00426-2020-0009
Технически редакции | ||
05.03.2020 15:06 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
05.03.2020 15:03 ч. : | 05/03/2020 14:16 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
05.03.2020 15:03 ч. : | 05/03/2020 14:16 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Кюстендил:
Решение за откриване на процедура
2. Строителство на сгради и съоръжения
І: Възложител
Публичен
BG415, Община Кюстендил, пл. Велбъжд № 1, За: Десислава Алайкова-Стоева, България 2500, Кюстендил, Тел.: 078 551026, E-mail: ob_porachki@kustendil.bg, Факс: 078 550815
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): www.kustendil.bg.
Адрес на профила на купувача (URL): https://kustendil.imeon.bg:4443/frmAOP.aspx.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
ІI: Откриване
Откривам процедура
за възлагане на обществена поръчка
НЕ
Публично състезание
IІI: Правно основание
IV: Поръчка
„Благоустрояване и ревитализация на „Колушко дере“, разположено между река Банщица и средновековна църква „Св. Георги“, гр. Кюстендил“
Предмет на настоящата обществена поръчка е Инженеринг (проектиране, строителство и авторски надзор). В предмета са включени следните дейности - разработване на технически проект по части, съгласно одобрено задание за проектиране, Изпълнение на СМР в съответствие с изготвеният проект и количествено-стойностни сметки, Упражняване на авторски надзор и изготвяне на екзекутивна документация за строежа след изпълнение на предмета на поръчката (при необходимост). Обща площ - 15 866 кв.м.
НЕ
ДА
Община Кюстендил кандидатства с проектно предложение № BG16RFOP001-1.030-0007 "Създаване на привлекателна градска среда в Община Кюстендил" по процедура № BG16RFOP001-1.039 „Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020-Кюстендил, Оперативна програма „Региони в растеж“ по Приоритетна ос 1: „Устойчиво и интегрирано градско развитие“.
НЕ
Настоящата обществена поръчка не включва обособени позиции. Дейностите, включени в обхвата на поръчката се отнасят за един обект и са взаимосвързани помежду си. Разделянето на обществената поръчка на две обособени позиции – проектиране и строителство е нецелесъобразно и би довело до затруднения за Възложителя. Провеждането на подобен вид поръчки с идентичен предмет е изрично предвидено в Закона за обществените поръчки като възможност за съвместяването и на проектирането и на строителството в една процедура. Разделянето на процедурата на обособени позиции ще доведе до различно начало на изпълнението на двете поръчки по двете обособени позиции, а оттам и до разминаване и необосновано отлагане на изпълнението на строителството. Дейностите, предмет на поръчката са взаимно свързани по своята същност и в обем, позволяващ изпълнението им от един изпълнител. Дейностите по строителството и съответно техническото предложение за изпълнението им са в пряка зависимост от проектирането и предвидените при изготвянето на техническия проект решения. При възлагане на обществената поръчка на един Изпълнител за изготвяне на проект и изпълнение на строителството, проектното предложение което ще изпълни проектантския екип на Изпълнителя, ще бъде максимално съобразено с техническия му капацитет и ресурс необходим за изпълнението на поръчката в съответствие с изискванията на възложителя, което ще допринесе и до повишаване на качеството и завършването в срок на строителството. В настоящия случай, за възложителя не само не са налице предпоставки, налагащи разделянето на поръчката на обособени позиции, а противното би затруднило както възлагането, така и извършването на текущ и последващ контрол при изпълнението на договора в последствие, и е технически и икономически неоправдано. Неразделянето на обществената поръчка на обособени позиции не води до необосновано ограничаване на участието в нея, като същото няма да доведе до нарушаване на принципите на равнопоставеност и недопускане на дискриминация, свободна конкуренция, пропорционалност, публичност и прозрачност.
НЕ
V: Мотиви
Прогнозната стойност на обществената поръчка попада в приложното поле на стойностните прагове по чл. 20, ал. 2, т. 1 от ЗОП. Поради това, настоящата поръчка се възлага с публично състезание по чл. 18, ал.1, т. 12 от ЗОП.
VI: Одобрявам
VII: Допълнителна информация
Община Кюстендил кандидатства с проектно предложение № BG16RFOP001-1.030-0007 "Създаване на привлекателна градска среда в Община Кюстендил" по процедура № BG16RFOP001-1.039 „Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020-Кюстендил, Оперативна програма „Региони в растеж“ по Приоритетна ос 1: „Устойчиво и интегрирано градско развитие“. Към момента на обявяване на настоящата поръчка не е сключен Договор за безвъзмездна финансова помощ, респективно не е осигурено финансиране, предвид което и на основание чл. 114 от ЗОП, „Договорът“ за изпълнение на поръчката влиза в сила при осигурено финансиране, за което обстоятелство Изпълнителят ще бъде писмено уведомен. При неосигурено финансиране, всяка от страните може да поиска прекратяване на договора без предизвестие след изтичане на тримесечен срок от сключването му.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
съгласно чл.197, ал.1, т.4 от ЗОП
05.03.2020 г.
VIII: Възложител
Петър Георгиев Паунов
Кмет на Община Кюстендил