Версия за печат

00233-2020-0021

BG-София:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

14. Инженерство, профил Транспорт


Решение номер 22 от дата 06.03.2020 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 130823243

BG411, ДП Национална компания Железопътна инфраструктура, бул. Княгиня Мария Луиза 110, За: Десислава Славчева, България 1233, София, Тел.: 02 9323079, E-mail: d.slavcheva@rail-infra.bg, Факс: 02 9310663

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.rail-infra.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://rail-infra.bg/профил-на-купувача/.

I.2) Вид на възложителя

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Друг: поддържане на жп инфраструктура


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: Правно основание

Чл. 73, ал. 1 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Модернизация на тягова подстанция Враца, прилежащите и секционни постове Моравица и Криводол, подмяна гарови разединители на спирка Моравица, в гари Руска Бяла, Враца, Бели Извор и Криводол както и изграждането на системата за телеуправление и телесигнализация /SCADA/, включване на тяговата подстанция, секционните постове и гаровите разединители към нея, въвеждането в експлоатация с разрешение за ползване на строителството, както и гаранционно поддържане и сервизно обслужване за период от 10 години”

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

ЕТАП I – Проектиране и включва следните основни дейности: Изготвяне на технически и работен проект по всички части за модернизация на тягова подстанция Враца, прилежащите и секционни постове Моравица и Криводол, гарови разединители на спирка Моравица, в гари Руска Бяла, Враца, Бели Извор и Криводол както и играждането на системата за телеуправвление и телесигнализация /SCADA/.Етап І завършва с получаване на Разрешение за строеж и работен проект за строителство.ЕТАП II – изпълнение на строително монтажни работи по одобрения работен проект от Етап I от датата на подписване на протокол за откриване на строителна площадка и за определяне на строителна линия и ниво, до подписване констативен акт за установяване годността за приемане на строежа (приложение №15) без забележки съгласно Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството (обн., ДВ, бр. 72 от 2003 г.) на Министъра на регионалното развитие и благоустройството. Етап ІІ завършва с приемане на строежа (приложение №15) без забележки съгласно Наредба №3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството (обн., ДВ, бр.72 от 2003 г.) на Министъра на регионалното развитие и благоустройството. ЕТАП III – Гаранционно поддържане и сервизно обслужване – 10 години от датата на издаване разрешение за ползване от ДНСК. Етап ІІІ завършва с изтичане на срока на договора.Пълното опис.на изискв.на Възл.е посоч.в ТС-Пр.№1 към докум.за участие.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

ДА

Идентификация на проекта

Механизъм за свързване на Европа.

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Обществената поръчка е е обективно неделима поради естеството,обема и характера на предвидените за изпълнение дейности. Поради комплексната обвързаност при изпълнение на дейностите по проектиране и строителство и изграждането на системата за телеуправление и телесигнализация SKADA и модернизацията на един секционен пост е нецелесъобразно разделянето на поръчката на обособени позиции, тъй като това ще доведе до технически и технологични затруднения при изпълнението и до затруднения за възложителя за навременно въвеждане на обекта в експлоатация.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 15010395.35 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Съгласно разпоредбата на чл. 20, ал. 1, т. 1, буква “а” от ЗОП, когато планираната за провеждане поръчка за строителството е на стойност равна или по-голяма от 10 000 000 лв. без ДДС , възложителят провежда някоя от предвидените в чл. 18, ал. 1, т. 1-11 от ЗОП процедури. В настоящия случай, прогнозната стойност на обществената поръчка е в размер на 13 723 945,85 лева с включени непредвидени разходи в размер на 10 % от договорната цена за СМР/Етап ІІ. Предвид обстоятелството, че не са налице условията за провеждане на състезателен диалог или някоя от процедурите на договаряне, налице са условията обществената поръчка да бъде възложена по предвидения в ЗОП ред за провеждане на открита процедура. Провеждането на предвидената в ЗОП открита процедура гарантира в най-голяма степен публичността на възлагане изпълнението на поръчката, респ. прозрачността при разходването на финансовите средства. С цел да се осигури максимална публичност, както и да се постигнат и най-добрите за възложителя условия, настоящата обществена поръчка се възлага именно по посочения вид процедура. Посредством тази процедура се цели и защитаване на обществения интерес, като се насърчи конкуренцията и се създадат равни условия и прозрачност при провеждане на процедурата.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

https://www.rail-infra.bg/профил-на-купувача/текущи-процедури/?YlvmS1RacnH797zA9WTVFlpL0dmi%2bqX3Z6OXGBhxGmlHuZcK%2buye8e1T%2bYWSFB1j7W8MPEMCQPrBMOSDVRbxnQ%3d%3d Прогнозната стойност в размер на 15 010 395,35 лева без ДДС е с включени непредвидени разходи в размер на 10% от договорната цена за СМР/Етап ІІ. Срокът за изпълнение на поръчката е над 60 месеца, поради това че в срокът за изпълнение на Договора е включена „Гаранционно поддържане и сервизно обслужване“ с продължителност от 120 месеца, което ще обезпечи правилната поддръжка на всички съоръжения, в съответствие с гаранционните изисквания от избрания Изпълнител. Съгласно чл.20, ал.4 т.1 от Наредба №2 от 31 юли 2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти, минималните гаранционни срокове за всички видове новоизпълнени строителни конструкции на сгради и съоръжения, включително и за земната основа под тях е 10 години. За да бъдат в сила гаранционните условия за срока на гаранция и за да осигури продължителен живот на изградените сгради и съоръжения, възложителя възлага на изпълнителя извършване на „Гаранционно поддържане и сервизно обслужване“ за срок от 10 години (120 месеца), която продължителност се определя въз основа на чл.20, ал.4 т.1 от Наредба №2.

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП - в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл.100, ал.3 от ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

09.03.2020 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

инж. Красимир Христов Папукчийски

VIII.2) Длъжност

Генерален директор