01564-2020-0001
Технически редакции | ||
06.03.2020 10:14 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
06.03.2020 10:13 ч. : | 06/03/2020 09:59 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
06.03.2020 10:13 ч. : | 06/03/2020 09:59 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-с. Чупрене:
Решение за откриване на процедура
10. Инженерство, профил Пътно/транспортно строителство
І: Възложител
Публичен
BG311, Община Чупрене, ул. Асен Балкански №55, За: Анжело Добричов, България 3950, с. Чупрене, Тел.: 09327 2580, E-mail: ob_chuprene@abv.bg, Факс: 09327 2402
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): www.chuprene.com/.
Адрес на профила на купувача (URL): https://info-m.eu/chuprene/?cat=54.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
ІI: Откриване
Откривам процедура
за възлагане на обществена поръчка
НЕ
Публично състезание
IІI: Правно основание
IV: Поръчка
"Ремонт и рахабилитация на улична мрежа в населените места на територията на община Чупрене"
Предметът на процедурата касае изпълнение на строително-монтажни работи по реконструкция и рехабилитация на улици и тротоари в населени места от община Чупрене - на ул.4 с.Горни Лом и на улици – ул.8, ул.11, ул.13, ул.15, ул.16, ул.23 и ул.32 с.Чупрене.
НЕ
НЕ
НЕ
С оглед на предоставената в чл. 46, ал. 1 от ЗОП възможност Възложителят е преценил че разделянето предмета на настоящата поръчка на обособени позиции е икономически нецелесъобразно и технически неиздържано, доколкото дейностите, предмет на поръчката са в състояние на зависимост една с друга по отношение на време и методи на изпълнение. Специфична характеристика на настоящата обществена поръчка е че строителството обхваща изпълнението на ремонтни дейности на територията на двете най-големи населени места в община Чупрене, които съставляват повече от 50% от територията на общината. Това налага работите да бъдат извършвани поетапно, в противен случай това би блокирало цялата община Чупрене. Съответно всички временни неудобства от строителството – шум, запрашеност, затруднен трафик, ограничения в маршрутите вследствие на времената организация на движението, изискват строително-ремонтните работи да не се изпълняват едновремено. Всичко това обуславя необходимостта дейностите да се извършат от един изпълнител, който да предложи комплексен подход и оранизация на работния процес в технологична последователност и време, по начин, който да елеминира неудобствата, присъщи при изпълнение на строителството. Чрез възлагането предмета на поръчката в неговата цялост ще отпадане необходимостта от сложна координация както между отделните изпълнители, така и между всеки от тях и възложителя. Отделно от това разделянето на обособени позиции би довело до административна тежест при регулирането, контрола по изпълнението и отчитането на предвидентите дейности, в случай на отделни договори по всяка обособена позиция. Осъществяването на инвеститорски контрол по време на изпълнението, както и осъществяването на финансовия контрол и плащанията по различно време допълнително би довело до затруднения при изпълнението, тъй като сходни работи ще се разплащат при различни финансови условия и отчитат по различно време. Едновременно с това разделянето на обществената поръчка на обособени позиции ще доведе до оскъпяването на поръчката, защото съвсем логично изпълнителят на всяка обособена позиция е да се стреми да реализира печалба, докато ако поръчката бъде възложена на един изпълнител се намалява стойността на разходите за възложителя. Разделянето на обществената поръчка на обособени позиции в настоящия случай би било крайно нецелесъобразно и би причинило значително забавяне и затруднения за възложителя при организирането и провеждането на процедурата. Възлагането на поръчката, без тя да бъде разделяна на обособени позиции, гарантира постигане на оптимален резултат.
НЕ
V: Мотиви
Съгласно разпоредбата на чл. 20, ал. 2, т. 1 от ЗОП, когато планираната за провеждане поръчка за строителство е на стойност равна или по-висока от 270 000 лв. до 5 000 000 без вкл. ДДС, Възложителят провежда някоя от предвидените в чл. 18, ал. 1, т. 12 или т. 13 на ЗОП процедури. В настоящият случай, прогнозната стойност на обществената поръчка за строителство е в размер на 500 000,00 (петстотин хиляди) лева без включен ДДС и не са налице обстоятелствата за провеждане на процедура на пряко договаряне.
VI: Одобрявам
VII: Допълнителна информация
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно разпоредбата на чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП, жалба срещу решението за откриване на процедурата се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП. Жалбата се подава до Комисията за защита на конкуренцията с копие и до възложителя, чието решение се обжалва.
06.03.2020 г.
VIII: Възложител
Анжело Цветанов Добричов
Кмет на община Чупрене