунав“, с. Изгрев“ - СМР по полагане на уличната настилка (асфалтова). Подобект: „Рехабилитация на ул. „Охрид”, с. Изгрев“ - СМР по полагане на уличната настилка (асфалтова). Подобект: „Рехабилитация на ул. „Приказна“, с. Капитан Петко“ - СМР по полагане на уличната настилка (асфалтова). ДЕЙНОСТ III. УПРАЖНЯВАНЕ НА АВТОРСКИ НАДЗОР ПРИ ИЗПЪЛНЕНИЕ НА СМР: Упражняване на авторски надзор по време на строителството на обектите ще бъде осъществяван от проектантските екипи, изготвили техническата документация по смисъла на ЗУТ или оправомощени от тях правоспособни лица, съгласно Закона за КИИП и Наредба № 4 от 21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

ДА

Критериите, свързани с опазване на околната среда присъстват в: (бр.)
Техническата спецификация:

1

Критериите за подбор:

1

Изискванията при изпълнение на договора (клаузи в проекта на общи договорни условия:

1

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Настоящата поръчка е за инженеринг - т.е. проектирането и изпълнението на строителството се възлагат с един договор, на един изпълнител. Целта е да се осигури бързина при изпълнението на строителството, тъй като при инженеринга се спестява време като не се провеждат отделни процедури за избор на проектант и за избор на строител. Предметът на поръчката представлява комплекс от взаимосвързани и взаимозависими строителни дейности, които следва да бъдат извършени в определена технологична последователност, като са технологично и времево неделими. Необходимо е да се осигури работеща синхронизация на различните строително-монтажни работи и дейности и се изисква разработване на единна и цялостна концепция за изпълнение на предмета на поръчката. Именно поради това, възлагането на поръчката на един изпълнител е оптималният вариант от техническа и организационна гледна точка и минимизира значително риска недостатъчната координация на различни изпълнители да доведе до неправилно, забавено или некачествено изпълнение. Едновременното участие на екипи и техника на различни изпълнители на обекта, би изисквало полагането на големи усилия и ангажирането на сериозни ресурси, както от страна на възложителя, така и от изпълнителите, за координиране на работата, обезпечаване на безопасни условия и осъществяване на контрол върху изпълнението. Нещо повече, за изпълнението на определени дейности, такова едновременно участие на екипи и техника, е технологично невъзможно. Изпълнението на подобни обекти неминуемо предполага затваряне за определени времеви периоди на някои улици и създаване на временни затруднения за населението. Досегашната практика при изпълнението на подобни обекти в общината, показва, че качественото, срочно и законосъобразно изпълнение на предмета на поръчката, съчетано със създаване на минимални неудобства за местното население, предполага изпълнението на обекта от един основен строител, който е отговорен за създадената организация и има цялостно наблюдение върху изпълнението на всички улични участъци, включени в предмета на поръчката. От друга страна участието в обществената поръчка може да се осъществи по всички предвидени от закона начини, включително от обединение или с един или повече подизпълнители, което дава достатъчно възможности за осигуряване на конкурентна среда. Разделянето на обществената поръчка на обособени позиции би било нецелесъобразно за възложителя, тъй като създава реална опасност от възникване на прекомерни технически трудности при реализирането й и от оскъпяването на отделните видове дейности.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 541625 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Съгласно разпоредбата на чл. 20, ал. 2, т. 1 от ЗОП, когато планираната за провеждане поръчка, за строителство е на стойност от 270 000 лв. до 10 000 000 лв. без вкл. ДДС, Възложителят провежда някоя от предвидените в чл. 18, ал. 1, т. 12 или 13 на ЗОП процедури. В настоящият случай, прогнозната стойност на обществената поръчка е в размер на 541 625,00 лв. (петстотин четиридесет и една хиляди шестстотин двадесет и пет лв.) без вкл. ДДС. Предвид обстоятелството, че не са налице условията за провеждане на пряко договаряне, безспорно е налице възможност и условия обществената поръчка да бъде възложена по предвидения в ЗОП ред за провеждане на публично състезание. Провеждането на предвиденото в ЗОП публично състезание, гарантира в най-голяма степен публичността на възлагане изпълнението на поръчката, респ. прозрачността при разходването на публични средства. С цел да се осигури максимална публичност, респективно да се постигнат и най-добрите за Възложителя условия, настоящата обществена поръчка се възлага именно по посочения вид процедура. Посредством тази процедура се цели и защитаване на обществения интерес, като се насърчи конкуренцията и са създадат равни условия и прозрачност при провеждане на процедурата.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

Настоящата обществена поръчка ще се финансира със средства предоставени на община Венец от централния бюджет за 2019 г., на основание чл.1, ал.1, т. 118 от Постановление № 348 от 18.12.2019 г. на Министерски съвет за одобряване на допълнителни разходи/трансфери за 2019 г.

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Настоящото Решение подлежи на обжалване пред Комисията за защита на конкуренцията. На основание чл.197, ал.1, т. 4 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 - срещу решението за откриване на процедурата.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

09.03.2020 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Фатме Аптула Сали

VIII.2) Длъжност

Заместник - кмет на община Венец, упълномощена със Заповед № 189/01.08.2017 г. на Кмета на Община Венец